![]() |
Citaat:
Ik mocht op m'n 15e al, en op m'n 16e alleen. Maar ja, mijn moeder is dan zelf ook nogal tegendraads (mantelpakjes met een grote tattoo eronder etc.) dat helpt ook wel mee. Zielig: Ik moest vanochtend werken terwijl ik gisteravond iets te snel cocktails had gedronken. Kat0r holladiejee. |
ik ben zielig want ik heb ontstoken holtes, griep en koorts :(
and it hurts |
Waarom zijn er 2 van deze topics? :confused:
|
Citaat:
|
mijn grote liefde (nouja, ik overdrijf een beetje, degene in spe weet nog van niks)...deed heel raar tegen mij op msn :( :mad: :confused:
en daarom ging ik heel hard en heel vaak meezingen met hurt van nine inch nails :o |
Ewwww.
|
emo.
|
Mensen die me niet serieus nemen en denken dat ik me alleen maar aanstel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het konijn van mijn ouders rende gisteren voor me weg, nou zing ik al de hele dag mee met Toxic van Britney Spears.
|
Citaat:
|
f - o - r - u - m.
|
gelukkig, dan weet ik tenminste dat ik die opmerking van jou in het andere topic niet serieus hoef te nemen (y)
|
en ik hoef geen ramen te ontwijken in antwerpen.
|
?
|
housewarming.
|
ja wat is daarmee?
|
jij - lang - raam - ik - klein - door raam.
|
vast niet, vast niet
|
nee goed, dat we het daar even over eens zijn.
|
ik hoorde laatst een heel stom grapje:
' het is hier zo koud in huis, ik ga denk ik maar een housewarming geven' :| :confused: |
Het regende heel hard toen ik van de fitness naar huis liep. oh ik had geen paraplu bij :mad: .
|
ben je nu gesmolten?
|
ja want ik ben van suiker!
|
Laatste vrije dag aangebroken? :s :(
|
Vandaag was het onderwerp amputee admirers bij shockdoc en dat wilde ik heel graag zien van YAY AMPUTEREN maar ik heb 't gemist doordat ik te lang aan de telefoon hing. Damn you, vrouwentrekjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik ga kijken of ik 'm online kan vinden. Misschien zijn er wel hele seizoenen van shockdoc te krijgen, nou, dan weet ik wat ik ga doen de rest van de vakantie (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Torrents found: 0| 50 Result Size Your search did not result in any matches. This could be from a number of reasons: * You specified a file not cataloged in our database. * Misspelling of the search term. * Using a too complex of a search term. :( |
En SBS6 staat ook al niet bij Uitzending Gemist, wat wel logisch is, want: SBS6, maar wel Shock Doc, op SBS6, dus dat[ENJAMBEMENT]
wordt weer grijpen naar de fles :( |
Je zou
dichter moeten worden :( Grijpen naar het blik hier, overigens, want yeaaahhh paupers. |
Ja, ik ook, maar dat zou de kans om mijn rijmtalent even uitbundig te etaleren teniet doen :(
Nieuw dilemma: Diablo II of verhangen? |
Nounou, niet zo negatief, je kan nog altijd op DoP terecht :(
En alhoewel verhangen een erg verleidelijke optie is, zou ik toch gaanvoor Diablo II. Online, met expansion, plz. Dan kom ik je helpen in je nare strijd tegen rotbeestjes. (y) Overigens ben ik über want mijn record voor een mephrun op Nightmare, inclusief het zoeken naar de ingang van z'n hol op lvl3 van die dungeon, is 38 seconden. :cool: |
Ik heb geen expansion :mad: En ik wil niks over die records horen :mad: Al vind ik je toch wel über :mad:
Ik ga wel even controleren of m'n ratten al van de diarree zijn :) :) |
zowel in mijn voor als achterband zit een slag en het fietst ongelogelijk kut
|
als je ouders je ophalen om naar je jarige oma te gaan, maar zich verslapen
de vader: 'hallo we gaan wat later naar oma' ik: 'jamaar ik heb wat afgesproken vanmiddag, dat red ik dan niet meer. ik ga zondag wel.' 'ja hallo zeg, beetje lullig vind je niet?' 'als jullie op tijd komen kan het wel' 'jamaar het werd 4 uur vannacht!' DAT DOE JE TOCH ZELF GVD :mad: uhghh waarom zijn ze zo dom |
Ik zou het niet pikken
|
Ik ben verkouden, ik heb weinig geld en ik verveel me. Die laatste twee dingen heb ik toch wel zelf in de hand en dat maakt het nog zieliger.
|
Ik heb een blaar op mn teen. Nu ga ik dood.
|
ik ook. Behalve het doodgaan.
|
nee jij gaat ook dood.
|
wat een romantisch uiteinde, saampjes doodgaan aan een blaar.
Is het een dikke bloedblaar met smeuige toelie erin? |
aaah <3
Nope. Met zo'n blaar ga je zeker dood. |
zo niet twee keer dankzij de gifgassen die vrijkomen.
|
Ik heb net een dik aantal van mijn onvervangbare cdhoesjes gesloopt door een stommiteit...
:| |
straks kan het ineens afgelopen zijn met de vriendschap....en zullen we vaarwel moeten zeggen.....
|
ach jochie toch
|
*zucht* de vakantie is weer afgelopen... wat een ellende :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |