![]() |
neg0r.. ik ben zo naar de klote
vanavond was vrijwillgers toernooi van alle betuwse voetbalverenigingen. jonge kracht kampioen ! (mijn club dus :P) daarna echt een geweldig feest, nog nooit zo'n sfeer meegemaakt en nog nooit zo'n snel tempo van bierdrinken berijkt :D :D morgen moeti k weer om 8 uur werken :o |
zatheid. Ben net in hedon naar melanie geweest en ik ben zo dronken als een meleijer.
|
zatheid en fear & loathing in las vegas
das nog veel beter :D as youre atturney i'll advice you to buy a motorbike :) |
Citaat:
Lucky bastard ;) |
en ik heb een gesigneerde CD zag ik net ;)
|
Citaat:
:( |
bahbah, nieuwe router -> trage downloads/uploads.
kut sitecom (n) |
M'n grafische kaart en voeding zijn binnen :D. Nu de rest nog mja die kut tpg zal wel niet op zondag bezorgen... :(. Zometeen naar afdansen van m'n zusje en dus mooi niet naar de Bouncers ondanks dat ik ongeveer naast het patronaat woon :mad:.
|
Citaat:
Ik wil een Cisco 7200 maar die zijn niet goedkoop ook niet tweedehands. |
Ik zeg 5 gulden
|
ik zeg je hoofd
|
keine moneten für bling bling computershizzle, ja? :P
|
prspct xl3 was dik vet. :cool: (y)
|
Nog 38 -nu 37- posts tegaan en dit topic zit vol :p Scherpe analyse :cool:
|
|
back in action baby :D :cool:
|
ik ben wel fucking gaar.
en weet je, 4 dagen met 12 / 13 jarigen rondhangen is cool. Zo cool zelfs dat ik gister uitging, en me helemaal kapot heb zitten vervelen daar in dat cafe, terwijl er op zich best veel vrienden van me waren. Ik had veel liever nog met die kids rondgehangen, onzin uithalen, kaarten, zo af en toe iemand de kieteldood geven omdat ze mijn sleutels, pet of ander spullen niet terug wilden geven :D Was top (Y) |
Mja, vandaag kwamen Deadlock en Joël maar ff langs omdat ze een nieuwe auto hadden, wij naar het bos om daar mijn vrienden tegen het lijf te lopen. Midden op een pad zitten blowen, Deadlock weer naar huis gelaten en nu ga ik drank zoeken.
Bizar. |
Ik heb vandaag geholpen bij gewelventochten in de kerk. En ik mag een onderdeel van ons zomerkamp gaan organiseren :D. Straks m'n hdd ophalen en dan maar wachten op de rest van m'n onderdelen. Zometeen ook een lekker hashjointje roken :). O ja kut ik moet ook nog schoolwerk doen :(.
|
hallo :p
|
voor alle junks die morgen ook het examen in gaan.
Veel succes ! |
Citaat:
|
wb neti
en twanos: danku! (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en de rest natuurlijk ook succes (y), maar t moet wel goed komen denk ik. |
alsof Lilith ooit SADCZ :rolleyes:
|
Citaat:
|
fuck, neti weer terug :S
|
Citaat:
|
nee, je doet weer mee
soort 2e helft :p |
0118-vier - Autobiografisch
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Ik was m'n aansteker aan het zoeken :o En nu is ie
weer kwijt.. sigh |
mwah, moet je gewoon zo'n cheap-assed 10-pack van de blokker halen, 2 euro voor 10 aanstekers (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
easy shizzle |
Citaat:
Ik moet een 4,6 halen. Voor Wiskunde reserveer ik de mogelijkheid om een 1,0 te mogen halen. |
ik begin morgen pas, natuurkunde, makkelijk, maar wil wel een beetje een goed punt halen. Dan woensdag wiskunde, moet minimaal een 4,5 halen. En dat wordt moeilijk voor mij...
|
Citaat:
en wiskunde is een hoer (B1 gaat nog wel maar die B2 shit :s, rijen, :s recursie, :s) |
drugstest Rotterdam net de laatste vragenronde. Alles goed beantwoord... :D
|
Citaat:
|
Succes examen-leute!
|
Blub
|
Topic = bijna vol :cool:
|
Ontopic jack herrer (y)
bah geen inz om strax te werken :mad: |
whahaha, werk volk :D
|
examen was relaxed
bijna vol ja, tijd voor nieuwe zonder vernøkte topictitel (y) |
ik heb een pesthekel aan mensen die gaan aftellen.
|
mmkay, whatever...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |