![]() |
Oh wat zijn we ineens geinteresseerd. ;x ;)
Tja, ik hoefde niet zonodig vormen ofzo. Die dingen zitten alleen maar in de weg en doen vaak pijn enzo! Nu boeit het me eigenlijk vrij weinig meer, alleen ik snap niet wat jongens er zo leuk aan vinden! :p |
Vormen?
Ik had geloof ik pas op mijn zeventiende voor het eerst tieten. |
Citaat:
*knuffelt Uice* |
Citaat:
|
Kingeldingel en Pixeldansje.
|
Citaat:
|
stefenootjes linkertiet en juice's rechterhand
|
Gauloises en Promillage.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tieten zijn soms irritant, maar o.h.a. vind ik ze best cool. Ik zou niet zonder ze kunnen. :p
|
Daar kan ik me ook wel in vinden, Minke.
|
ik had meer zoiets van 'hehe, eindelijk, dit begint ergens op te lijken' :p
|
Wat zorg ik soms toch voor offtopic discussies. :o :)
Edit: oh nee, sorry, ik ben dit keer helemaal niet over tieten begonnen! :p |
Citaat:
|
Nja nu vind ik het niet erg meer, je voelt je er soms wel vrouwelijk door enzo. En plat had ook niet bij mijn lichaam gepast, maar ik had het niet heel erg gevonden. Maar goed, als je het eenmaal hebt moet je het er maar mee doen. :p
|
Citaat:
|
Die hebben jongens zelf ook!
|
Da's waar...
Een kont ook overigens, maar toch is de kont bij de vrouw één van haar meest aantrekkelijke onderdelen :p |
Citaat:
Ze zijn rond en zacht, wat ideaal is als het gaat om voorwerpen die je met je handen moet behandelen. Vierkant en hard zou bijvoorbeeld veel minder geweest zijn; de vorm en zachtheid van de tiet maakt haar echt een fantastisch verschijnsel. Uitstekend kneedbaar, en kneden is toch één van de leukste dingen die er zijn. Om het helemaal perfect te maken hebben ze dus ook nog een tepel, wat maakt dat je er ook goed aan kunt zuigen, trekken en tegenaan kunt piffen met je vinger. Ook estethisch geeft de tepel ze een extra kwaliteit. Ja, ik ben zeer te spreken over de tiet. Als er een god zou zijn, zou de tiet de kroon op Zijn schepping zijn. |
Je kunt ook zelf tieten nemen weetje.
|
Wie vind je bij elkaar passen en waarom?
|
Citaat:
|
sterrenmeisje en mezelf, omdat we al bewezen hebben goede geliefdes te zijn :D
|
Citaat:
|
*noteerd*
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noteert, want tegenwoordige tijd. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatste twintig posts graag nog ontopic.
|
Missy en hvj.
|
Dp + UG.
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos::bloos::o En ik ga ook voor missy en hvj! prima combi!11!!1!1 :) :) :) :) :) en Firdaus en Spectrum. |
Citaat:
S_je en Balkan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naodjen en Eric ;););) |
Citaat:
|
Citaat:
en omg offtopic :o :eek: :eek: :nono: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is dat ik om de paar dagen ontopic roep en het weerwolf een dagje heb gesloten. Ik zie het probleem niet. |
Doe eens lief tegen Missy. :nono:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik echt zo erg?-O- |
Ergens vind ik het wel een beetje hypocriet om te roepen dat de laatste 20 posts ontopic moeten zijn, maar zo gauw het over jezelf gaat dat je dan zelf ook offtopic gaat. ;x
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |