![]() |
Argh, ik word gek. :s
|
dat komt ervan als je ava's steelt :p
|
Dat nummer can Racoon 'love you more' is zo mooi. Ik denk aan hem en wacht op vrijdag. Lang leven de weekenden!
|
Leeg, het is uit sinds vandaag. Ik heb het uitgemaakt omdat ik het nu gewoon niet kan en ik gewoon verandert ben door mijn vakantie ( 3 weken getrokken door zuid- afrika) door alle indrukken enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het verpest; ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij erachter komt.
|
haha zn moeder vond het jammer dat ze nu volgend jaar niemand meer heeft op school (is lerares en vriendje en ik zitten er allebei niet meer). En ze vond dat ik maar eens gewoon om de thee moest komen en als ik wilde mocht ik gewoon langs komen als ik wil enzo! Lief mens is het toch :)
&wakker gebeld worden is zo vervelend, behalve als het door vriendje is :) hopelijk kan ik morgen mee naar utrecht! |
Een beetje meer leven kan geen kwaad :|
|
Citaat:
ontopic: geen idee... voel even niet veel meer |
Opgelucht, omdat vandaag werd gezegd wat zeven weken geleden al gezegd had kunnen worden, maar niet gezegd werd door noch mijzelf noch iemand anders :)
|
Vrouwen zijn nog steeds kut... :p
|
Citaat:
OT: Ik viel me gisteren opeens op dat ik lang niet zoveel meer naar andere jongens kijk. Maar toch ben ik nog niet helemaal verliefd.. geloof ik. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vaag.
|
Citaat:
|
Ik voel me geweldig.
Net gehoord dat ik komend weekend 3 dagen achter elkaar met haar ga doorbrengen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar denk je niet dat je na een tijdje die ellende daar weer bent vergeten en je alledaagse leventje weer oppakt? |
Hmm, ik voel me niet zo goed, maar tussen ons gaat het heel goed.
En heb er een 'nieuwe' goede vriend bij 'gekregen'. Kende m al langer, maar we hebben veel contact en het klikt geweldig! En vandaag 2 maandjes 'verkering' :p |
Citaat:
Soms heb ik van die momenten dat ik me éxtra realiseer hoe ontzettend lief hij is:) Ik bedoel, ik wéét dat hij lief is, maar soms dan weet ik dat nog een beetje meer. En vanavond ga ik de foto's van de vakantie in plakken <3 (je moet je toch ergens mee bezig houden als je computer stuk is:p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg ik ben zo stom :o
Ik moet écht beslissen wat ik wil. |
We hebben net een vakantie geboekt naar Turkije. (Y)
|
Op deze momenten snap ik niet hoe hij het met mij uithoudt. ohh, ik ben wel weer lekker bezig geweest. :cool: (n) En eigenlijk ben ik best wel bang nu.
|
Helemaal goed. Als iemand me een jaar geleden had verteld dat het zo zou kunnen, zou ik het niet geloofd hebben! Ik ben gewoon helemaal van m'n jaloezie af (y)
|
:( zwaar, zwaar (n)
|
Ik weet het niet meer, morgen zijn verjaardag. Ik zou komen, maar op MSN negeerde 'ie me, dus weet niet offie me nog van het station komt halen. Ik hoop het, en anders loop ik wel naar zijn huis. Ik ga hm niet verliezen om een kuttig foutje van mij.
|
Citaat:
|
Pfrt. :o Ik kan echt geen hoogte krijgen van haar, eigenlijk. :o Allé, ik denk van wel, maar dan toch weer, mja, twijfel ik... :confused:
Zou eigenlijk willen dat ze vanavond langskomt, filmpje zien ofzo, maar ze is nog aan't oefeningen maken bij repetitor (= hulp bij 't studeren)... Dus tja... :s |
Ik denk dat ik met alles op 0 vederga vanaf hier, ik maak t mezelf anders te moeilijk ws, twijfel, onzekerheid etc :o
|
Tja ik weet het niet, ze is wel leuk.
Ik vraag haar een keer of we iets gaan doen samen, om elkaar beter te leren kennen. Het begint te bubbelen. |
Citaat:
Ik vind één leuk en ik zoen met heel iemand anders. Waarom? Ik ben raar. |
't Begint wel saai te worden...
|
Citaat:
Nog maar 5 uurtjes:) En nu maar hopen dat mijn moeder de hele middag weg is :o |
pff. verliefheid alom in dit topic.
goh. |
Citaat:
|
Citaat:
nou blij? :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |