Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1479077)

stout! 08-10-2006 10:22

Jeetje die Oostenrijkse jongen was eigenlijk wel heel leuk. En dat hij me kuste was ook leuk :o. Hij heeft leuke bruine krullen en donkere ogen.
Helaas viel een drankje niet goed en voelde ik me op het eind van de avond beroerd (n). Hij heeft me thuisgebracht, ik ben benieuwd of hij nog iets van zich laat horen.
We zien wel.

Qimm 08-10-2006 11:07

Zelfs als ze baggermuziek draaien in de uitgaansgelegenheid is het toch nog steeds heel leuk met mijn vriendjes!

oeh en; ontbijt op bed!

Surprise 08-10-2006 11:09

gezelliggg gisteravond. :cool: . Me vriend kwam uiteindelijk niet maar zijn vrienden wel, en dat was ook (y) .

Larry Flint 08-10-2006 12:06

kan wel beter :mad:

Thee Muts 08-10-2006 13:34

Bah, ik droomde vannacht dat hij het uitmaakte... Hoe heerlijk is het dan om wakker te worden, hem naast je te zien liggen, te horen hoe lief je bent en in zijn armen weer in slaap te vallen :)

Verder hebben we weer een echte relaxte zondag samen; lang in bed gelegen, thee op bed, lekker ontbeten, beetje aanrommelen. Heerlijk :)

Andijvie 08-10-2006 14:45

Gisteren gingen we bij zijn ouders dia's kijken, ik had eigenlijk gedacht dat het dia's van 'vroeger' zouden zijn, dus echt baby-dingen van mijn man en schoonzus. Maar 't waren dingen uit '96 en '01, dus dat viel wel weer mee. Sterker nog, we hebben zeker 300 dia's gezien van twee vakanties in hetzelfde land en precies dezelfde omgeving. Twee keer hetzelfde treinritje, twee keer precies hetzelfde meer. Saai :D
Maar 't was wel leuk om mijn man als 20/21-jarige te zien :D Precies zo oud als ik nu ben. Wat een jonkie :D
De vriend van m'n schoonzus schrok, want hij wist niet dat ik nog maar 21 was :bloos: :D
(En 't was erg vreemd om z'n moeder gewoon te zien staan, zwemmen, lopen, terwijl ze nu echt niet meer alleen kan staan. Buh (n) )

fractuur 08-10-2006 15:22

Het loopt niet altijd even soepel, maar op een of andere manier kom ik altijd heel vrolijk bij hem vandaan. :) Praten helpt. Gisteren heb ik hem maar heel even kunnen zien omdat ik van een tot kwart voor elf moest werken, maar vanavond hebben we meer tijd. :)

Gothic 08-10-2006 16:00

Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem! en het kan niet.

hoe een bui in 1x kan omslaan :s

Kut en nu zie ik net m'n ex op de foto met een of ander meisje :(. Fuck, waarom doet me dan nog wat? Afgelopen maanden was ik echt over hem heen, meerdere keren opnieuw verliefd geweest en nu ik dit zie :s. En ik wil hem niet eens terug...

groovy 08-10-2006 16:32

Vannacht en vanochtend was echt zo heerlijk, ik werd even wakker en toen ben in ik zijn armen gaan liggen met mijn hoofd op zijn schouder/borst, dat ligt echt zo ontzettend lekker. En toen begon hij me overal te strelen en elke keer viel ik opnieuw in slaap, maar als ik wakker werd, voelde ik zijn handen en dat was echt heerlijk :o.

Op den duur toch nog in slaap gevallen en toen lepeltje/lepeltje gelegen, wist niet dat ik zo kon genieten van helemaal in elkaar geklemd een paar keer achter elkaar opnieuw in slaap vallen. We hebben elkaar echt geen moment los gelaten :).

En daarna lekker uitgebreid ontbijten, elkaar gek maken, kietelen, stoeien en heerlijke ochtendseks (y) :o .

Daarna apart van elkaar even wat belangrijke dingen voor school/werk doorgenomen, en af en toe kwam hij even naar me toegerend voor een kusje, hihi <3.

Secret Agent 08-10-2006 16:52

Hij komt te dichtbij, en dat vind ik niet leuk.
Misschien dat zij toch wel haar best doet...
En gisteravond had beter niet gekund, het is slim om afstand te nemen, denk ik.

Orpheo 08-10-2006 18:34

@ secret agent: you've got PM.

on topic: t kon slechter....

moon 08-10-2006 19:11

ruzie, hè eindelijk, het zou tijd worden.

Secret Agent 08-10-2006 19:19

Verdomme klojo, doe nou niet zo moeilijk. Op het moment gewoon geen zin om te vertellen. Neem het vooral persoonlijk op, dan kom je lekker volwassen over. Goed zo.
Flikker, ga een eind fietsen en laat mij met rust.

George 08-10-2006 19:36

:bloos:

Ming-Xia 08-10-2006 20:01

Kort weekend bij hem geweest en het was fijn. En ik kan niet poolen. :p
Nu alweer 2 uur thuis.. en ik , zoals het er nu naar uit ziet, zie hem pas over 2 weken weer. :(

Nebel 08-10-2006 20:11

zo goed en zo slecht tegelijk...:( ik word gek van mezelf (N)

Cytherea 08-10-2006 20:37

Ik ga volgend jaar de familiedag organiseren met mijn nichtje:D Echt geweldig!
Het was een leuke dag vandaag... en diverse opmerkingen als 'hoe gaat het met je lijf/benen/reuma' etc. 'goed hoor, en met die van jou?'
Mooi dat ik beter kon dansen dan de rest van mijn familie, hoe al mijn nichtjes en neefjes zijn ontstaan is me echt een raadsel.
Ook best leuk om te horen of het al lang uit is tussen mij en mijn vriend. Al 10 maanden alweer ja, maar ze moeten toch iets zeggen he?

Mijn nichtje heeft al een hele koppelpoging in gedachten met een kennis van dr. Zegt ze: 'ik zat me te bedenken hoe ik dat subtiel kon brengen, maar ik dacht ik zeg het gewoon!' :D gek meisje.

En weer gaat mijn hoofd één kant op. Het zou zo goed kunnen zijn (ik ben weer lekker aan het idealiseren..).

I C U 08-10-2006 20:42

Zou hij nou serieus denken dat het allemaal aan mij ligt en hij vrijuit gaat? Flikker toch op jonge... Aan de andere kant, who cares anyway? :rolleyes: Ik heb echt geen zin om er een punt van te maken, en dat gaan we dus ook niet doen :cool:

Jep, was weer leuk weekend. Het is gewoon leuk om al die mensjes weer te zien, en het is ook leuk dat mijn oma zo blij is als ik langskom :) Yeah. :cool:

Scatterheart 08-10-2006 20:43

Plan veranderd, roadtrippen volgend jaar zomer wordt niet Canada, maar wel Los Angeles - Las Vegas - Utah, Toeele.
Spoiler

Las Vegas. :bloos: :eek:

Bloompje 08-10-2006 20:43

Dit weekend was heerlijk, hij is geweldig. Heb lekker veel van elkaar kunnen genieten, vanacht voor het eerst sex gehad (Hij was nog maagd, ik niet) en dat nog een aantal keer herhaald door de dag heen. We kunnen gewoon niet van elkaar blijven, gek hoe je in 24 uur nog closer kunt worden en nog verliefder op iemand kan zijn dan je ooit hebt ervaren. Ben zo blij met hem!
De ruzie met mama is weer bijgelegd na een goed gesprek waar ik heel veel aan heb gehad. Ze zei me vanmiddag dat ze me nog nooit zo verliefd had gezien en dat hem een leuke jongen vond en dat ze blij voor me was. Dat voelde echt goed om te horen..
Gelukkig <3

uuuf 08-10-2006 20:48

eigenlijk wel goed (y)

BlueViolet 08-10-2006 21:51

Hij is zo schattig als hij aan het lezen/leren is. :o

T!ne 08-10-2006 21:57

Ik haat haar gewoon. Echt haten. En hij.. sja ik weet niet wat denken.

Chalyneoin 08-10-2006 22:37

't hoeft al niet meer... :o

Orpheo 08-10-2006 22:44

it sucks big time. nog een keer en ik mag zeggen drie keer is scheepsrecht. bij die keer, (mits het 3 keer achter elkaar is), gooi ik al mn gitaren van het balkon.

hellebel 08-10-2006 23:02

Citaat:

Orpheo schreef op 08-10-2006 @ 23:44 :
it sucks big time. nog een keer en ik mag zeggen drie keer is scheepsrecht. bij die keer, (mits het 3 keer achter elkaar is), gooi ik al mn gitaren van het balkon.
geef ze dan maar aan mij. :)

Orpheo 08-10-2006 23:13

Citaat:

hellebel schreef op 09-10-2006 @ 00:02 :
geef ze dan maar aan mij. :)
t was maar a figure of speech. Mijn les paultjes gaan never ever van n balkon gegooid worden...

Skyblue 08-10-2006 23:30

Moeizaam. Het was wel heel erg leuk gisteravond. Maar ik begin, mede daardoor, weer zo ontzettend te twijfelen, vooral aan mezelf. Fucked up (n)

guppi 08-10-2006 23:41

and i find myself in the same old mess singin drunken lullabies.

as usual. ben nu zelfs in het stadium beland dat ik in mn eentje wijn drink :eek: :s (n)
(een of twee glazen, maar toch)

Mephisto 09-10-2006 00:03

Citaat:

guppi schreef op 09-10-2006 @ 00:41 :
and i find myself in the same old mess singin drunken lullabies.

as usual. ben nu zelfs in het stadium beland dat ik in mn eentje wijn drink :eek: :s (n)

Het went. Pas als je 5 dagen per week zoveel drinkt dat je ladderzat bent moet je gaan nadenken over matigen.

luchtballon 09-10-2006 00:06

Ik voel mezelf geweldig op relationeel gebied en over het algemeen wel, en toch zit ik in mn eentje een biertje te drinken :p

M'ne 09-10-2006 00:08

Hij heeft me gewoon om 1u 's nachts het bed uit gezet... omdat ik bang was dat seks alleen niet goed zou zijn nu het uit is. het had wat mij betref echt nog wel een fijne avond kunnen worden.

nu bekijkt hij het maar lekker.

Orpheo 09-10-2006 00:15

ik heb t gehad met meiden die me dumpen voor hun ex, of voor n gozer die ze 24 uur kennen. ik heb er helemaal genoeg van.

guppi 09-10-2006 00:30

Citaat:

Mephisto schreef op 09-10-2006 @ 01:03 :
Het went. Pas als je 5 dagen per week zoveel drinkt dat je ladderzat bent moet je gaan nadenken over matigen.
Heheh dat is niet best idd. Zo ver heen ben ik gelukkig niet. (Nogniet althans)

anyhow, ik wil sowieso niks nu. Heb het ook behoorlijk gehad.

ilse 09-10-2006 07:57

relatieloos.. en verward.

Orpheo 09-10-2006 08:06

minder slecht dan gisteravond. gelukkig heb ik een paar heel goeie vrienden.

Larry Flint 09-10-2006 08:09

hij is 4 dagen weg en tot nu toe vind ik dat best relaxt maar hij is dan ook pas een uurtje weg.

Scatterheart 09-10-2006 08:17

Citaat:

M'ne schreef op 09-10-2006 @ 01:08 :
Hij heeft me gewoon om 1u 's nachts het bed uit gezet... omdat ik bang was dat seks alleen niet goed zou zijn nu het uit is. het had wat mij betref echt nog wel een fijne avond kunnen worden.

nu bekijkt hij het maar lekker.

(n) :eek:

Ik ben ziek en hij is werken. *zieligt verder*

T!ne 09-10-2006 08:29

Te gek voor woorden..

Chalyneoin 09-10-2006 08:41

*steekt vingers in oren*
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLAB LABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABL ABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA

ST*R 09-10-2006 08:47

Wel beter :) Heb gewoon zin om m te zien!

x-spekkie-x 09-10-2006 09:53

Citaat:

guppi schreef op 09-10-2006 @ 00:41 :

Dat is toch niet raar?
Ik drink in de zomer graag een cocktail zo tegen het begin van de avond, als ik buiten in de tuin of op het balkon zit :) (maar dat doe ik gewoon voor de lekker, en hij mag ook best alcoholloos zijn :o)

Yana 09-10-2006 10:05

Het zou nu allemaal opgelost moeten zijn, in principe..

ChocLot 09-10-2006 12:53

Ik ben zo blij. Heerlijk weekend gehad samen. Veel in bed liggen lamzakken met films, Ben & Jerry's en grote mokken thee. Op een feestje vreselijk verliefd zitten doen. I just can't get enough.

Secret Agent 09-10-2006 13:10

Ik vind het zo sneu voor haar, hoop dat ze zichzelf niet voorbij rent. Aan eentje van die hebben we hier wel genoeg.

Gisteravond was geloof ik heel duidelijk.

Ik maak me zorgen. Ik ben bang dat ze weer afzegt, ik zweer het je, dan ga ik door het lint. Nee, dit mocht niet meer. Met een schone lei beginnen. Maar wel eentje met een gekleurde achtergrond, helemaal wegvegen lukt op het moment niet.

Ik hoop dat hij snapt dat ik de puber aan het uithangen was, maar ook dat hij een beetje normaal doet.

Edit: Ik vind trouwens wel dat deze topics snel gaan, of ligt dat aan mij?

Scatterheart 09-10-2006 13:20

Citaat:

ChocLot schreef op 09-10-2006 @ 13:53 :
Ik ben zo blij. Heerlijk weekend gehad samen. Veel in bed liggen lamzakken met films, Ben & Jerry's en grote mokken thee. Op een feestje vreselijk verliefd zitten doen. I just can't get enough.
Klinkt vreselijk goed ja. (y)

Ik ben ook blij dat het nog steeds zo goed gaat. En dat terwijl ik in het begin zo sceptisch was... Heb echt, voor de allereerste keer ooit, het gevoel dat dit nog héél lang kan blijven duren. Mooie plannen die we maken, die grote reis met kerst en volgende zomer, en dan is mijn studie af en gaan we hypotheken ( :| ). Eng maar wel toekomst.

En hij is zo lekker. :D

Scatterheart 09-10-2006 13:21

Citaat:

Secret Agent schreef op 09-10-2006 @ 14:10 :

Edit: Ik vind trouwens wel dat deze topics snel gaan, of ligt dat aan mij?

Ze gaan rap ja. :)

RockaholiC 09-10-2006 13:23

.

x-spekkie-x 09-10-2006 13:24

:d

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.