Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2016, 16:39
CIDDIABLO
CIDDIABLO is offline
Ben zojuist naar een een andere stad gegaan voor een paar dagen en zie dat ik mijn portomonnee helemaal vergeten ben en mijn pinpas niet bij mij heb, helaas heb ik tussendoor niet echt de tijd om ff terug te rijden.

Is het mogelijk om bij ING geld te kunnen krijgen bij een van hun kantoorpanden mits je jezelf laat legitimeren desondanks dat je pinpas officieel niet kwijt is? Anders zit ik echt met een probleem.

Zou graag horen wat jullie hiervan weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2016, 17:35
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Volgens de website niet:

Citaat:
Kan ik zonder Betaalpas geld (biljetten) opnemen bij een ING-kantoor of ING-servicepunt?

Nee, dat is niet mogelijk. U heeft altijd een Betaalpas nodig om geld op te nemen bij een ING-kantoor of ING-servicepunt.
Tenzij je je betaalpas opgeeft als vermist en laat blokkeren: dit is definitief, je krijgt automatisch een nieuwe betaalpas thuisgestuurd, hiervoor wordt € 7,50 aan kosten geïncasseerd van je bankrekening. Dan kun je wel in de tussentijd met een identiteitsbewijs geld opnemen bij een ING-kantoor of ING-servicepunt (maximaal 1200 euro). Kun je ook vinden op de website van ING.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 18:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je niet met internetbankieren geld overmaken naar iemand die het dan voor je opneemt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.