![]() |
Citaat:
|
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Gisteravond uitgeweest en flink met mijn ex 'geflirt' om het zo maar even te zeggen. Verstandig? Geen idee. We hebben ong. 1-1,5 jaar een 'knipperlicht-relatie' gehad en het blijkt nog steeds niet over te zijn? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Veel sterkte de komende tijd... Ontopic: Ik schrok vanacht wakker uit een droom, en meteen voelde ik hem omdat hij me vastpakte en zachtjes begon te vertellen dat alles goed was... Voel me veilig bij hem. |
Citaat:
dank jewel.. |
Gisteren naar Scheveningen geweest met m'n potentiele vriendin. Lekker uit eten geweest bij het strand onderaan de boulevard, daarna op strand gelopen, heel open en eerlijk allerlei dingen besproken over de relatie die er dik aan zit te komen, en daarna nog wat gedronken.
Voel me echt verliefd en goed. |
gooeeeeeeed :o (y)
|
Ik geloof dat ik nog nooit zo verdrietig ben geweest, ik heb nog nooit eerder moeten huilen om een meisje.
|
hmm kweenie
belde m vanmorgen om te vragen of hij nog een keer iets wilde afspreken, en dat leek m 'opzich wel leuk'. Maar maandag en dinsdag kan hij niet, en dan ga ik paar dagen weg, en dan zou ie bellen als hij kon. Waarom geeft ie nou zo'n antwoord, zeg of 'ja leuk' of 'nee liever niet', wat moet ik hier nou mee, nu weet ik nog niks (want echt enthousiast klonk ie niet). Pff dacht dat ie me wel leuk vond, niet echt dus (of trek ik nu te snel een conclusie?) nouja ik zie het allemaal wel ga het vanavond wel aan mn ex vertellen, maar ook dat ik die jongen wel minder leuk vind (is gedeeltelijk waar) |
Meuh, ik twijfel weer aan zn oprechtheid (n)
|
Het tolerantie-niveau van mijn vriend is abnormaal hoog, moet ik zeggen. Hij is lief :o
@Toeter: sterkte :( |
Ik ben echt té jaloers op een meid uit Rusland, die hij in Duitsland heeft ontmoet en waar de hele mannelijk kant van de reisgroep zo ongeveer "verliefd" op is :mad:
|
Citaat:
@ *~ Toeter ~*: *geeft hele dikke knuffel* Ik vind het onwijs heel erg KUT voor je. *kusje geeft* |
Citaat:
Hier gaat alles goed, samen allemaal dingen kopen voor je eigen huisje is té leuk :D Ikea here we come :D |
Sinterklaas kwam wel heel vroeg dit jaar. Ik vond net een chocoladeletter in mijn schoen (nadat hij daar heel subtiel, not, op gewezen had...) ;)
|
Citaat:
OT: Prima! Alles gaat lekker. Morgen op stap met de schoonfamilie ;) |
Citaat:
|
Hi. Leuk altijd, die smsjes. :o
|
Oeh, kriebels, zo lang geleden :o
ik wil hem :bloos: |
:( :| :confused: :s (n) :mad:
|
Altijd leuk als je er achter komt dat je al een paar maanden een geweldig meisje kent waarvan je dacht dat het niets zou worden, maar opeens toch blijkt dat juliie wel erg goed kunnen opschieten en dat ze inderdaad erg geweldig is. :)
Alleen jammer dat dat net een week gebeurd voordat je op wereldreis gaat. |
Voel me erg goed, beter dan ooit (in half jaar relatie) eigenlijk. Maar waarom moet hij nu telkens van die smsjes sturen waaruit ik op denk te maken dat hij alleen maar sex wil... :(
|
verwarring, en klote..
Ik weet niet wat ik moet doen, ja natuurlijk laten rusten.. En de mensen op het forum denken ook dat ik een aandachts-freak ben. maar ze begrijpen me niet. Ik wou dat liefde wat makkenlijker was. |
Hij is lief.. Nog maar 7 nachtjes slapen, en dan ben ik weer in Nederland. Kan niet wachten tot ik m weer zie..
Houden van is tof <3 |
Ik droomde vannacht iets over wat mn broer deed. Toen bedacht ik me dat mn vriendje dat normaal gesproken deed. In één keer was ik wakker. Hij is mn vriendje niet meer.
Ik voel me beter dan gisteren, maar ik heb het idee alsof het allemaal niet waar is, dus als ik het echt besef voel ik me wel weer kut. Van mn ma moet ik écht leuke dingen gaan doen, alleen ik heb geen behoefte aan mensen om me heen nu. Vriendin van mn oude school vroeg net wat er was. Ze had het ook totaal niet verwacht en zo reageert iedereen. Ik heb het gevoel dat het binnen een paar dagen weer normaal is, maar dat is niet zo. Ik wil met hem praten, maar ik durf niet tegen hem te beginnen op msn. Vanavond gaat hij weer terug naar Utrecht en ik heb het gevoel dat ik hem helemaal kwijt ben zodra hij vanavond offline is. En dat ik hem dan nooit meer terug zie. hmm sorry, lang verhaal. :o |
hm ik heb gisteravond mn 'ex' verteld dat ik een afspraak had met een andere jongen en hem ook wel leuk vond.. nou dat vond hij niet zo leuk, helemaal verdrietig, en nu nog steeds.. Heeft hij ook nog eens op een ander vlak pech.. ik wil niet dat hij ongelukkig is, wil hem weer gelukkig maken.. ga straks heeeel erg lief zijn, dat heeft hij denk ik wel nodig
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee ik ga ook niet té lief zijn, maar ik wil hem zo graag weer gelukkig maken, hem troosten.. |
Prima! het is bijna 6 maanden aan en we zijn nogsteeds helemaal verliefd op elkaar, hij doet ook zoveel van die kleine dingetjes die echt zoo lief zijn :)
|
Pfffff... :(
KLOTEZOOI! (n) |
Citaat:
OT: Heerlijk, we zaten gister in de trein te discussiëren over op welke datum we zouden gaan trouwen 'later' :D |
Jongens zijn vreemd en onvoorspelbaar, vooral wanneer er alcohol bij (een van) beide partijen in het spel is. :s
|
Ahw Toeter!!! :( Doe anders gewoon een paar dagen rustig aan, en geef jezelf de tijd het te verwerken. Na die paar dagen zal je zien dat je andere bezigheden als een welkome afleiding ziet. Sterkte meis!
Edit: O, nog even een tip: vermijd al die zeijmeltopics hier. Dat is echt slecht voor je gemoedstoestand op dat soort momenten. :s |
Ben vandaag op de kop af 1 jaar vrijgezel :o
1 jaar:| Ergens voelt t zo ontzettend veel korter, best vreemd |
Godver, ik moet echt wat minder verlegen worden.
|
<3 :mad: (y)
|
Hij is zo lief en begripvol. We zijn een weekend naar mijn ouders geweest, hij had door dat ik daar echt behoefte aan had.
Net een massage met kaarsjes en alles gehad, hmm... Love him long time :o :) |
Mja niet helemaal lekker. Gaat weliswaar niet over een vriendin, maar gewoon een goede vriend. Meid waar we allebei gek op zijn, maar hij heeft erdoor nogal veel verdriet gehad omdat ze - ik geloof - zo ongeveer niet wisten wat ze met elkaar aanmoesten en of ze nou wel of niet verliefd zijn. Nu zijn het gewoon weer goede vrienden, maar ik zei net tegen hem, toen hij vroeg 'ga je ervoor' (haar versieren zeg maar dus), ja. En ik weet niet of hij dat nu wel zo leuk vond, hij ging ineens offline. :(
Kan ook gewoon geweest zijn omdat hij meestal rond deze tijd weg moet, maar het zit me niet helemaal lekker. Gelukkig morgen wel een antwoord. :) Misschien beetje vage uitleg, ik kan het niet samengevatter krijgen. :o |
Voel me een beetje alleen vandaag. Gaat wel weer over hoop ik.
@ Toeter: sterkte :((y) |
Geen idee. Net meer dan drie uur aan de telefoon gehangen en het hadden nog wel meer uren kunnen zijn. Meteen daarna sms gestuurd en heb er nu een terug. Zo even lezen. Het klikt en naja, we zien het wel. Ik ga binnenkort bij hem, waarschijnlijk zaterdag uit en blijf dan bij hem slapen en ik ga mn mama proberen over te halen dat hij dan zondag bij ons gado gado komt eten :)
Nou, ik ga even zn sms lezen en echt mn bed in. Het is weer veel te laat. |
Hmpf, vandaag zat ie naast me in de bus, maar in de bus waar we in over moesten stappen ging hij bij een meisje zitten dat wel eens zijn vriendin kon zijn. (n)
|
They said "I bet, they'll never make it" but just look at us holding on. We're still together, still going strong.
Dat liedje heb ik de hele ochtend al op staan.. af en toe wissel ik naar een ander zwijmelnummer. Ik ben helemaal happy en in love na een schattig telefoongesprek van gisteravond. Heb ook in tijden niet zo lekker geslapen. |
Confused... :s
|
Goed, nu al 2 jaar en 7 maanden :)
En hij is nog steeds leuk |
zoiets van, de koek is op. :)
|
Stom, ooit word ik nog kluizenaar.
|
Verward, gister heeft hij met een vriendin van hem gezoend en ik was zo jaloers, terwijl we niks hebben. Alsof ik de enige ben die dat knusse gevoel met hem mag hebben. En dat terwijl ik volgens mijn gevoel niet verliefd op hem ben, maar meer broer-zus liefde voel...
Ik snap mezelf niet eens, hoe moet hij dat in godsnaam dan doen? :s |
leuk gesprek gehad net en woensdag weer wat leuks doen (y) :o
|
ik weet t niet
vind die jongen van de date van woensdag wel erg leuk geloof ik (denk veel aan hem), maar heb geeen idee wat hij van mij vindt. Woensdag deed hij lief, maar hij reageerde zaterdag niet echt enthousiast op mijn vraag of we weer wat konden afspreken, maar hij gaat bellen als ik terug ben en hij kan. Dus tja, hoop dat hij belt!! hij is zoo leuk.. |
Citaat:
He is just not that into you.. Of er is iemand dood, dat kan ook natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |