Oud 04-06-2015, 14:20
Flexxert
Flexxert is offline
-als dit niet mag, sorry alvast D: -

Hallo, Flexxert hier!
Waar zal ik eens beginnen... ach laat ik het maar gewoon vertellen zoals het is.
Ik en een vriendin van me zijn bezig met een Facebook groep voor amateur schrijvers van de grond te krijgen.
Nou zou je zeggen; Ja maar die zijn er al, sterker nog, je zit op een stukje van ons forum waar je dit ook kan.

En je zou gelijk hebben. Het enige is, wat ons is opgevallen is dat de meeste Facebook groepen voor amateur schrijvers een redelijk oude leeftijdscategorie qua leden hebben. Nou is dat goed en wel, maar waar blijft de jeugd in deze, de jeugd die regelmatig sneren krijgt op deze andere pagina's van de oudere leden?

Nou, daar komen wij in beeld. Wat ik nu zeg klinkt zeer waarschijnlijk als zo'n spammy verkooppraatje, maar wij willen een verschil brengen in deze kwestie. Hoe? Nou, we zijn nog een erg kleine Facebook groep vanwege dat we net begonnen zijn, en, als je interesse hebt in wat andere mensen van je verhaal vinden. Wat let je om in ieder geval een kijkje te nemen op onze pagina?

Wil je zien wat er gepost word, dan moet je lid worden, dat is het enige addertje onder het gras, maar wel met de rede dat we onze leden tot een bepaalde graat willen beschermen.

Veel schrijf- en leesplezier verder!

Nogmaals sorry als het spammy overkomt, ik moet best veel moeite doen om dit in ieder geval redelijk goed Nederlands te laten lijken vanwege het feit dat ik momenteel een studie volg in Engeland en kan het niet ook nog niet spammy laten lijken haha

Laatst gewijzigd op 04-06-2015 om 19:36.
Advertentie
Oud 04-06-2015, 19:35
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Hoi Flexxert, dit is helaas niet toegestaan dus ik zal het weghalen.
Succes met je groep verder!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.