Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 19:42
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Weet iemand tips ofsow? want ik wil gewoon shag gaan halen (sigaretten zijn duuuur)
en ik wil dus echt graag goed kunnen draaien (niet zo los en ook niet dat je de longen uit je lijf moet hijsen )

tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 19:49
SunShine 18
SunShine 18 is offline
gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen

Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:59
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:
gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen

Okeej
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 20:05
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
SunShine 18 schreef:
gewoon oefenen oefenen en nog eens oefenen

yepz.... of een draai-apparaatjuh kopuh..maar das ook zo tsja.. apart hehe
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 20:59
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik ben 2 dagen geleden gestopt, misschien ben ik het al verleerd... Maarruh, poging tot uitleg:
[list=1][*]Leg een goede hoeveelheid shag in de vouw van je vloeitje.[*]Verdeel het zo dat er bij de kans waaraan je gaan hijsen minder ligt dan aan de aansteekkant.[*]Draai de hijskant een stukje dicht, zo strak als je zelf wil.[*]Dit veroorzaakt waarschijnlijk dat het vloeitje aan de aansteekkant niet meer goed ligt, dus leg dit goed.[*]Draai het geheel nu verder dicht.[*]Je hoeft niet de hele plakrand nat te maken, de helft (aan de hijskant uiteraard) volstaat prima... NIET TE NAT![*]Pluk eventueel uitstekende tabak aan de hijskant weg.[*]Grijp je aansteker, en geniet van een meesterlijk gedraaid shaggie.[/list=a]

Als je hem te strak hebt gedraaid kun je eventueel eventjes de hijskant stevig tussen je vingers heen en weer rollen... Dit zorgt voor een kleine ruimte tussen de shag en het vloeitje, waardoor je iets makkelijker hijst. Maar wacht wel tot het plakrandje goed gedroogd is, anders draai je hem weer los, en dan moet je overnieuw beginnen...

Succes...


------------------
Ridders van het Goede Leven aan de macht! | De Lokale Forum-Elf

[Dit bericht is aangepast door Sylvain Altherian (06-02-2002).]
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:07
Griller
Griller is offline
Vloeitjes kopen?!
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:25
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Ik ben 2 dagen geleden gestopt, misschien ben ik het al verleerd... Maarruh, poging tot uitleg:
[list=1][*]Leg een goede hoeveelheid shag in de vouw van je vloeitje.[*]Verdeel het zo dat er bij de kans waaraan je gaan hijsen minder ligt dan aan de aansteekkant.[*]Draai de hijskant een stukje dicht, zo strak als je zelf wil.[*]Dit veroorzaakt waarschijnlijk dat het vloeitje aan de aansteekkant niet meer goed ligt, dus leg dit goed.[*]Draai het geheel nu verder dicht.[*]Je hoeft niet de hele plakrand nat te maken, de helft (aan de hijskant uiteraard) volstaat prima... NIET TE NAT![*]Pluk eventueel uitstekende tabak aan de hijskant weg.[*]Grijp je aansteker, en geniet van een meesterlijk gedraaid shaggie.[/list=a]

Als je hem te strak hebt gedraaid kun je eventueel eventjes de hijskant stevig tussen je vingers heen en weer rollen... Dit zorgt voor een kleine ruimte tussen de shag en het vloeitje, waardoor je iets makkelijker hijst. Maar wacht wel tot het plakrandje goed gedroogd is, anders draai je hem weer los, en dan moet je overnieuw beginnen...

Succes...


geen wiet erin?
__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 08:08
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik kan zelf ook niet echt draaien maar soms maak ik wel een shaggie of een joint. En ik heb een maniertje hoe het heel simpel kan. Neem een vloeitje rol 'm om een potlood (of pen). Lik aan de plakkant en vouw 'm dicht. Neem elke keer een beetje shag draai het tussen je vingers als een balletje en stop het erin. Stamp 'm nog ff aan met het potlood alsie vol zit. Dit is niet echt een super manier er je shaggies zien er dan ook nie mooi uit ofzow maar het is wel simpel.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 08:50
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ben het zelf ook aan het proberen, kan het niet zo goed.
http://www.knetterstoned.com/
op bovenstaande site staat duidelijk uitgelegd hoe je allerlei wiethulpmiddeltjes kunt maken. dus ook joint.

maar ook gravitybong etc. als je wilt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 10:09
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef:
Ik ben 2 dagen geleden gestopt, misschien ben ik het al verleerd... Maarruh, poging tot uitleg:
[list=1][*]Leg een goede hoeveelheid shag in de vouw van je vloeitje.[*]Verdeel het zo dat er bij de kans waaraan je gaan hijsen minder ligt dan aan de aansteekkant.[*]Draai de hijskant een stukje dicht, zo strak als je zelf wil.[*]Dit veroorzaakt waarschijnlijk dat het vloeitje aan de aansteekkant niet meer goed ligt, dus leg dit goed.[*]Draai het geheel nu verder dicht.[*]Je hoeft niet de hele plakrand nat te maken, de helft (aan de hijskant uiteraard) volstaat prima... NIET TE NAT![*]Pluk eventueel uitstekende tabak aan de hijskant weg.[*]Grijp je aansteker, en geniet van een meesterlijk gedraaid shaggie.[/list=a]

Als je hem te strak hebt gedraaid kun je eventueel eventjes de hijskant stevig tussen je vingers heen en weer rollen... Dit zorgt voor een kleine ruimte tussen de shag en het vloeitje, waardoor je iets makkelijker hijst. Maar wacht wel tot het plakrandje goed gedroogd is, anders draai je hem weer los, en dan moet je overnieuw beginnen...

Succes...

Danku Verrie Verrie Muts
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:12
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Als klein jochie zat ik met één van m'n eerste joints te prutsen. Er kwam een rasta figuur op me af met de woorden; 'zie het als je vriend. niet als je vijand'.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:27
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik heb het Joint Rollers Handbook gevonden

hij staat op:

http://www.geocities.com/zemaster999/map/map.html

Zo'n Nose Cone lijkt me trouwens wel tof om een keer te maken maar is dan wel voor 4 of meer anders ga je denk ik wel een beetje out!
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:44
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:
Als klein jochie zat ik met één van m'n eerste joints te prutsen. Er kwam een rasta figuur op me af met de woorden; 'zie het als je vriend. niet als je vijand'.
wanneer was dat, hoe oud was je toen?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 12:09
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Citaat:
Onzekere Derk schreef:
Als klein jochie zat ik met één van m'n eerste joints te prutsen. Er kwam een rasta figuur op me af met de woorden; 'zie het als je vriend. niet als je vijand'.
wanneer was dat, hoe oud was je toen?

Geloof het of niet. Ik was toen ongeveer 12 jaar oud. Ik ben daarna een lange tijd gestopt en weer op m'n 14e begonnen tot dit oud en nieuw. Sinds dien heb ik nog geen gerookt. Wel wiet in m'n handen gehad om te brokkelen, maar niet gerookt (sorry moet mijn trots kwijt ).
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 16:23
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ik kan zelf ook niet echt draaien maar soms maak ik wel een shaggie of een joint. En ik heb een maniertje hoe het heel simpel kan. Neem een vloeitje rol 'm om een potlood (of pen). Lik aan de plakkant en vouw 'm dicht. Neem elke keer een beetje shag draai het tussen je vingers als een balletje en stop het erin. Stamp 'm nog ff aan met het potlood alsie vol zit. Dit is niet echt een super manier er je shaggies zien er dan ook nie mooi uit ofzow maar het is wel simpel.

vertel me is hoelang je over en shaggie doet dan? vink wel interresant ...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 17:13
DaaF
DaaF is offline
Strak om de tip heendraaien. Maar een goede tip is gewoon het begin. Als je een goede tip hebt en je draait hem er strak omheen dan lukt het wel.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:45
drama
Avatar van drama
drama is offline
Na een pak sjag en een pak grote vloei kun je meestal wel een fatsoenlijke joint draaien.

Gewoon middagje voor gaan zitten
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:47
drama
Avatar van drama
drama is offline
Ik plak de tip altijd vast met de plakstrip van een klein vloeitje...dan is ie tenminste sterk en draait het een stuk plezanter.

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2002, 14:22
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
vertel me is hoelang je over en shaggie doet dan? vink wel interresant ...
OKe nie lachen. Soms ben ik wel meer als 15 minuten bezig. Maar het lukt wel altijd . Gewoon draaien lukt met lange vloei wel een beetje.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:18
basje!
basje! is offline
draaien is toch niet zoooo moeilijk? beetje oefenen, na 5 shagjes heb je het wel door...en ach, als het maar hijst, wat maakt het uit hoe ie eruit ziet?
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:31
dopehead
dopehead is offline
ik kan ook nog steeds niet draaien.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:14
A-man
A-man is offline
wil je een gouden tip?
Of beter gezegd de loser tip?
als je het vloetje beet hebt met de plakkant aan de bovenkant, en de rookkant (de kant die je in je bek doet en als eerst dicht draait) aan de rechterkant, dan scheur of knip je het hoekje af, zo kan je hem heel makkelijk in draaien...
Maarja het is wel de trieste manier, maar wat zou het jou boeien wat andere van je denken, als je maar kan roken toch?
YEAH RIGHT...
__________________
"""¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨°º©//*-¯ ¤_([ ····Eye.see.åll···· ])_¤¯ -*\\©º°¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨"""
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 08:03
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
drama schreef:
Ik plak de tip altijd vast met de plakstrip van een klein vloeitje...
dan moet je eens uitleggen hoe je dat doet...
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 08:15
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
dan moet je eens uitleggen hoe je dat doet...



idd ik snap 't ook nie helemaal
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 09:47
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
hehe ..ja iedereen zn eige manier van draaie he...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 15:43
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik heb net ff wat op internet gevonden waarmee je heel simpel een joint kan draaien
http://www.rollmate.com/index.htm

ps. Kijk ook ff op dutch joint http://www.rollmate.com/bigone.htm
die ziet echt echt tof uit

__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 18:24
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
dan moet je eens uitleggen hoe je dat doet...


Nou, heel simpel. Je draait een huis-tuin-en-keukentip, dan scheur je de plakrand van een klein vloeitje af. Dat gebruik je dan als plakband om de tip zelf vast te plakken zodat hij niet meer uit elkaar kan rollen zeg maar. Werkt een stuk beter en sneller dan een normale tip, die je dan weer net goed moet zien te houden...

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 20:15
Veyre
Veyre is offline
Gewoon blijven proberen, niet iemand anders laten draaien, misschien een kameraad van je vragen die wel kan draaien, en met je tweede pakje shag draai je al een redelijk shaggie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Gewoon blijven proberen, niet iemand anders laten draaien, misschien een kameraad van je vragen die wel kan draaien, en met je tweede pakje shag draai je al een redelijk shaggie.
Ik denk dat het na zo'n veertien jaar wel gelukt is inmiddels.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2016, 12:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Waarschijnlijk al gestopt met roken!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2016, 09:22
A-Quattro
Avatar van A-Quattro
A-Quattro is offline
Je kan beter sigaretten schieten, lekkerder en goedkoper dan shag Ervaring: 7 jaar gerookt hebben en alles uitgeprobeerd.

Stel, ik koop een pakje van €7. Die rook ik dan in één dag op. Laten we dan €7 x 30 doen wat uitkomt op €210 euro. Dat zijn steeds losse pakjes. Met shag betaal je geloof ik voor een pakje van 40gr een euro of... 8? Denk ik? Heb al lang geen shag gerookt maar laten we €8 nemen.
Ik deed toendertijd over één pakje shag 3 dagen. Dus dan rook ik 10 pakjes shag in 30 dagen wat uitkomt op €80 plus nog wat voor de vloei.

Dan gaan we schieten! Nog steeds rook ik een pakje per dag maar: je gaat versteld staan! Ik schoot elke dag een pakje uit mijn bus Lucky Strike van €10. Met zo'n bus deed ik gemiddeld 5 tot 7 dagen. Nou, dat zijn 5 tot 4 bussen per maand maar laten we het op 5 houden. Ik kom dus uit op €50 euro per maand, misschien €55 met hulzen erbij. Alleen de klikker kost €20 ofzo maar die hoef je maar één keer te kopen

Schieten is dus een besparing van €155 per maand op sigaretten en €25 per maand op shag! 🙋🙌🙆
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mijn moeder is geslagen
LW
19 02-12-2010 20:22
De Kantine Productverpakkingen
Verwijderd
37 20-04-2009 00:49
Games wat is jouw Second Life(style) ?
dext0r
81 09-03-2007 09:09
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef.
Ieke
0 04-04-2004 12:18
Psychologie ben je tevreden met jezelf en je leven?
Verwijderd
73 24-03-2004 20:45
Verhalen & Gedichten Afscheid van donkerblauwe ogen
Verwijderd
8 29-12-2003 22:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.