![]() |
Citaat:
|
MWa, wat blijkt is dat WoW nu een programmeer foutje in bepaalde NVidia drivers heeft ontdekt waardoor ze te heet worden en daarna gewoon failen. Het is dus indirect WoW die het veroorzaakt :) (maar aan de andere kant, als het niet WoW was geweest was het wel een ander spel ooit)
|
Je hebt waarschijnlijk nog wel gewoon garantie op je kaart, had ik wel tenminste, niet overgeclocked, maar hij begaf het op gegeven monemt...
Ik was terug naar de winkel (Com4) en kreeg gelijk een nieuwe mee, terwijl ze de oude zouden opsturen :) |
Stond wel in mun mail dat TBC verzonden was, dus vandaag binnen.. Vraag me af of dat wel doorgaat met al die wind xD
|
64!
|
:bloos: ik heb hem net stiekum gehaald :bloos:
|
16!
|
Citaat:
|
l2p
|
Citaat:
Cheers |
62 :o
|
Pfff ben net 61 :o
Aan de andere kant, heb nog niet zoveel gespeeld, morgen eerst maar eens een tentamen maken. Het is qua opzet veruit het vreemdste tentamen dat ik ooit heb gehad, ik ben benieuwd. |
Er zijn trouwens al geruchten over iemand die al 70 zou zijn, of in ieder geval erg dicht bij de 70 zou zitten.. die heeft samen met wat guildys voor no-lifer gespeeld en non stop zitten WoWen of zo :D Iemand wat meer info daarover?
|
65!
Die 70 gozer was een fransman die binnen 27 uur lvl 70 was -_- |
Citaat:
Nog steeds geen 60 :mad: :mad: D'r zijn echt geen warrior quests op lvl 59! Die Winterfall Runners zijn in geen velden of wegen te bekennen en in Sillithus wordt ik door die debuffs zo genaaid dat ik maar 1 mob/minuut kan doen. En in the EPL alleen nog maar repeatable quests. (En niemand wil mee naar Strat, omdat ze allemaal op outland zitten. Bovendien krijg ik steeds healers die niet healen... :mad: of 800 dmg debuffs dispellen :mad: :mad: ). En mijn Stormpike quests krijg ik ook al niet voor elkaar (mine en banner 1) (n) Wel een leuke TBC 2-Hander Axe gekocht die beter was dan mijn Icebarbed Spear. |
Citaat:
|
Had em binnen gister, draenei gemaakt ;p
|
Citaat:
|
ben 63!
gaat fokking traag :( |
Citaat:
En ik krijg steeds meer een hekel aan instances als warrior, omdat ik: of geen competente healer heb, of een dps die meer mobs aggroed dan we kunnen hebben... En dan dropt er ook nog eens niets. Ik heb 3 stuks valor, necklace van Stormpike, warrior quest helm, wyrmslayer pauldrons, hydralick armor, imperial leggings, soort rare boots en een paar crappy ringen. Alles heb ik moeten kopen, omdat ik nog NOOIT iets in een instance heb gevonden dat ik kon gebruiken. Dat is niet helemaal waar, er dropte laatst een mace in Scholo die ik graag als tank-wapen wilde, maar de paladin pikte em in, verder kreeg de druid 2 blauwe leather items, rogue alle scourgestones (won blijkbaar alles :S) en een nieuwe offhand en de laatste paladin had betere gear dan je in de instance kon vinden. Ik had net genoeg vendor trash om voor mijn repair bill te betalen. (n) Ik heb voor mijn huidige gear ongeveer 350g betaald en binnekort is het nutteloos. Nou kan me dat nog niet zo veel schelen, ik weet alleen dat ik weer niets ga vinden dat ik zelf kan gebruiken dus nu al weet dat er lange gold-grind aankomt om een beetje gear te hebben die er toe doet (en de items die in vind zijn ook altijd van die spirit items, dus dat zal ook wel niet veranderen) m.a.w. Tenzij ik TBC weet te kopen, komt er voorlopig niets van. |
gear is niet het belangrijkste in de wereld ik weet dat het frustrerend is als je de dingen niet krijgt die je wilt, maar dat moet niet je plezier verpesten.
Gear komt nog wel... in TBC gaat het zo makkelijk en ook gold grinden gaat gewoon erg snel. Just go have fun! |
kan niet inloggen :S blijft hangen bij authenticating
(y) tbc is echt leuk die wapens ook :) |
Citaat:
en goede gear helpt toch echt wel wat bij levellen :p het gaat gewoon wat sneller totdat je het vervangt, dan zit je op hetzelfde niveau als mensen die voor TBC crap gear hadden, wat prima is imho. |
75% onderweg naar 63
slave pens is vet relax met alleen maar lvl 60's en 61's (geen full tier2 op mij na. zelf een healer met blue's) steadyshot=godmode edit: BoE voor 180g verkocht(http://www.thottbot.com/?i=55999) 4x 20 arcane dust voor 45g per stack lekker lekker. 2k allready |
Citaat:
|
ach ik heb vorig jaar kerst 60 gedinged. had geen goede guild dus kostte me 3 maaanden om kutte beaststalker te krijgen. daarna ging ik over op dire maul(aka toen der server dat ontdekte zoch allang groeps) in juni begon ik een mc guild. augustus zat ik in bwl. nu heb ik 3/8tier2 1/5 tier 2.5 en 1/9 tier3 +randomm epic's gehad eindelijk... spel draait niet om loot maar ik snap wel dat het leuk is
|
Iemand al Sporeggar rep gefarmd?
Kan je leuke dingen halen, en paar leuke questen? Als niemand het nog heeft gedaan, kan ik het zo vertellen ;) nog even grinden. lvl 64 btw. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik had een chain-quest gevonden in Andorhall, toen was het zo gepiept. YAY! Lvl 60. |
lvl 67 :o
|
63. nice and easy =)
|
Frustratie... 8 days /played en nu 54. Wegens afgesloten kabel op m'n kamer kon ik nu niet eens Outland in (58 had ik in die 4 dagen zonder internet makkelijk kunnen redden). Voortaan toch maar rekeningen betalen :D .
Naja, tegen de tijd dat ik de Outlands in ga is er waarschijnlijk minder sprake van wachten op spawns :) . |
Citaat:
respawns > zerged > you have died :p |
Citaat:
http://www.thottbot.com/?fa=970 Maar goed, de exp van de quests is natuurlijk altijd handig :D |
Citaat:
Inderdaad niet zo goede rewards, maar wel 2 underbog questen. Dus dat is dan weer mooi meegenomen. |
66 atm
full BM spec + gftt = imba :o en veel <3 voor me ravager! HFP, Zang en Nagrand cleared... vooral zang + Nagrand zijn geweldige zones.. omg zo mooi en groot. Nu ff Terokkar doen (van wat ik tot nu toe heb gezien vind ik 't maar mwah) en dan me laatste 3 leveltjes imba imba BM hunter uithangen met alle quests en instances ^^ |
Citaat:
Vergelijk http://www.thottbot.com/beta?i=669 (mage tier 2) Met: http://www.thottbot.com/beta?i=16990 (2-man quest reward) Plate questreward voor die quest is dit: http://www.thottbot.com/beta?i=16992 |
Citaat:
|
24 Draenei <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een flink aantal keer in die instances geweest en het ENIGE dat ik ooit heb gevonden was de Scarlet Bracers, terwijl anderen de ene na het andere item vonden dat ze goed konden gebruiken. In de Strat-run, bijv kreeg onze mage 2 stukken van zijn tier 0 en ik kon net mijn repair bill betalen. Ik verwacht niet dat er in TBC enige verandering komt in de manier waarop de items voor mij droppen. M.a.w. ik zal wel mijn gear moeten kopen. |
koop dan teminste gear na 58 (aka tbc drops)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gister nog met een guildy ramparts + blood furnace gedaan, 0 cloth drops van de bosses. Tja, life's a bitch. En nogmaals: het is tijdsverspilling de pre-TBC instances te doen nu, gewoon in Outlands bezig gaan en je hebt binnen de kortste keren gear die beter is dan tier 1. En dus: kappe met zeuren ;) |
ik heb na 58 ubrs mijn bs tunic zien droppen. en toen had ik dragonstalker's al... dus houd op met meppen :)
|
Ik heb ook nooit lightforge zien droppen totdat ik full epic was dus ja xD
|
Citaat:
|
Ik ZAT ooit op lagfist. Daar snel van vertrokken toen de migrations er waren naar Outland en nu ben ik eigenlijk exclusief aanwezig op Moonglade :o
|
Ik wel ns op Bladefist ja, en ik heb nog nooit last van lag gehad (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |