![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
metallicat, jij hebt zeker net het nieuws gekeken? :rolleyes:
|
Opzich zou het wel fijn zijn als hij gewoon drugsschuld had. Hij is toch al zoo lang aan de drank en de coke, en dat hij nu vermoord word daarom. Nog meer verdeeldheid tussen "blank" en "gekleurd", christen en moslim, auto en allochtoon, dat lijkt me geen goed idee.
verder. ach ja. ik zal hem niet missen maar het is jammer, hij was erg vindingrijk en creatief, kon mensen goed boeien. |
Citaat:
|
Ten eerste is het echt ontzettend laf maar ook ontzettend stom om zo'n actie te maken. Jullie discrimineren roepen ze uit het AZC. JAh jongen vind je ut gek. Wat zou jij doen....
|
Citaat:
Verder weet ik niet precies wat jij denkt, dat is ook waarom ik op je reageer, wat jij schrijft is zo verschrikkelijk erg dat ik graag zou willen weten wat er in jouw hoofd omgaat. Naar mijn mening werken dit soort reacties van nederlanders de integratie enorm tegen, zou het niet meer lonen om eens een keer constructief bezig te zijn in plaats van alleen maar te schelden over hoe erg ze ons land zouden verzieken? |
Citaat:
|
ze zouden nu eigenlijk de hele avond die film moeten uitzenden :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is duidelijk dat er wat verandert in de maatschappij, maar dit kun je van 2 kanten bekijken:
1) tegenwoordig kun je je eigen mening niet meer geven, want dan word je neergeschoten. 2) tegenwoordig gooien mensen met als excuus 'vrijheid van meningsuiting' alles eruit, generaliseren, scheren groepen over één kam en schilderen ze onschuldigen af als criminelen, zo erg dat mensen in staat zijn hen te vermoorden. Ik ben het absoluut niet eens met de moord op Van Gogh, er is geen enkel excuus voor moord. Ik ben het echter ook niet geheel eens met het eerste scenario dat door de hedendaagse media (inclusief Van Gogh) van de daken wordt geschreeuwd (en overgenomen door 'het volk'). Misschien dat deze mensen eens na moeten denken wat er tegenwoordig allemaal voor onzin wordt uitgekraamd door sommigen en hoe de vals beschuldigden zich daar bij voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet een walgelijke. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
+ ik had de schoenen van jouw avatar. |
Citaat:
|
Citaat:
En blijkbaar ligt het bij dergelijke islam-extremisten anders. Het is moeilijk te verwoorden, maar ergens heb ik gewoon het gevoel dat geweld gewoon ergens dicht bij de islam zit. |
Citaat:
|
Citaat:
En weet je wat de intergatie tegenwerkt, een achterlijke Marokaan die Theo van Gogh vermoord. Misschien moet je daar maar eens bij stil staan. In plaats van eerst weer de normale mensen erop te wijzen dat ze ook zo politiek correct moeten blijven tegenover moslims. |
Ik vind het echt kut. kwam thuis en hoorde het en heb eerst een kwartier staat schreeuwen dat het niet waar was en vooral dat het niet mocht. Ontkenning. Dit gebeurd niet in Nederland. Mijn Veilige Nederland. Vergeet het maar. Het is gebeurd. We zijn niet alleen een voorman van de vrijheids van meningsuiting kwijt, maar ook een geweldig regisseur. BTW: Was hij niet degene die de serie Najib & Julia regisseerde?
|
het leuke is hoe je op tv ziet dat sommige mensen er gewoon staan bij te lachen
|
Ja dat was ie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongelovigen zijn simpel genomen gewoon niet-moslims. Je kunt wel zeggen mensen die in g-d geloven maar allah ontkennen maar joden en christenen zijn volgens hen ook ongelovigen. Niet moslims = ongelovigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ ik heb nog steeds de schoenen van mijn avatar ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt dus gewoon omdat die mensen overrompelt met emoties zijn. |
Citaat:
|
:|
Ik krijg zin om in een prachtig bloemperkje te braken. |
Citaat:
Men heeft niet voor niets in de nieuwe bijbelvertaling deze keer wel correct staat: "Gij zult niet moorden." ipv "Gij zult niet doden." En de islam kent zo z'n eigen anti-moord uitspraken. Zoals "Wie een persoon dood, dood de hele wereld." Alleen hier weet ik niet of het 'dood' of 'moord' moet zijn. |
het gaat er gewoon om, tegenwoordig moet je je bek houden in nederland want voor je het weet word je op de fiets neergeschoten...
|
Hoppakee, op naam nummertje 3
|
Citaat:
|
Grappig die reacties van mensen die dachten dat je veilig was in Nederland :rolleyes:....
Maargoed, dit kan altijd gebeuren, moet je niet alle moslims of allochtonen op afrekenen, maar het is wel een extra gewichtje bij het gewelddebakel van "de laatste tijd" |
Citaat:
Mensen die anti-Israel / anti-semitisch zijn mogen doen en laten was ze willen en kunnen rekenen op support ipv een mes tussen hun ribben. |
Citaat:
je mag het best zeggen hoor(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
500 :)
|
Citaat:
|