20-11-2015 tot 21-12-2020
Tink*
Tink* is offline
Welkom op Lifestyle!

Hier vind je wat uitleg over lifestyle en zijn richtlijnen. Veel plezier op het forum!

Wat is lifestyle?
Lifestyle is, kort samengevat alles wat te maken heeft met jouw gedrag, jouw uitingen dmv make-up, kleding, en je huis of interieur. Maar ook de gedachtegang achter en kijk op bepaalde dingen. Het gaat verder dan mode en kapsels, topics over hoe jij in het leven staat of vragen over hoe je het perfecte feestje geeft zijn dus ook welkom.

Algemeen:
De nieuwe leden kunnen terecht bij het FAQ (frequently asked question - veel gestelde vragen) om een beetje wegwijs te worden over het reilen en zeilen op het forum! De oude garde overigens ook!
  • Vraag jezelf voordat je een nieuwe topic post af; is dit een goed onderwerp, hoort dit op Lifestyle, en zijn er niet al honderden topics van? Gebruik eventueel de
    zoekfunctie.
  • Als je topic beter op een ander forum op scholieren.com past, zal één van de forumbazen je topic verplaatsen naar een beter passend forum!
  • Als je topic niet voldoende inhoud of discussiewaarde bevat (denk hierbij aan bijvoorbeeld persoonlijke mededelingen etc.) zal deze een slotje krijgen.
  • Chatten is niet de bedoeling.
  • Meldpunt & Mededelingen is bedoeld om problemen aan te kaarten, dus ook voor eventuele problemen op Lifestyle. Mocht je een probleem hebben, maak dan een topic aan op 'Meldpunt & Mededelingen' en dus niet op lifestyle.

Verder:
Er is een Waar vind ik.../ ik zoek... topic waarin je vragen kunt stellen over waar bepaalde kledingstukken te vinden zouden kunnen zijn. Mocht je toch een los topic openen en het past in dat topic, dan zal een forumbaas deze sluiten met een verwijzing.

Als je iets wilt aanbieden of iets specifieks wilt kopen, dan is dit het verkeerde forum, daarvoor hebben we het forum Vraag & Aanbod.

Het is niet de bedoeling dat er topics geopend worden met enkel de vraag 'Ik wil weten wat design merken zijn, dit heb ik nodig voor een werkstuk' of 'Ik moet voor school weten wat de trends van dit moment zijn'. Dit soort vragen roepen geen inhoudelijke discussies op. Als je op zulke vragen antwoord wilt hebben, zoek dan in andere topics.

Men dient ook op LS respect te tonen voor ieder soort lifestyle, van modefreak, naar alto, tot metalhead. Toon je dit niet, dan zal je gewaarschuwd worden.

Problemen? Suggesties? Mail/pm me.

De forumbaas van Lifestyle:
Tink*
fizzle-fluffy

Spring naar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.