![]() |
Citaat:
|
Citaat:
oh en ik heb gekocht: roggebrood knackebrod filet american SLANKIE SMEERKAAS MET TUINKRUIDEN MMMMMMM |
magere yoghurt, want anders word ik corpulent :mad:
|
top (again zzz)
vintage slingbacks broche koffie |
paarse panty
zwarte panty nieuwe schoenen lange groene rok bodylotion |
whoaaa weer geld binnen.
1 paar kersachtige oorbelletjes 1 paar hartjes oorbelletjes een zwart met witte polkadots haarband met een strikje hoezee en ik ga straks een zwarte tas kopen |
een armbandje en ik ben er heel blij mee :) :o
|
Wijn en een kkkkkkkorset.
|
- DVD: Star Wars episode II
- DVD: Star Wars Box (IV, V & VI) - Squeeze - Humo - Quest - Sebutone - Gezichtsbehandeling (Crystal Clear skin) met een prijskaartje waar ik toch beter eerst naar gevraagd had :| |
Onwijs veel...
Voor mn kamer alvast, mn ma gaat me namelijk binnen nu en anderhalve maand het huis uit gooien (A)... dusss - badhanddoeken roze en rood en washandjes - theedoeken roze rood - vergiet limegroen - afwasteiltje roze - kaarsen limegroen - opbergmandjes rood/lime/roze - borden roze / lime groen - bestek rood/roze - glazen lime/roze/rood En nu vandaag nog winegums en liga :) |
illustrator, hond, 2 t shirts en loon.
http://img.photobucket.com/albums/v6...o/9628503f.jpg |
3 dvd's la dolce vita omdat die vrouw dikke tieten heeft en cher en blondie :confused:
En martiniglazen en de voguee |
- een spijkerbroek (de eerste in 8 jaar)
- cadeauxjes voor jarigen - wegenkaart van Schotland - verloopstekker - postzegels - sokken juh... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gele A&F polo
|
ik heb t dan wel niet gekocht maarrrr
IK BEN AANGENOMEN OP MIJN VERVOLGSTUDIE YEAH! |
- 6 italiaanse bollen
- hamburgers - Melk - Fles cola - cd Incubus - Beyond the unknown http://www.adnoctum.de/bilder/classics/incubus.jpg |
Vifit bosvruchten en Quakers Snack-A-Jack Caramel jumbo!
|
cadeautjes bij de bodyshop en een kek Mexx tasje (Y) normaal hou ik niet van Mexx maar deze is echt classy
|
Ben&Jerry's Karamelsutra
|
Citaat:
|
- 3 tanktops: wit, grijs en turquoise
- lichtbruine stoffen teenslippers - 2 paar oorbellen: een "trosje" houten balletjes en een paar lange oorbellen met allerlei vormen en tinten bruine houten kraaltjes Alles bij de H&M en een broodje gezond bij Bakker Bart (y) |
Citaat:
hij is op de 1 of andere manier minder leuk op de foto :confused: o ja en m'n bauhaus shirt kwam vandaag binnen en gister heb ik 5 lp's gekocht (y) |
Citaat:
ik heb de elle girl nieuw en euh veel kennis en pannenkoeken en raketten en zometeen ga ik een koptelefoon kopen |
Incubus- Fungus Amungus
|
roze stalen citruspers
chinese theepot met chinese kopjes shi-take filet |
Een maand huur + borg met geleend geld van die lul in dat blauwe leeuwen pak.
|
een nieuwe bh
mn vakantie, maar die heb ik gekocht met mn mama's geld :o |
Niet gekocht, gevonden en jaloers.
http://surf.macallan.nu/Varberg_Frip...9-27_small.wmv 41 mb, puike surf te Zweden. |
paars wijduitstaand hippie rokkie
bruin met roze truitje met bloemen groengrijs truitje met ehh bloemen? boek i never promised you a rosegarden kaartje sigur rós (L)(L)(L) paarse oogschaduw vlinderarmbandje vlinderbh nivea softttt biebboeken voor school :o (y) |
Een goedgekeurde scriptie (l)(l)(l)
|
Citaat:
ik heb een heleboel shit van lostandfound gekregen, waaronder een public enemy shirt! :eek: |
dvd's gekregen
armband met allemaal dingen erop enzoo oorbellen met houtachtige iets kussen turkse pizza E=mc2 nepredbull geile bh's |
cd fatboy slim - palookaville
wit zoo york polo milkshake wiet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb hem nog in de que staan bij slsk, maargoed, het lijkt me niet zo veel. Fatboy slim is eigenlijk zowieso niet meer relevant sinds you've come a long way baby. alhoewel, die halfway between the gutter and the stars is eigenlijk wel heel erg goed. MAARGOED. In de planning staat voor ooit: FATBOY SLIM & GUESTS LIVE AT BRIGHTON BEACH, Brighton, England. die shit moet gewoon echt te vet zijn. op het strand van brighton. livesets zijn ook wel leuk. Wat heb je zoal ridder? |
Citaat:
|
Zelf heb ik de DVD van hem, pak even mijn ipod erbij om te zoeken wat ik heb
VA- A Tribute to fatboy slim Fatboy Slim - Live at Radio538 19-05-2001 Best of Sputnik Intensivsation Big Beach Boutique Camber Sanders Essential Millennium Halfway Between the gutter and the stars Illuminati Live at 102FM Israel 23-2-2002 Live at 2step special Live on Brighton Beach The Pimp Fatboy Slim - Norman Cook Collection Global DJ Broadcast Party 931 [dance station uit Florida] en nog een paar dingen dacht ik, sommige kan ik ook de albums niet van vinden :| Brighton Beach heb ik dus 2 van [het concert, de dvd, en nog iets] en dat is supervet om te zien + horen. Als dat ooit nog een keer gegevne wordt, ga ik er heen! |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, als metal en sorry stuff willen PM maar even =] |
dan ben ik ook daar ridder! (y)
mits het goed weer is natuurlijk, ik ga niet in de regen in zo'n modderpoel. we hebben het wel over great britain he. |
Citaat:
|
Witte boho fladder rok van de Mango met sierrandje en witte borduurseltjes <3
Zakje sneeuwkaramels van De Tuinen Witgouden hangertje met 0.15 punt diamant+witgouden kettinkje |
lange bohorok (weer s wat anders he) en een hele mooie riem met kraaltjes en schelpjes.
|
Citaat:
der staat ook zo'n track op die cd van magic carpet ride (nee niet steppenwolf), en ik weet nog dat ik die heel gaaf vond, maar dat is al heel lang geleden, dat was ergens in 2001 0f 2 ofzo ik weet het niett. |
Ik heb ein-de-lijk de posterrr gekregen van Mr.Ed. via de post, ohyeah, :cool:.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |