Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 10:36
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Een simpel zoek opdrachtje op google naar "hoe aankomen?", levert vrijwel alleen maar pagina's waar ze met herbalife komen aanzetten.

Ik ken het produkt verder niet, maar werkt dit een beetje effectief om aan te komen? Misschien mensen met ervaring ermee?
En wat moet dat kosten per week of per maand ofzo
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 29-05-2003, 10:58
Cola_Light
Avatar van Cola_Light
Cola_Light is offline
Wel als je het naast je normale eetpatroon drinkt. Niet i.p.v. zeg maar. Het is wel heel duur. Iets van 150 euro in de maand ofzo.
Oud 29-05-2003, 16:22
mrjn
mrjn is offline
mijn moeder doet herbalife maar dan om af tevallen en volgens mij kost het 80 euro en in die buurt.. niet 150 iig.. en als je het naast je normale maaltijden doet moet je denk k wel aankomen.
bye
Oud 29-05-2003, 17:26
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Het werkt wel om af te vallen..

Maar het systeem achter Herbalife bevalt me niet zo
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 29-05-2003, 17:55
Verwijderd
Het werkt om af te vallen iig..
Oud 29-05-2003, 19:45
Phylicia 14
Avatar van Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Weet je wat heeeel goed werkt????

Nutridrink & ensini

Heeft mijn zus die anorexia had ook gehad werkt onwijs goed!

Kun je halen bij de apotheek ofsow...
Misschien ook wel ergens anders...

Maar dat werkt egt heeeel goed!

succes!
__________________
kuzzie..
Oud 29-05-2003, 20:50
Verwijderd
Vast wel, als je het náást je gewone eetpatroon gebruikt. Het is echter beter om gewoon meer te gaan eten, eventueel kijken hoeveel calorieën je op een dag verbruikt zodat je er op kunt letten dat je méér eet dan je gebruikt. Heb je dat al eens serieus twee maanden lang geprobeerd? Ik dacht eerst (vier jaar geleden) ook: 'wat ik ook doe, wat ik ook eet, ik kom niet aan', maar toen ik het tóch serieus ging proberen ben ik van 38 naar 50 kilo gegaan (bij een lengte die van 1.55 naar 1.62 ging)
Oud 29-05-2003, 23:51
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-05-2003 @ 21:50:
Vast wel, als je het náást je gewone eetpatroon gebruikt. Het is echter beter om gewoon meer te gaan eten, eventueel kijken hoeveel calorieën je op een dag verbruikt zodat je er op kunt letten dat je méér eet dan je gebruikt. Heb je dat al eens serieus twee maanden lang geprobeerd? Ik dacht eerst (vier jaar geleden) ook: 'wat ik ook doe, wat ik ook eet, ik kom niet aan', maar toen ik het tóch serieus ging proberen ben ik van 38 naar 50 kilo gegaan (bij een lengte die van 1.55 naar 1.62 ging)
nee, ik heb dat nog nooit echt bij gehouden. Hoe kan ik weten wat ik per dag verbruik dan? Ik heb nogal een actief leven. Veel sport en beweging. Maar ik zit qua kwantiteit met eten gewoon al op mijn maximum. Ik probeer altijd al zo veel mogelijk te eten.

Ik weet dat het helpt om bijvoorbeeld extra veel brood, pinda's, fruit, aardappelen en nog een paar van die dingen te eten. Maar dat heeft bij mij echt totaal geen effect gehad. Dat doe ik nu al zo'n 3 maanden, en tot mijn schrik ben ik juist 3 kilo afgevallen.

Wat voor dingen ben jij gaan eten om extra calorieën binnen te krijgen dan?!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 30-05-2003, 00:21
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Bier drinken helpt ook om aan te komen

En voor de dames die minder bedeeld zijn, maar geen bortsvergroting willen, oud bier
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 30-05-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 30-05-2003 @ 00:51:
nee, ik heb dat nog nooit echt bij gehouden. Hoe kan ik weten wat ik per dag verbruik dan? Ik heb nogal een actief leven. Veel sport en beweging. Maar ik zit qua kwantiteit met eten gewoon al op mijn maximum. Ik probeer altijd al zo veel mogelijk te eten.

Ik weet dat het helpt om bijvoorbeeld extra veel brood, pinda's, fruit, aardappelen en nog een paar van die dingen te eten. Maar dat heeft bij mij echt totaal geen effect gehad. Dat doe ik nu al zo'n 3 maanden, en tot mijn schrik ben ik juist 3 kilo afgevallen.

Wat voor dingen ben jij gaan eten om extra calorieën binnen te krijgen dan?!
Hoeveel je verbruikt kun je wel opzoeken op internet.

Ehm, gewoon erg véél, en ook vaak. Dus gewoon elke twee uur een maaltijd, en dan zo veel als je op kunt... en dan nog wat dingen zoals
- banaan ipv appel (=veel meer suiker)
- vet vlees ipv mager vlees (=veel meer vet)
- vleesvervangers gebakken in veel boter
- 60+ kaas ipv 20+ kaas op brood
- Bij spontane zin in eten, geen bisquitje pakken maar een ei bakken of een chocoladereep eten (wel niet te veel ei in verband met cholestorol)
- witte romige pasta (tagliatelle, penne, fussilini) ipv bruine droge pasta (macaroni, spaghetti)
- veel vaker pasta dan rijst
- dikke lagen chocoladepasta (40% vet) en pindakaas (30 % vet) op brood
- zoet sap ipv water
- volle melk ipv halfvolle melk
- suiker ipv zoetjes
enz... dus steeds, als je kunt kiezen tussen twee ongeveer overeenkomende dingen, datgene nemen dat de meeste caloriën oplevert. Wel er voor zorgen dat je genoeg fruit en groente blijft eten!
Oud 30-05-2003, 13:04
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
oeeff.......dat klinkt als heel veel puisten krijgen

Maar effe kijken hoor;
Citaat:
- banaan ipv appel (=veel meer suiker)
Ok, maar ik neem aan dat je wel ook gewoon ander fruit moet blijven eten. Dus elke dag een banaan, met een ander stuk fruit wat je afwisseld.

- vet vlees ipv mager vlees (=veel meer vet)
dat gaat denk ik minder lukken, want ja.....mijn moeder maakt voor iedereen eten klaar en die gaat niet speciaal voor mij ander vlees maken.

- 60+ kaas ipv 20+ kaas op brood
jah, ok....dat gaat nog wel lukken

- Bij spontane zin in eten, geen bisquitje pakken maar een ei bakken of een chocoladereep eten (wel niet te veel ei in verband met cholestorol)
Is dat niet vreselijk ongezond om bij elke keer als je trek hebt een chocolade reep naar binnen te werken? Is een musli reep misschien een beter alternatief?!

- veel vaker pasta dan rijst
Ohww, dat is ook cker wel het geval!!

- dikke lagen chocoladepasta (40% vet) en pindakaas (30 % vet) op brood
Okay...ik zal het tegen mijn vader zeggen. Die maakt altijd mijn brood klaar. Maar ik eet sowieso al elke dag 2 boterhammen met pasta en 3 met pindakaas.

- zoet sap ipv water
En dan ook cker liever dat sap dan Cola ofzo?! Ik drink normaal echt alleen maar cola. Behalve op school dan. Daar heb ik wel altijd appelsap en sinasappelsap bij me. Of bedoel je dat ook weer niet met sap? Meet multivitaminesap, of dubbeldrank ofzo?

- volle melk ipv halfvolle melk
haha, nee dat gaat niet gebeuren. Ik vind volle melk echt heel ranzig!! Maar daar en tegen drink ik wel altijd iets van 3 of 4 glazen melk bij het eten.

- suiker ipv zoetjes
Jah, ik gebruik altijd gewoon suiker. Zoetjes heb ik nou niet echt nodig
Naja.....zijn idd toch nog net weer even andere dingen die ik in de afgelopen 3 maanden nog niet gedaan had. Dus ja, is kijken hoe dat gaat werken dan.....
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.

Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 13:06.
Oud 01-06-2003, 09:13
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Om de 2 uur iets eten en drinken...

volle producten ipv magere producten

Sporten: spieren wegen meer dan vet.

Gezond eten dus niet dubbelel lagen pindakaas heeft toch geen zin...

Ipv van die chocoladereep als je zomaar trek hebt kun je een bruine boterham eten met kaas en tomaat of een plak roggebrood met suiker.

ik zal mijn dieet hier eens neerzetten misschien heb je er wat aan

07.00 2 bruine boterhammen met boter en 40+ kaas en boterhamworst
een kop volle melk en thee/ koffie met suiker

10.00 een appel met een kop thee met suiker/ volle chocomel

12.00 3 bruine boterhammem met boter 40+ kaas, vleeswaren pindakaas oid kop thee/ koffie met suiker, volle melk en sinaaspeelsap oid

15.00 evergreen of appel met kop thee/ koffie met suiker

17.00 warm eten: 75 gram vlees met jus, 3-5 aardappelen, 3 flinke scheppen groenten met eventueel saus een kop melk
toetje: fruit/ volle yoghurt met suiker/ ranja

20.00 stuk fruit met 2 bruine boterhammen met boter en pindakaas/ hagelslag of bord brinta of yoghurt naar keuze

Fenegriek is ook een optie dit verhoogt je eetlust het is homeopatisch

ook kun je ipv suiker fantomalt nemen, dit is een zoetstof die meer calorieen heeft dan suiker

Bianca
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Oud 23-03-2007, 14:24
Smeagle
Avatar van Smeagle
Smeagle is offline
Hallo daar,

Ik eet en werk met Herbalife... Veel mensen kennen Herbalife idd alleen van het afvallen. Je kunt hier echter ook mee aankomen, het als sportvoeding en voor meer energie eten.

Voor het aankomen heb je alleen meer voeding nodig dan om af te slanken.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt.

Roy
__________________
"My precious..."
Oud 23-03-2007, 15:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Smeagle schreef op 23-03-2007 @ 15:24 :
Hallo daar,

Ik eet en werk met Herbalife... Veel mensen kennen Herbalife idd alleen van het afvallen. Je kunt hier echter ook mee aankomen, het als sportvoeding en voor meer energie eten.

Voor het aankomen heb je alleen meer voeding nodig dan om af te slanken.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt.

Roy
lekkere up van 4 jaar!
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2007, 15:35
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-03-2007 @ 16:17 :
lekkere up van 4 jaar!
Idd
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #15!!!!
Verwijderd
303 25-08-2003 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.