![]() |
Vanavond werken we bij de chinees. Dus waarschijnlijk hele bergen met teruggekomen rijst en loempia's.
|
Ik ga uit eten bij de Italiaan :)
|
Citaat:
|
Sla met komkommer, cherry tomaatjes, mais, doperwten, slasaus en kipfilet er doorn. Misschien nog wedges erbij, maar moet eerst kijken hoeveel de sla word.
|
Salade met kip, komkommer, radijsjes en aardappel
|
Pitabroodjes met shoarmavlees en slamix met dressing.
|
Sperziebonen, aardappelpuree en een vegaburger
|
Gekookte aardappels, rabarbermoes (<3) en een vegaburger.
|
Broodje groentekroket en griekse salade
Te lui om te koken en belachelijk veel zin in groentekroket <3. |
Paddestoelenrisotto met rucola (y)
|
Citaat:
Vanavond heb ik vegetarische lasagne gehad, met paprika en champignons |
gisteren voor t eerst chicken tonight uit een potje gegeten bij family, was nog best lekker ook!
|
Penne met kaassaus en spekjes.
|
Pizza it will be (y)
(Heb nu echt geen trek in pasta met broccoli en het blijft vast wel goed tot morgen :p ) |
Chicken tonight :o Met quorn en broccoli en ananas en rijst.
|
Zilvervliesrijst met stoomgroenten van de Albert Heijn met wat tahin en pompoenpitten.
|
Citaat:
Ik ga stoomgroente eten en pasta. |
Citaat:
Voeg je zelf extra broccoli & ananas bij de chicken tonight saus (van knorr uit pot??) of maak je de broccoli & ananas apart van de chicken tonight saus klaar? Ik vond die knorr chicken tonight: kerrie gister lekker.. maar t zou nog lekkerder geweest zijn als er meer groenten in zaten :) OT: Vanavond rijst met roergebakken groenten en een stuk kip (van een hele provenciaalse kip uit de oven) gegeten :) |
Rijst met kippenragout.
|
gekookte aardappels + tuinbonen + vega groenteburger
toetje: griesmeelpudding met rode bessensaus |
Als ik er straks puf voor heb:
pasta met pesto, broccoli, champignons en quornstukjes. (Als ik geen puf heb om te koken weet ik het nog niet :( ) |
gekookte aardappels/broccoli/bloemkool met groentesausje en iets vega. heeeeeeerlijk gezond na 3 dagen makkelijk eten.
|
Citaat:
Dus het wordt gebakken champignons en tortellini. |
Sedanini bolognese met geraspte kaas erover gestrooid, bekend.. maar wel lekker :) :p
|
Citaat:
Ik eet het straks weer, restjes opmaken. :o |
lasagne verde
|
Ik heb penne met asperges, peultjes en zalm gehad.
|
Rijst met chinese roerbakgroente en sate.
|
peking eend :cool:
|
Appelpannekoeken!
|
Citaat:
Vanavond eten wij chili con carne (y), ik zonder rijst.. gewoon pure bonen/gehakt/groenten/tomatensaus .. echt lekker :) |
tofu gemarineerd in ketjap asin en op smaak gebracht met een bouillonblokje
groenteprutje van ui, knoflook en cherrytomaatjes zilvervliesrijst |
Aardappelpuree met sperzibonen en een hamburger met curry.
|
Chili con carne met stokbrood
|
Macaroni met "spul" wat ik al eerder klaar heb gemaakt (rode saus, gehakt en groente).
|
Shoarma in pitabroodjes met sla, ei, knoflooksaus en komkommer = ook weleens lekker (y)
|
Nasi :)
|
Griekse salade van de AH
wit bolletje appelmoes |
Ik heb net kip, rijst en rauwkost op.
|
Macaroni met sperziebonen, paprika, champion en tonijn.
|
Spaghetti, met stroganoff gehakt en stroganoff saus.
|
Citaat:
|
Vandaag aten we rucola met tomaat en een simpele dressing, daarbij pasta met pesto en... geitenkaasjes met spek en papadums, gebakken :bloos: (y) Ik wil morgen weer geitenkaasjes met spek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Ik las het op de kantine... :( Beterschap! OT: quorn tonight met pasta. En als het nog goed is: broccoli (heb ik vrijdag gekocht. Is het dan nog eetbaar?). |
Citaat:
Ik eet vanavond verse pasta van de AH, met spinazie-kaas vulling geloof ik. Met pesto en rucola :) |
Vanavond eten wij rijst met roergebakken groenten en kipdrumsticks (omdat die bij de deen in aanbieding zijn :p )
|
Een patatje met, ik denk een kaassoufle
Moet stagelopen tot 17.00 uur en werken vanaf 18.00 uur. |
Gekookte krieltjes met broccoli en verse worst.
|
Burritos en een salade
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |