Advertentie | |
|
![]() |
|
Vraag het nog eens op --> Gadgets en Electronica
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil je wel goed dekken hoor :')
Anyway, http://www.gsmworld.com/cgi-bin/ni_map.pl?cc=nl&net=li Misschien heb je daar wat aan, Wisselgesprekken en al die ongein is telefoon afhankelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vodafone, KPN en T-Mobile hebben de beste dekking.
Vodafone en KPN hebben hierbij het voordeel dat ze door de 900 frequentie een betere indoordekking hebben. Deze frequentie dringt namelijk beter door in gebouwen. Het beste kan je als je een abonnement afsluit een postcodecheck laten doen bij de provider waar je het eventueel af wilt sluiten. Bij sommige providers kan dit ook online(zoals bij t-mobile bij: http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage). Bij de meeste gaat dit echter via de klantenservice. Deze kunnen je als het goed is alle informatie hierover geven. Er is geen enkele provider met slecht bereik. Dit was een paar jaar geleden wel zo, maar ondertussen niet zo. Het zijn vaak specifieke locaties waar het bereik slechter is(bossen, de waddeneilanden en zeeland ![]() Vaak zou ik ook aan mensen in je omgeving vragen hoe zij het bereik met die provider ervaren. Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met Vodafone. Wel wat betreft de dekking maar niet wat betreft de klantenservice en de kosten. Maar dat is per persoon verschillend uiteraard. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vodafone heb ik vrijwel alleen maar positieve ervaringen mee, evenals t-mobile. Bij Orange postief (dat ze soms terugbellen bij problemen) maar ook negatief (niet behulpzaam) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind T-Mobile ook een hele goede provider ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hetzelfde idee als bij T-Mobile Flex, volgens mij. En de tarieven zijn ook ongeveer gelijk. Bij beide partijen betaal je bij een €30 abo €0,15 per minuut/SMS. Dat KPN duur is valt reuze mee. Het is maar net wat voor gebruiken je bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd