Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2002, 19:33
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
nou, ik weet dat meisjes best 2 keer na elkaar kunnen klaarkomen...

nu, gisteren was ik bij m'n vriendje... en 't was echt supergezellig en zo! (alleen jammer dat geen van ons beide een condoom bij had...)
nu, hij is dus wel 2 keer (redelijk kort na elkaar) klaargekomen...
hij vond het ook best raar...

hebben dit al meer jongen gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 20:00
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
m'n vriend kan 2 keer achter elkaar klaar komen als ik hem geil hou zeg maar...best ziek lol
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 21:31
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, mijn vriend kan dat ook hoor, heb ergens gehoord dat ze elke 5 minuten kunnen komen. (maar dan niet iedere keer ejaculeren, dat lijkt me nogal weird)

maar mn vriend kan wel als we erg lekker en relaxed zonder gestress van: ouders kunnen er elk moment aankomen... wel 3 keer klaarkomen in ong 3 kwartier ofzo. of minder... agh ja, zal er wel een stopwatch bij gaan houden.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 21:59
Deathflower
Deathflower is offline
hahaha ik heb mn vriend laatst 2 x 8er elkaar laten komen door alleen te vertellen wat ik d8 en wat ik met em zou willen doen e.d. zonder verder enige handelingen...but I must say I was verry surprised!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 23:15
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Twee keer is niet zoveel volgens mij hoor.

Ik red vaak de vier-vijf keer wel. Uiteraard met een paar minuutjes rust tussendoor.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:39
Verwijderd
Citaat:
framboosje schreef:

hebben dit al meer jongen gehad?
mijn vriend heeft t een paar keer gehad, maar echt niet zo heel vaak, t kan wel maar over t algemeen is t wel moeilijk voor een jongen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Twee keer is niet zoveel volgens mij hoor.

Ik red vaak de vier-vijf keer wel. Uiteraard met een paar minuutjes rust tussendoor.
we hadden t dus niet over een pauze he
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 16:51
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
kan mijn vriend ook wel, denk dat 3 keer ook al eens gebeurd is... Hij was wel doodop achteraf
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 18:50
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ik had een keer onder de douche dat ik klaarkwam en toen bleef mijn vriendin me trekken en toen stond ik opeens te plassen


hmm


maar zo achter elkaar klaarkomen lukt me niet; hij gaat altijd weer even neerwaarts
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 02:51
NoLimitz
NoLimitz is offline
je pik moet altijd even op adem komen maar wanneer je geil blijft kun je door blijven gaan, het enige wat gebeurd is dat je minder spuit.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:59
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
vaker dan 2 x is niet zo moeilijk hoor
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:27
poecilotheria
poecilotheria is offline
2 X is een makkie, vaker kan het wel eens ooit moeilijker worden hehe
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 02:17
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
ik ben abnormaal ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 07:56
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
m'n vriend kan 2 keer achter elkaar klaar komen als ik hem geil hou zeg maar...best ziek lol

hij moet jou toch ook geil houden om te komen, is dus niets ziek aan
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 15:10
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Ik vraag me af hoeveel jongens hier gewoon flink staan te liegen... ik heb nog geen enkele jongen gezien die het vlak na elkaar twee of drie keer kan doen, ze hebben allemaal een rustperiode nodig (zeker een half uur). Of ken ik gewoon de verkeerde jongens?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 17:35
DarkCat
DarkCat is offline
Wij kennen niet anders..
En dat duurt helemaal geen half uur..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 18:00
carla-tje
carla-tje is offline
Tsja, houden dan die vriend, want die van mij kan het ook geen 2x na elkaar (als dat een troost mag zijn voor de anderen hier)
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 01:02
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Tsja, houden dan die vriend, want die van mij kan het ook geen 2x na elkaar (als dat een troost mag zijn voor de anderen hier)
ja idd
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 11:33
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
makkelijk zat 5 keer lukt ook
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 11:36
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik vraag me af hoeveel jongens hier gewoon flink staan te liegen... ik heb nog geen enkele jongen gezien die het vlak na elkaar twee of drie keer kan doen, ze hebben allemaal een rustperiode nodig (zeker een half uur). Of ken ik gewoon de verkeerde jongens?
Het verschilt van keer tot keer, maar 2x achter elkaar lukt altijd wel... Soms 3 of 4x, maar dat kan echt pijn gaan doen

Het is oneerlijk verdeeld in deze wereld... Vrouwen kunnen over het algemeen veel vaker achter elkaar klaarkomen... M'n vriendin om 1 of andere reden niet Dat maakt het natuurlijk wel weer makkelijker voor mij
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:57
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Ik vraag me af hoeveel jongens hier gewoon flink staan te liegen... ik heb nog geen enkele jongen gezien die het vlak na elkaar twee of drie keer kan doen, ze hebben allemaal een rustperiode nodig (zeker een half uur). Of ken ik gewoon de verkeerde jongens?
Nee hoor, dat ding komt echt niet meer overeind het eerste half uur, al ben ik nog zo geil Daarna duurt het wel ongelooflijk lang voordat ik tweede keer kom..
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:00
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Nee hoor, dat ding komt echt niet meer overeind het eerste half uur, al ben ik nog zo geil Daarna duurt het wel ongelooflijk lang voordat ik tweede keer kom..
Jij neukt dode Sneeuwwitje-kabouters..?
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:29
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
jongens kunnen in een paar minuten weer opladen
niet dat er de 3e 4e etc keer zoveel uitkomt als de eerste, maar het is heel goed mogelijk
het enige verschil is dat meisjes in de opgewonden staat kunnen blijven na het eerste orgasme en zo in die staat door kunnen gaan, bij jongens moet er opnieuw naar het hoogtepunt toegewerkt worden (en al zeg je dat dat niet zo is, dan moet je de eerste keer wat harder persen ofzo want het is waar )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mijn record is 10 keer...

*'I'he Prophet, die weder is gekomen*
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:04
She-wolf
She-wolf is offline
Amaai, ik krijg plots een minderwaardigheidscomplex: heb nog nooit geweten van 2x (laat staan 10x) na elkaar komen, bij jongens toch niet
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:57
a new noise
a new noise is offline
soms lukt de 2de keer binnen 15 seconden.

maar daarna is de pret er ook echt vanaf bij mij,
tenminste met mezelf.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 06:48
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Jij neukt dode Sneeuwwitje-kabouters..?


Ach, ik fantaseer er wel af en toe over jah...
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 09:57
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
She-wolf schreef:
Amaai, ik krijg plots een minderwaardigheidscomplex: heb nog nooit geweten van 2x (laat staan 10x) na elkaar komen, bij jongens toch niet
Ach ja, de een kan vaker dan de andere .
Gefeliciteerd btw .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 10:25
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
De conclusie: er zijn wonderboys die het meerdere keren na elkaar kunnen, maar daartegenover staat er ook een groep die het niet lukt... niks abnormaals dus!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 15:19
inspiratieloos
inspiratieloos is offline
Ik kan ook wel vaker dan twee keer achter elkaar klaarkomen. Hoe dat komt weet ik ook niet maar ik zal er niet zo mee zitten eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:14
She-wolf
She-wolf is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ach ja, de een kan vaker dan de andere .
Gefeliciteerd btw .
Danku! wat attent zeg
xxx
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:45
Verwijderd
hmm... mijn ex-vriend kon dat heel erg absoluut niet... maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen... ook voor jongens
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 13:09
Apeklit
Avatar van Apeklit
Apeklit is offline
Das niet zo moeilijk. Het zal wel ff duren voor t weer kan, maar als het meisje de jongen een beetje blijft opgeilen, dan zal de jongen binnen een kwartiertje wel een 2e keer kunnen.
__________________
My butt is on your lips, my butt is on your lips, and if you get lucky you just might give it a little kiss. KISS MY ASS!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 13:20
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ik had een keer onder de douche dat ik klaarkwam en toen bleef mijn vriendin me trekken en toen stond ik opeens te plassen


oeps!
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:14
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Tsja, houden dan die vriend, want die van mij kan het ook geen 2x na elkaar (als dat een troost mag zijn voor de anderen hier)
mijne ook ni, maarja: oefening baart kunst
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
ik ben abnormaal ofzo
Nee hoor
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:46
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
2 keer binnen 5 minuten wel hoor
maar geen 2-zo-snel-achter-elkaar-dat-het-een-orgasme-wordt orgasme
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:04
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik kan dat ook hoor, en zal echt wel niet de enigste zijn. De 2e keer gaat wel moeilijker, maar binnen 5 minuten lukt het wel.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 17:07
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
mannen kunnen met gemak meer dan twee keer klaarkomen. maar dat ligt aan het meisje. hoe geiler het meisje het jongetje houd hoe beter het gaat.

dus vrouwen het is aan jullie laat ons meer dan twee keeer klaarkomen. ik kan 7 keer keer per dag klaarkomen maar alleen als mijn vriendin helpt
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:34
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
mannen kunnen met gemak meer dan twee keer klaarkomen. maar dat ligt aan het meisje. hoe geiler het meisje het jongetje houd hoe beter het gaat.

dus vrouwen het is aan jullie laat ons meer dan twee keeer klaarkomen. ik kan 7 keer keer per dag klaarkomen maar alleen als mijn vriendin helpt
Ik kan wel 20 keer of meer per dag klaarkomen, maar daar ging het geloof ik niet over....

Het gaat erover hoeveel keer je direct achter elkaar kan klaarkomen.. Over een hele dag verspreidt is er geen kunst aan om 7 keer klaar te komen.....
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:01
blegh!
Avatar van blegh!
blegh! is offline
zo heej 2 x das nogal wat
ga eens met mijn vriendje praten, leer je mischien nog enz wat
__________________
blegh!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:15
meastrecks
Avatar van meastrecks
meastrecks is offline
Zonder rust lukt dat me echt zelden.
op een avond in dat niet zo'n probleem.
__________________
www.anaalscholver.nl de waterpolosite voor mannen met ballen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:08
Flod
Flod is offline
2x met enkele seconden pauze, wel in sommige erg opgewonden gevallen, 3x voorals nog niet opgemerkt. Binnen een paar minuten is niet moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:45
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
jah ok een hele dag voor 7 keer maar ik bedoel meer een avond das bij mij ongeveer van 9 tot 12

(wel op vrijdag avond bij sexcetera)
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 22:56
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik geloof dat er hier veel zijn die vergeten dat klaarkomen tijdens sex iets anders is dan klaarkomen met masturberen.

Met dat laatste lukt het me ook wel 10 keer in 10 minuten, maar met sex haal ik echt de 3 niet. Ten eerste niet omdat het meer inspanning kost, ten 2e niet omdat je bij mastuberen precies weet hoe je jezelf kunt laten komen, vaak kom je eerder klaar door sneller te bewegen. Bij sex lukt dat zo snel niet. Hij zou me werkelijk verbazen als hier mensen door intercourse 10 keer kunnen klaarkomen.
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 05:02
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Ik geloof dat er hier veel zijn die vergeten dat klaarkomen tijdens sex iets anders is dan klaarkomen met masturberen.

Met dat laatste lukt het me ook wel 10 keer in 10 minuten, maar met sex haal ik echt de 3 niet. Ten eerste niet omdat het meer inspanning kost, ten 2e niet omdat je bij mastuberen precies weet hoe je jezelf kunt laten komen, vaak kom je eerder klaar door sneller te bewegen. Bij sex lukt dat zo snel niet. Hij zou me werkelijk verbazen als hier mensen door intercourse 10 keer kunnen klaarkomen.
Had het zelf niet beter kunnen zeggen!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:05
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
als jij het 3 uur kan volhouden, kom je zo 10 keer klaar tijdens de sex
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.