Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2016, 22:31
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Hallo,

Kwam op internet zoiets tegen. Er zijn veel sites die niet betrouwbaar zijn heb ik gelezen. En dat je er geen vetpot mee binnenhaalt, en dat t pas bij bepaalde bedragen geïncasseerd kan worden.

Is er iemand hier die er ervaring mee heeft?

Het is meer dat ik dat kan doen als ik even niks te doen heb. Soort klein extra spaarpotje.

Je kan t ook op je Paypal laten storten zag ik. Moet je dit aan de belasting doorgeven, of?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2016, 23:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit gaat traag. Je kunt alleen een vragenlijst invullen als jij in de doelgroep past en snel genoeg reageert. Vaak krijg je een paar cent tot maximaal anderhalve euro per vragenlijst. Pas uit te betalen als je een tientje hebt, en dan vaak ook nog in cadeaubonnen. Op zo'n tientje kan je gerust een jaar wachten, want het aanbod van enquêtes op één site is niet enorm.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 09:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Mijn vriend doet aan zo'n ding mee en het levert vrij weinig op. Ik geloof dat hij eens per jaar het tientje opbrengst dat hij heeft doneert aan een goed doel (dat kan ook via die site). Maar aan de andere kant is het wel leuk een paar cent extra als je niet heel ruim in de euro's zit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.