Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2003, 13:00
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Is er uberhaupt een site met bladmuziek voor drums? Mn leraar wil niks uitschrijven "het klinkt niet als je een nummer van papier speelt, je moet er gevoel in leggen" Maar ik ben nog niet echt zo'n iemand die al heeft leren luisteren (zoals mn leraar dat zegt), ik hoor dus niet echt verschil tussen gewoon snare en rimclick enzo. Iemand?
Of een boek met bestaande nummers uitgeschreven voor drums?
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 13:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2003, 14:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat een flutleraar als je het mij vraagt. Online zul je niet veel vinden qua bladmuziek ben ik bang.

Ik weet niet wat voor bladmuziek je zoekt, als het van bands of artiesten is dan moet een degelijke muziekzaak het kunnen bestellen, mits het er is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:34
Rieno
Rieno is offline
Volgens mij is die leraar gewoon te lui ofzo....als jij het toch op die manier wil spelen, dan zou hij je daar gewoon in moeten steunen lijkt me.
Hoe je het ook doet, je leert er altijd iets van....
Verder weet ik alleen dat het vrij moeilijk te vinden is, mn neefje heeft er ook wle eens naar gezocht.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:38
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Carn schreef op 30-10-2003 @ 15:29:
wat een flutleraar als je het mij vraagt. Online zul je niet veel vinden qua bladmuziek ben ik bang.

Ik weet niet wat voor bladmuziek je zoekt, als het van bands of artiesten is dan moet een degelijke muziekzaak het kunnen bestellen, mits het er is.
hmm hij heeft de grootste en beste muziekzaak in de buurt..
Tja, hij zegt dat je best stukjes kunt uitschrijven maar niet het hele stuk. Je kunt ook wel volgordes opschrijven maar niet alles. Ik ben het er op zich ook wel mee eens dat het dan 'ik-speel-van-het-papier-af' klinkt.. magoed.
ik zit mezelf weer heerlijk tegen te praten
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ah op die fiets

Nou ja, wat let je om een heel nummer uit te schrijven?

Je leraar heeft wat dat betreft wel gelijk, veel moderne muziek bestaat uit een paar ritmes, wat breaks en dat word gewoon n paar keer herhaald, dus als je dat noteert en de volgorde, samen met je eigen geheugen, zou het voldoende moeten zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:50
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
dat is ook wel zo maar (ff gedachtenpatroontje):
hoor nummer > denk leuk! > ga zitten > denk moeilijk! > dus geef ik het op. Ik ben gewoon te scheiterig om het gewoon te doen. Maar goed, we hebben net op les dat rotnummer gedaan dus dat lukt nu wel wat beter..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 14:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hehe, welk nummer als ik vragen mag?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 18:23
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Hello Nadine (oud) maar hij is eigenlijk nog niet eens zo moeilijk.. Nadeel is dat er geen zang bij is dus weet je ook niet wat wanneer komt. En ach, ik houd natuurlijk het excuus dat ik nog maar 1,5 jaar speel en sinds een paar maanden pas met muziek mee.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:36
Drumstert
Avatar van Drumstert
Drumstert is offline
Ik ken wel een paar sites.. voor scores..

www.drumschoolfredlankamp.nl
www.drumscore.com
www.drumcabine.nl
http://rdeneau.free.fr/

Zijn wel geinige sites.. maar als je wat beter bent in het ''herkennen'' van drums in een nummer, zou ik er toch voor kiezen om zelf nummer te beluisteren en na proberen te spelen..

Veel succes en plezier ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Leren drummen
Steefdb
3 12-04-2014 14:02
Muziek bladmuziek gevraagd!
musicnote
10 27-11-2005 21:44
Muziek bladmuziek op internet
*_*LoLllyS*_*
7 19-06-2005 19:11
Muziek waar kan je goede bladmuziek (tabs) voor drums vandaan halen
Zwartwit
3 19-02-2004 13:49
Muziek Bladmuziek
*maai*
4 13-09-2002 17:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.