![]() |
Zeker weten. :)
|
Citaat:
Tussen 6:00 en 9:15 vindt rosetta trouwens wel erg goed! Sowieso vindt ik dat 10000 days toch net niet aan aenima en lateralus kan tippen. |
ik snap trouwens niet waarom ik in godsnaam 'vindt ik' schrijf
2x:bloos: |
nie focke met Tool ja ;)
|
mag
|
dit
|
topic
|
dood
|
alsjeblieft
|
dankjewel
|
?
|
Citaat:
Toch ben ik het met je eens. Aenima en imo vooral Lateralus zijn toch echt wel beter. Ik beluister inmiddels ook het zijproject van Maynard Keenan; 'A Perfect Circle'. Thitheen steps is nog best wel een leuke CD, maar die andere 2 vallen toch wat tegen. |
mer de noms is minstens zo goed als 13th step imho
|
Citaat:
ok die emotive bullshitplaat, die viel pas echt tegen, maar hoe kan je dat van de eerste cd zeggen, die is echt fantastisch. |
Citaat:
Emotive viel iig wat tegen, Mer de Noms heb ik wat minder gedraaid. De stijl is iig wel anders dan in 'thirtheen steps'. En Tool blijft beter imo |
Citaat:
|
Mer de noms is een monsterplaat van track 1 t/m 6, en Breña is ook meesterlijk.
13th step vind ik een ietwat slaapverwekkend. Over eMOTIVe spreek ik niet. (n) |
Citaat:
|
'Passive' vind ik an sich wel aardig maar het is helaas niet iets wat ze nooit eerder (en beter) gedaan hebben.
|
Citaat:
|
Tool live op pinkpop is te downloaden :o
|
Citaat:
|
Nummers zijn veel te langdradig, kunnen me niet de volle lengte boeien.
En ik stoor me aan die loze kutnummers zoals Lost Keys, Lipan Conjuring en Viginti Tres. :o EDIT: Wings for Marie is ook geen kut aan. |
Citaat:
Bovendien is het nummer niet loos, zoals eerder in dit topic uitgelegd. |
Citaat:
|
Citaat:
IK wacht nog steeds met smart op de twee singles die onlangs zijn gereleased (clips welteverstaan). Eeen vriend van mij zou ze ophalen bij Kroese. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog mensen die in...whenisitagain gaan?
R'dam...ergens dit jaar nog. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Setlist 7 september:
Stinkfist The Pot Forty-Six & 2 Jambi Schism Rosetta Stoned (small part of Intension) Right in Two Wings for Marie 10,000 Days Lateralus (break) (interlude) Vicarious Aenema Voor het eerst Wings 1&2 gespeeld. Het kan dus wel. (y) |
Ja het kan wel ;)
Ze vonden het eerst nog een veel te emotioneel lied ofzo ;x Anyhow, de beloofde grote veranderingen in de setlist zijn nog niet doorgedrongen dus. Nieuwe podium/show is wel gaaf though. |
Atlanta's MASTODON has reportedly been confirmed as the support band for the entire TOOL European tour. A list of upcoming TOOL dates can be found at Toolshed.down.net.
MASTODON's "Blood Mountain" sold over 24,000 copies in the United States in its first week of release — significantly more than the 8,000 first-week tally registered by its predecessor, 2004's "Leviathan" — to land at position No. 32 on The Billboard 200 chart. As previously reported, "Blood Mountain" album will receive a vinyl release via Relapse on October 3. The LP will be released on with expanded artwork and in a range of limited-edition vinyl colors. |
Citaat:
|
toch maar kijken of ik nog ergens een kaartje kan bemachtigen
|
Ik check Mastodon wel weer in een klein zaaltje.
|
Citaat:
|
45 euro is een beetje te gek voor Mastodon hoor ;)
|
ik heb ze al 3 keer gezien en de 4e keer wordt ook weer in een kleine zaal, ik ga niet vanaf de 80e ring Mastodon danwel Tool bekijken.
|
Even een upje, omdat ik denk dat dit wel puik nieuws is en ik het nog nergens anders vernomen heb:
Tool - Salival (With Bonus DVD) our price: £14.99 Delivered availability: Due for release on 31/12/2006 play.com |
salival heeft sowieso toch altijd een dvd erbij?
|
waar het om gaat is dat Salival, voor zover ik weet, al een tijd niet meer te verkrijgen is.
|
komt die clip voor Vicarious ooit nog uit?
|
Citaat:
TommytheCat: Ja, dat vraag ik me nu toch ook wel af. Er was wel een nep-videoclip op youtube die wel vermakelijk was, maar hij kwam toch niet in de buurt van het echte werk van tool. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=2AXHHfbsCGo toevoegingen van Maynard zijn wel weer hilarisch, maar wat moet je ermee... |
Hahaha, geniaal. <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |