![]() |
hmm hij komt zo en heb zin om hem te knuffelen en zijn armen om me heen te voelen..:)
Gister zei hij dat graag met me weg wilde, naar Parijs ofzo, maar in ieder geval weg met mij..:)..dat klonk als muziek in mijn oren :D Maargoed, dadelijk zie ik hem weer en dan bespring ik hem! He's mine :) |
Citaat:
*mompelt iets over spijkers en koppen en slaan* |
Citaat:
Gisteravond was leuk! Mijn vriendinnetje is aan de vent :D Ik heb hem maar gevraagd of hij een leuke vriend heeft, kunnen we double daten :p Verder vermaak ik me prima! Yay! |
Ik voel me alleen. Toen ik vannacht wakker werd moest ik plotseling huilen omdat ik me alleen voelde. Ik was net 3 sec. wakker. Niemand om alles tegen te zeggen, niemand om te knuffelen, niemand die zich samen met mij verveeld, niemand om bij uit te huilen of om mee te lachen. Niemand anders in dat grote bed.
Geen contact hebben is net zo moeilijk als wel contact hebben, dus dan heb ik liever wel contact. Hij blijkbaar niet. en dat is ook goed, hij is tenslotte niets verplicht. Ik ben echt een zeur. |
Citaat:
( dit wil je niet horen maar: ) komt allemaal goed! |
Ik wil niet zonder hem verder, waarom heeft hij er nu een punt achter gezet. ik zie hem graag.. :(
|
Citaat:
@Fruitcake: *knuffel* |
Wacht even hoor... hebben Roosje en WolterB nou een relatie? Of lees ik hier verkeerde dingen tussen de regels door? :o
En ontopic: heb hem net op de bus gedropt naar huis :) Hij is langer gebleven dan verwacht en dat was echt lief!! Bovendien heeft hij me geweldig geholpen met mijn nieuwe website (y) |
Citaat:
|
Hmm.
Gister werd ik voorgesteld aan een leuk meisje, maar ze was ontzettend arrogant. Ze zei stomme dingen, maar kwam toch de heletijd weer terug om even iets te zeggen en ze keek de hele tijd naar me. Dat zorgde voor verwardheid. :) |
Klote....she hates me :( :( :( :( :( :( :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat weten we nu pas :nono: |
Beiden beetje baaldag. Dan is het extra jammer dat je niet gewoon de hele dag tegen elkaar aan kan liggen en samen in bed film kan kijken ofzo :)
|
Citaat:
Citaat:
|
vanmorgen voelde ik me nog zo goed.
en nu voel ik me klote. |
Citaat:
Op de L&R meeting had je wel wat laten vallen, maar niet dat ze hier op het forum zat :nono: Hoelang weet de rest het al? |
Citaat:
|
Ik eerder :o
|
Ik weet het sinds... Hm, ik kan pm'tjes gaan opzoeken, maar dat is me even teveel moeite :D
Verder... Ach ja. Not much to tell. Behalve dat ik in het midden sta. :) Het centrum. De praatpaal. Neutraal gebied. Kortom: het midden. Djiez. |
Citaat:
Wat een interesse ook, zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het begint door te dringen. En het is kut om niet zomaar meer ff iemand te kunnen knuffelen en kussen
|
Citaat:
|
Ik geloof dat hij een beetje zo'n playertje is, en misschien zie ik dat helemaal verkeerd, maar ik kan jongens slecht vertrouwen, blabla.
|
Ik wil de haren uit mijn hoofd trekken, zó gek wordt ik van het relatie gedoe. Ik wil hem niet kwijt maar ik kan hem gewoon niet meer om me heen verdragen. Alles wat hij zegt voelt als een dolksteek in mijn hart. En ik weet niet hoeveel van die steken ik nog kan verdragen voordat mijn hart erdoor breekt.
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na ander half jaar single te zijn geweest en altijd te roepen dat ik niemand nodig heb begin ik me toch wel een beetje eenzaam te voelen. :bloos:
|
Saampjes op de bank terwijl hij me stevig tegen zich aan drukt, me vasthoud en knuffelt (y)
|
Verward ik krijg geen hoogte, maar tot die tijd lekker los gaan met me vriendinnen
|
Citaat:
Ontopic: O verdomme. |
Vandaag ontzettend veel gehuild.. Ik had me vrijdag zo geamuseerd met hem! Waarom kan ik dat niet gewoon zien als vrienden en verder gaan..? OK, dat huilen had ook wel wat te maken met mijn wedstrijd.. Maar hij blijft gvd zo in mijn hoofd rondcirkelen!
Ik wil dit niet meer *huil* |
Ik ben dat rotgevoel zo verdomde zat. Ik wil gewoon weer gelukkig zijn :( Al is het dan maar als happy single.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker schoon! (net samen in bad geweest :D) Verder happy, dingen zijn weer wat meer op regel, hopelijk is nu dat hectische gedoe wel afgelopen!
|
Ahw, hij is lief en ik heb vandaag al de hele dag een driedubbele verliefdheidsaanval en het is leuk. <3
|
Hijs net weg, was erg leuk en lief en knuffelig vandaag:)
We hebben spelletje gedaan en gewandeld (wat burgerlijk haha) en we hebben allemaal leuke dingen gepland voor het volgende weekend :) Dan blijven we lekker bij elkaar slapen en gaan we een dagje uit en daarna nog een avondje lekker alleen samen, ik verheug me er nu al op! Mis hem nu alweer, en moet nog 5 dagen zonder hem :( Maar het was gisteravond en vandaag erg leuk met hem, we hebben veel lol gehad :) |
Mag ik even gillen?
Wat moet ik nou toch doe-oe-oeen?? :( :( |
Vanmiddag boos bij hem weggegaan, en daarna aan de telefoon weer uitgepraat. Wij hebben van die irritante kleine onzinnige nietszeggende meningsverschillen. En we hebben allebei de gave om die meningsverschillen op te blazen tot een hele grote nietszeggende ruzie. Irritant, maar aan de andere kant niet te missen.
:| |
Gisteren zei hij dat hij toen hij scoorde tijdens zijn wedstrijd, de neiging had om naar mij (op de tribune) te kijken. Oeh, dat voelt zo goed om te horen! :D :o
|
heb m eindelijk weer gesproken, het is toch een lieverd:).
|
onzeker...denk te veel na...
|
Yay! Hij smste net dat ie me ook snel weer wil zien! Hopelijk vindt ie woensdag niet te snel, want langer dan dat wil ik eigenlijk niet wachten en ik luister nu naar het liedje dat gister in de kroeg was toen ik daar heel klef met hem zat te zijn. *zwijmel*
|
belachelijk! \m/
|
Citaat:
Ontopic: ik voel me wel weer ok. Smsje van een vriendin die nu in Turkije zit, die gehoord had dat ik woensdagavond met die jongen gezoend zou hebben, en helemaal enthousiast was. Moest het helaas ontkennen, maar vond het wel grappig :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |