Oud 11-12-2005, 18:57
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Mijn vriendje heeft net een nieuwe laptop gekocht, en toen zag ik net dat hij foto's van zijn ex-vriendin erop heeft gezet. Toen ik vroeg waarom zei hij dat hij die gewoon mooi vindt. Hij heeft van mij minder foto's erop gezet dan van haar. Ik weet wel dat hij verkering met mij heeft en niet met haar, blablabla, maar het zit me ergens niet helemaal lekker.
Wat vinden jullie, stel ik me aan? Zoja waarom?
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2005, 19:01
Verwijderd
Misschien hééft hij gewoon minder foto's van jou dan van haar? Ik zou de foto's van mijn exvriend ook niet weggooien als ik een nieuwe computer zou nemen, dat zou toch nergens op slaan? Als het nou om naaktfoto's ging oke, dan is het wel netjes om ze weg te doen als het uit is. Maar gewoon normale foto's... boeiend.

Ohja, jij mag het natuurlijk wel vervelend vinden. Maar dan moet je dat niet tegen ons zeggen maar tegen je vriendje, anders weet-ie 't niet en dan kan-ie er ook geen rekening mee houden.

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 19:12.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:03
Ostentation
Avatar van Ostentation
Ostentation is offline
Ik zou het niet leuk vinden

vertel het hem gewoon, stiekem
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:10
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Boeiend, ik heb ook fotos van exvriendjes op mijn computer, en die zou ik ook zeker op mijn nieuwe computer plaatsen, het zijn toch (vaak) leuke herinneringen. En idd, wat Sarah zegt, misschien heeft ie gewoon minder fotos van jou.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:35
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 11-12-2005 @ 19:57 :
Mijn vriendje heeft net een nieuwe laptop gekocht, en toen zag ik net dat hij foto's van zijn ex-vriendin erop heeft gezet. Toen ik vroeg waarom zei hij dat hij die gewoon mooi vindt. Hij heeft van mij minder foto's erop gezet dan van haar. Ik weet wel dat hij verkering met mij heeft en niet met haar, blablabla, maar het zit me ergens niet helemaal lekker.
Wat vinden jullie, stel ik me aan? Zoja waarom?
of je nou wilt of niet dat is toche en dele van zijn verleden,

je babyfotos gooi je toch ook niet weg als je geen baby meer bent
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:36
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Niemand heeft er wat aan, als je dingen gaat verzinnen om een competitie te beginnen tussen jij en zijn ex-vriendin. Die ex-vriendin is verleden tijd. Het gaat vooral om herinneringen, en er is echt geen aanleiding om zo'n herinneringen te ontkennen en in de prullenbak te smijten.

Het zit je nu misschien niet lekker, maar dat zal wel vanzelf overgaan.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:49
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Tegen de onzekerheid:
- En als hij er een mooi anoniem mapje voor maakt met normale foto's van haar? Je hoeft daar dan niet te snuffelen.
- Zorg ervoor dat hij meer foto's van jou heeft.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:52
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 11-12-2005 @ 20:49 :
Tegen de onzekerheid:
- En als hij er een mooi anoniem mapje voor maakt met normale foto's van haar? Je hoeft daar dan niet te snuffelen.
- Zorg ervoor dat hij meer foto's van jou heeft.
goed idee
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:56
Verwijderd
neem je camera mee en maak gelijk 100 foto;s van jullie samen en natuurlijk een paar mooie van alleen jou! Super leuk en heeft ie wat om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 20:20
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ach, ik kan me om dat soort dingen totaal niet druk maken. Sterker nog, ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij de foto's van zijn ex moet bewaren omdat het mooie foto's zijn en het zonde zou zijn om ze weg te gooien.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 20:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik gooi nooit foto's van mn pc af eigenlijk

Je moet je er iig niet druk over maken, het aantal foto's die je van iemand op je pc hebt, is geen equivalent van hoe leuk je haar vindt, vind ik.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 20:41
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
God, wat ga jij het jezelf nog moeilijk maken als je zelfs hier al zo'n groot probleem van maakt. Wat maakt het nou in hemelsnaam uit dat hij foto's van haar op zijn pc heeft staan? Zij is toch een deel van zijn verleden, dat hoeft hij toch niet opeens allemaal weg te gooien en uit zijn leven te bannen omdat jij er nu bent?

Als je je zelfs daar al bedreigd door voelt, zou ik maar eens heel snel aan je zelfvertrouwen gaan werken. En leren om wat meer te relativeren, want zo ga je het nog heel moeilijk krijgen in relaties.

En idd, als je er zoveel problemen mee hebt, bespreek dat dan met hem, dan is hij er iig van op de hoogte.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 21:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind inderdaad dat je er een groot probleem van maakt. Als je zo graag wil dat hij meer foto's van jou op zijn laptop heeft, stuur er dan gewoon een paar op. Het aantal foto's van iemand op een PC zegt helemaal nix over de gevoelens van diegene naar die persoon.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 22:10
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
So what? Het kunnen mooie herinneringen zijn voor hem. Maar dat neemt zijn gevoelens voor jou heus niet af. Je maakt je een beetje te druk erover.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 22:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Zolang hij ze maar niet als dektop-achtergrond heeft, maakt het toch niet uit?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 23:10
Verwijderd
Ik kan me wel voorstellen dat je dat niet zo leuk vind, maar ook dat hij ze wil houden. Misschien dat hij ze voor jou ergens op een schijfje wil bewaren zodat hij ze niet iedere keer tegen komt als hij de computer nodig heeft ofzo?

Enne, dat idee van *Juliah* is natuurlijk top!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 06:36
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zou ik ook niet leuk vinden, als ze er meer had van een ex dan van mij. Gelukkig ben ik dusdanig fotoverslaafd dat ze er wel meer van mij MOET hebben

Zelf heb ik geen foto's van exen meer, die periode is geweest en het doet me niets meer.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 08:52
Quay
Quay is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 11-12-2005 @ 23:10 :
So what? Het kunnen mooie herinneringen zijn voor hem. Maar dat neemt zijn gevoelens voor jou heus niet af. Je maakt je een beetje te druk erover.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2005, 10:22
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als het uit zou gaan met mijn vriend, zou ik echt niet alle foto's weggooien ofzo. Zoals hier al eerder gezegd: Je ex is een deel van je verleden. Zelfs als het naaktfoto's zouden zijn vind ik niet dat hij ze weg zou moeten gooien. Het is een deel van zijn leven waar jij verder niets mee te maken hebt. Zodra je gaat doen alsof dat wel zo is ga je jezelf er rottig door voelen, zoals je nu doet. En dat is echt niet goed.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:20
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Hmm.. Ik kan het me ergens wel voorstellen. Gewoon lekker niets vanaan trekken! HY is toch van JOU?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:25
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Okee, ik weet genoeg..
bedankt allemaal
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-12-2005 @ 23:29 :
Zolang hij ze maar niet als dektop-achtergrond heeft, maakt het toch niet uit?
Je kunt je afvragen wat meer over zijn karakter zegt, een foto van zijn ex als achtergrond of een anonieme 'schoonheid' van desktopgirls.com
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2005 @ 16:26 :
Je kunt je afvragen wat meer over zijn karakter zegt, een foto van zijn ex als achtergrond of een anonieme 'schoonheid' van desktopgirls.com
moet je mijn desktop eens zien
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 16:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-12-2005 @ 16:26 :
Je kunt je afvragen wat meer over zijn karakter zegt, een foto van zijn ex als achtergrond of een anonieme 'schoonheid' van desktopgirls.com
Met die ex kan hij emotioneel verbonden zijn, met zo'n lekkerwijf waarschijnlijk niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:25
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 11-12-2005 @ 19:57 :
Mijn vriendje heeft net een nieuwe laptop gekocht, en toen zag ik net dat hij foto's van zijn ex-vriendin erop heeft gezet. Toen ik vroeg waarom zei hij dat hij die gewoon mooi vindt. Hij heeft van mij minder foto's erop gezet dan van haar. Ik weet wel dat hij verkering met mij heeft en niet met haar, blablabla, maar het zit me ergens niet helemaal lekker.
Wat vinden jullie, stel ik me aan? Zoja waarom?
Renee, maak je niet zo druk, je weet hoe Tom is Denk dat ik ook wel weet van wie hij foto's op z'n laptop heeft, je maakt er imo een beetje onnodig een probleem van. Zorg er gewoon voor dat hij al je fotoshoot-foto's krijgt en je bent er zeker van dat hij er meer van jou heeft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2005, 22:07
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Al waren het naaktfoto's, dan zorg je toch gewoon dat hij meer foto's van jou op zijn pc krijgt?

Ik snap wel dat hij die foto's wil bewaren. Maak je er niet druk om
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 23:20
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Mijn vriendin heeft ook nog een foto van d'r vriendje in dr gsm en ik vind dat echt fucking irritant

Als ik dr zie volgende week zal ik zeggen dat ze maar een foto van mij moet maken zodat ze toch geen ruimte meer heeft voor foto's van hem ofzo. Dat moet jij ook doen. Je moet er gewoon op staan dat hij 100% voor jou kiest, niet naar andermans gezichten op foto's kijken hoort daar wat mij betreft ook bij. Foto's sparen is leuk, maar ze zo hebben opgeslagen dat ze een belangrijke functie lijken te vervullen vind ik echt niet cool wanneer het foto's van een ex betreft.

Natuurlijk is die tijd van die ex geweest, dat is wel waar, maar ik kan begrijpen dat je er een beetje begint te twijfelen. Maar je kan beter doen wat blurred zegt, anders lijk je best wel een zeikerd denk ik, en onzeker gedrag is al helemaal niet aantrekkelijk.

Altijd blijven lachen he Zometeen maakt ie weer foto's van jou (voor in het archief uiteindelijk waha) en dan sta je er zo sipjes op. ook niet cool natuurlijk

Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 11:46
Verwijderd
Als hij ze niet weg wilt gooien begrijp ik dat heel goed. Dat heb ik ook met de dingen van mijn ex. Het is een deel van mij en ik heb er geen behoefte aan om ineens alles van mn pc te gooien (wat wel veel schijfruimte zou schelen ). Daarnaast heb ik 14 maanden een relatie gehad met mijn ex. Dan kan ik natuurlijk onmogelijk meer foto's en dingen van mijn vriend hebben binnen anderhalve maand, dan ik van mijn ex heb van 14 maanden.
Daarnaast hebben ze op een bepaalde manier toch nog wel waarde voor mij. Ik kan me dat heel goed voorstellen dat dat bij mijn vriend ook zo zou zijn. Daarnaast komen die foto's van ons samen vanzelf wel en doe ik toch liever leuke dingen met hem dan oneindig veel foto's maken, zodat er van mij meer op zijn pc staat dan van haar (daarnaast doet zijn ex me echt totaaaal niets )
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 11:56
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
mmh, het stelt me toch wel gerust En ik maar denken dat ze geen afstand kon doen van dr ex. Het valt dus mee.

Ik heb zelf ook foto's van exen, alleen niet op de pc of gsm, dus eigenlijk is het pot verwijt de ketel zou je kunnen zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 19:36
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
ik zou het niet tof vinden. ikzelf heb ook alle foto's van mijn ex en ons weggegooid want het heeft toch geen zin om ernaar te kijken
vind ik dan
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 19:56
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
tis maar een foto hoor
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 20:27
Laloeske*
Laloeske* is offline
het is maar een foto.... maak je niet druk... Komt wel goed..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 22:35
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik begrijp echt wel waar je je druk om maakt. Hoe vaak bekijkt hij die foto's?! Het lijkt me dat als je een nieuwe vriendin hebt en je bent gelukkig samen dat je liever naar je vriendin kijkt, dan naar die ene ex :/
Waarom zou je die foto's willen hebben?! Ik zit me nu al op te winden, en het gaat niet eens om mij!
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 22:56
Estar
Estar is offline
Mijn ex vriend had ook foto's van zij vorige vriendinnen, en brieven of kaartjes in 1 envelop zitten.En dat lag op zijn bureau en mag eigelijk zo weinig mogelijk mensen aankomen.
Ik had er geen problemen mee, dit kwam mede doordat wij serieuzer waren dan hij met zijn vorige meisjes, en omdat hij geen echt contact meer met ze had.

Hoe is zijn contact met haar?

Ik weet namelijk niet hoe ik het zou vinden als ze heel erg belangrijk voor hem zou zijn, en ze nog ernstig goed contact zouden hebben en hij meer foto's van haar zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 00:51
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Estar schreef op 14-12-2005 @ 23:56 :


Ik weet namelijk niet hoe ik het zou vinden als ze heel erg belangrijk voor hem zou zijn, en ze nog ernstig goed contact zouden hebben en hij meer foto's van haar zou hebben.
en ze op opzichtige plaatsen zou bewaren...desktop, gsm, in de keukenla, aan de muur boven het bed.. etc

jah, dat is inderdaad al heel wat anders, als ze ook nog vaak contact hebben...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 03:16
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Wazig, mijn foto's van exen doen over t algemeen nogal zeer.

Maar ik bewaar ze wel.
Stel je niet aan dus.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2005, 05:12
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 14-12-2005 @ 23:35 :
Ik begrijp echt wel waar je je druk om maakt. Hoe vaak bekijkt hij die foto's?! Het lijkt me dat als je een nieuwe vriendin hebt en je bent gelukkig samen dat je liever naar je vriendin kijkt, dan naar die ene ex :/
Waarom zou je die foto's willen hebben?! Ik zit me nu al op te winden, en het gaat niet eens om mij!
Ach, ik bekijk de foto's van mijn ex-vriend ook wel En eens in de zoveel tijd lees en bekijk ik alles van toen. En dan ben ik daarna zo blij dat het uit is! En ach, op veel foto's waar mijn ex op staat, sta ik ook. Dus als ik foto's van mezelf aan iemand wil laten zien, dan snuffel ik daar ook altijd tussen.
Het gaat dus niet om hoe vaak het is, maar wat de intentie er achter is En het lijkt me niet dat hij die foto's erop heeft om zich op te geilen ofzo, terwijl hij een vriendin heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 15:29
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
Estar schreef op 14-12-2005 @ 23:56 :
Mijn ex vriend had ook foto's van zij vorige vriendinnen, en brieven of kaartjes in 1 envelop zitten.En dat lag op zijn bureau en mag eigelijk zo weinig mogelijk mensen aankomen.
Ik had er geen problemen mee, dit kwam mede doordat wij serieuzer waren dan hij met zijn vorige meisjes, en omdat hij geen echt contact meer met ze had.

Hoe is zijn contact met haar?

Ik weet namelijk niet hoe ik het zou vinden als ze heel erg belangrijk voor hem zou zijn, en ze nog ernstig goed contact zouden hebben en hij meer foto's van haar zou hebben.
Hij zegt wel duidelijk dat ik dichter bij sta dan zij ooit heeft gedaan, maar hij heeft nog wel gevoelens voor haar, omdat ze toch ooit iets hebben gehad. Ze praten op msn en smsen wel eens.
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 15:38
Estar
Estar is offline
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 15-12-2005 @ 16:29 :
Hij zegt wel duidelijk dat ik dichter bij sta dan zij ooit heeft gedaan, maar hij heeft nog wel gevoelens voor haar, omdat ze toch ooit iets hebben gehad. Ze praten op msn en smsen wel eens.
Dan zou ik er me er niet zo druk om maken.

Jij bent belangrijker voor hem, en hun contact is indirect. Het is logisch dat hij nog wel wat gevoel voor der heeft, maar dat kan ie ook voor zijn teddybeer van vroeger hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 20:17
Zonnemeisje
Avatar van Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
Estar schreef op 15-12-2005 @ 16:38 :
Dan zou ik er me er niet zo druk om maken.

Jij bent belangrijker voor hem, en hun contact is indirect. Het is logisch dat hij nog wel wat gevoel voor der heeft, maar dat kan ie ook voor zijn teddybeer van vroeger hebben.
__________________
DOE DE DEUR DICHT..!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 12-12-2005 @ 17:20 :
Met die ex kan hij emotioneel verbonden zijn, met zo'n lekkerwijf waarschijnlijk niet
Mensen doen veel voor hun idool hoor
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 22:08
Verwijderd
Het doet me deugt zoveel mensen met zo'n dosis zelfvertrouwen te zien
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 23:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik bewaar dat soort foto's ook gewoon op mijn computer. Het zijn mooie herrineringen aan een fijne tijd, waarom zou je dat wegdoen? Je doet er niemand kwaad mee...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 00:02
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ze heeft hem weggegooid Zonder dat ik nog zeurde. Wow, echte...liefde?

Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 01:19
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 17-12-2005 @ 01:02 :
Ze heeft hem weggegooid Zonder dat ik nog zeurde. Wow, echte...liefde?


haal je kop eens uit dat rose wolkendek aub
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 01:58
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 17-12-2005 @ 02:19 :
haal je kop eens uit dat rose wolkendek aub
whatever kruikezeiker
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 10:08
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hehe naar aanleiding van dit topic heb ik eens op mn pc naar foto's van ex vriendjes enzo gezocht.
ergens in een hele oude map met foto's van de brugklas, maarja dat doet me me dus he-le-maal niks meer.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 10:49
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
een vriend van mij is fotograaf. mooie (portret)foto's laat hij op 20x30 afdrukken en plakt dat op zo'n foam bord (of hoe het ook heten mag)...
Daar zitten ook mooie vrouwen tussen, ook bijvoorbeeld een erg mooie rug en een naakt.
hij zei een keer tegen me: "als ik weer een relatie krijg dan moet ze daar wel tegen kunnen, want die foto's blijven daar gewoon staan"
en ik vind dat hij er gelijk in heeft ook.

foto's, grootformaat aan je muur lijkt me een stuk erger dan ergens een mapje 'foto's ex' op zijn computer.
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:03
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Maar ingelijste foto's hebben hangen van een meisje die je ex was...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 11:29
Verwijderd
Een ex van me heeft een keer een foto van z'n ex doormidden gescheurd voor mijn neus. Dat vond ik ook niet cool, dat was echt zo'n statement. Ik gooi ook niks weg van exen, heb ook nog siraden die ik gekregen heb en die zal ik houden ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Werk, Geld & Recht vriendin cheat, je zet haar foto op internet, consequenties?
voetballeh
13 30-12-2008 20:34
Liefde & Relatie Foto's van je ex
Muchacha
61 03-04-2006 21:55
Liefde & Relatie Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw
meisje833
5 07-07-2004 19:16
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.