![]() |
|
Zie hier het eerste topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=43337 Omdat die erg groot en oud was, heb ik bij deze een nieuwe geopend. Dus zeg het maar, wat vinden jullie de beste tekenfilmserie? En wat de beste (avondvullende) animatiefilm? Mijn persoonlijk favorieten zijn: Duckman, The Simpsons, South Park en Alfred J. Kwak ![]() en (films): The Iron Giant, Princess Mononoke en Monsters, Inc.
|
![]() |
|
ehmmm...
- Dinoriders! - Leeuwenkoning - Shrek - Turtles - X-Men - Biker Mice From Mars - Alladin - Spiderman en Batman ook... zijn er teveel ![]() en The Terrible Thunderlizzards en Thundercats niet te vergeten. nu vind ik Beast Wars wel cool (vooral om de animatie)
|
disney=altijd goed, al zitten er altijd van die "levens lessen" in.
spongebob squarepants is wel genious, gaat lekker nergens over!! ![]() verder vind ik die nickelodeon series wel leuk, makkelijk na te tekenen (ik bouw zelf wel eens stripverhalen=niet zo heel suc6vol)
||
Citaat:
Maja, voor wat betreft de beste tekenfilm serie ga ik voor Eek the Cat! Das echt een iets TE gave serie! ![]() ![]() Het is alleen zooo jammer dat ze 'm niet meer in het engels uitzenden... Als ze de serie nog uitzenden dan is het in het flauw nagesynchroniseerde nederlands, jezus, dat klinkt echt voor geen meter! ![]()
|
The Secret Of Nimh (part 1). Gaat over een veldmuizenfamilie die bedreigd worden omdat het veld waarin hun huis staat omgeploegd wordt. Dan krijgen ze hulp van gemanipuleerde labaratoriumratten en komt het allemaal goed. Prachtige animatie en pakkend verhaal!
![]()
|
Eigenlijk zou er een apart anime topic moeten komen...
![]() Nou.... Series.... Runouni Kenshin, Yu Yu Hakusho, .hack//SIGN, Dragon Ball, Gundam Wing, Gundam SEED, Di Gi Charat, Cowboy Bebop, Evangelion.... Ik kan wel even doorgaan... Films.... Spirited Away, Akira, Ghost in the Shell, Red Wing en nog aardig wat... Tekenfilms... The Simpsons, Family Guy, Mad Jack the Pirate. Zo, ik heb gesproken uit mijn onbekende mond.
|
|