![]() |
Citaat:
Ben daar al tig keer binnengeweest, |
ik zoek een panty met luipaardprint. ergens in de randstad, het liefst rotterdam.
bijenkorf, v&d, invito en episode heb ik al gehad. |
Cheape polo's zonder print. Cheap, dus geen RL of Lacoste spul.
Maar nog liever polo's met horiz. streep motief yeah lekker fout, alle kleuren mag (y). Die mogen wel duurder zijn, maar liever cheap natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Vergeten te zeggen: geen H&M dus. En dames polos (of kleine/small/medium) |
Citaat:
|
Citaat:
wat voor winkel is pieces precies? ook een schoenwinkel? |
Citaat:
|
Ik zoek een brede haarband..bij de h&m hebben ze alleen gewone smalle. Iemand een idee?
|
een roze tutu
in amsterdam zo snel mogelijk |
zit er geen balletzaakje in A'dam?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was naar gerritsen theaterkostuums maar die hadden bijna niets in het roze dus ik word wanhopig en ik wil best zelf iets maken maar kort dag en ik ben bang dat het mislukt |
Citaat:
|
Citaat:
gerritsen is een grote verkleedkist en ik ging uit mn dak, petticoats e.d. genoeg, maar geen roze en ik wil ook een roze topje of jasje met pailletten |
Het aankomende thema van ons schoolfeest is fluor. Het blijkt nog best moeilijk om hier decoratie voor te vinden. Dus alle hulp is gewaardeerd :) . Als je weet waar je gordijnen, doeken, vlaggetjes en dat soort zooi kan vinden in 'fluor' kleuren zou ik dat echt heel graag willen weten :) .
-Mgc |
Een zwart krijtstreepblousje!
Ze hadden ze vorig jaar bij elke h&m, en nu ik er één wil hebben ze ze nergens meer. (n) |
Citaat:
|
ik zoek een site met merchandising van verschillende films...
iemand? |
|
Waar koopt iedereen toch die gevlochten riemen, kan ze nergens vinden :bloos:
|
Citaat:
pieces h&m |
beste allemaal,
in de herfstvakantie ga ik eindelijk een keertje naar amsterdam... (ja ik weet het, ik ben een provinciaaltje dat nog nooit verder dan de dam is geweest) enfin, Ik wilde daar graag een beetje opzoek naar tweedehands winkeltjes, waar ze mooie (merk)kleding verkopen... wie heeft adressen, buiten waterloopplein, episode en laura dolls, het moet wel een beetje in het centrum zijn zou je ook een korte omschrijving kunnen geven en bijv. de prijscategorie? alvast heel erg bedankt |
|
Citaat:
van tenson enzo... zijn wel wat duurder, maar niet zo duur als ralph lauren enzo... en wel goede kwaliteit je zou ook eens bij een tennisafdeling kunnen kijken |
...een zwarte spijkerbroek
:confused: |
Citaat:
|
burberry caps?
|
Citaat:
|
Een bruine (nep)leren tas.
Zo'n soort rechthoekig model, met 1 band eraan Er zit niks op ofzo en ze zijn vrij groot. Waarrrr :mad: |
Dat kruis-hangertje uit cruel intentions...Iemand?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ik geloof dat die wel in alle spijkerbroekenwinkels te verkrijgen zijn (men @ work, 5pocket, de rode winkel bijvoorbeeld) |
|
^skateshop, britain?
ik zou eens in een skateshop kijken ofzo. ik zou nog steeds een leren emo jasje (zwart of donkerbruin), je weet wel, waar je zo'n hoody onder kunt doen. tot nu toe nog niet gevonden. IEMAND? |
http://www.anacondasports.com/wcssto...669bbs_lge.jpg
dit alleen dan longsleeve en de mouwen groen, heeft iemand enig idee.. ik heb ze jarenlang overal wel gezien maar nu ik er een nodig heb is ie nergens te vinden.. liefst omgeving Rotterdam.. |
Citaat:
Ik heb er ook een gekeken en wel een leuke gezien, maar de prijs was alleen niet zo leuk. |
Citaat:
|
al gekeken maar ze hebben alleen met zwarte mouwen..
|
Citaat:
|
Citaat:
vast wel bij de britain of ezone |
Citaat:
|
ze hadden ook bij h&m zo een leren jas, 100 euro geloof ik, dus niet-echt duur (voor zo een jas dan)
|
ik ben nu al heel lang op zoek naar rode (gewoon echt mooi rood) laarsjes met een kleine eventueel zwart hakje. Het liefst leer en neit te hoge hak, geen hak mag ook maar is meestal iets miner mooi. De prijs niet te hoog.
Iemand? Ik zoek ook mooie donkergroen/blauw jurkje (andere kleur mag ook maar geen lichte/vrolijke kleur) met lange mouwen voor in de winter. Iig met lange mouwen en niet te truttig. De hennesverkoper uit een adamfiliaal had er een maar die kwam niet ui NL :( Iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
brusselse straat, waar ligt dat nogeens?
anders ff gaan dadelijk, thnx :) |
als je op t vrijthof staat, loop je die straat in waar de postbank ligt (zie je al liggen). via de markt kom je er ook, grote gracht. dan komen die 2 straten samen en dan ligt het aan de linkerkant.
|
oja brusselse straat, ik weet het weer, dankje!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |