![]() |
Ik ben best heel erg tevreden met m'n leven, maar soms mag het wat betreft liefdesleven wel ietsje duidelijker. Maargoed, whatever, ik wil 'm zien!
|
Morgenavond komt hij weer terug, eindelijk. Ik heb hem nog nooit zo lang niet gezien/gesmst/gebeld. Ik mis hem wel, in de week dat hij weg was droomde ik alleen maar over andere jongens en vreemdgaan. Haha.
|
Wat is het toch ook een klojo. Vanmorgen nog roepen: 'Ik ga niet uit en om naar jou toe!' en vanavond krijg ik een smsje dattie uitgaat met de jongens. Niet dat ik het erg vind dattie uitgaat, maar ik baal er gruwelijk van dat ik op hem gewacht heb en wakker ben gebleven en me verheugd had op dattie zou komen, en dat ik dan te horen krijg dattie uitgaat. Heel stom. Net 20 min. aan de telefoon gehangen, ik was wel een beetje boos. Maarja, als ik er van uit ga dattie komt en dan in een keer hoor dattie toch uitgaat. Hij was helemaal in dilemma. En stel nou dat hij naar hier gekomen zou zijn, dan had ik me weer schuldig gevoeld tov zijn vrienden. Maar ach. Hij is uit, ik ben geïrriteerd en we slapen alleen. Hoera.
|
Mijn meest hechte en dierbare vriendschap is naar de maan. Hoezee.
|
Ja hé en nou krijg ik een smsje en heb ik de neiging om allemaal steken onder water te geven maar dat moet ik maar niet doen want gemeen enzo. maar op dit moment vind ik hem gewoon niet zo leuk.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Gelukkig komt ze snel weer thuis. :bloos: Ik heb echt zoveel zin haar weer te zien. <3
|
Citaat:
Omg ik snap geen zak van mezef maar pff. Steh auf dich. :bloos:*O* |
Citaat:
|
Hij is weer op weg hier naartoe! :cool:
|
Oh, wat een heerlijkheid <3
In tijden niet meer zo'n heerlijk ouderwetse zondagochtend gehad en gewoon alles <3 Het is gewoon helemaal goed, helemaal leuk, vertrouwd en toch ook weer nieuw want we doen zoveel dingen en er gebeurd zoveel. Ik ben blij met alle dingen die ik zelf bereikt heb en met wat voor effect dat op onze relatie heeft. Er is gewoon niks wat ik anders zou willen en we zijn allebei nog steeds helemaal verliefd en soms kan ik bijna niet geloven dat hij ook al die dingen wil die ik wil. Ja, dit is leven, dit is liefde :) |
En dan is hij er, en dan kan ik er niet blij om zijn. Eerder voorzichtig en aftastend, omdat ik weet dat ik hem nu weer een week niet zie. Ik weet niet of ik nu blij ben, of juist niet dat hij hier was. Nauwelijks tijd gehad om echt te praten en te knuffelen en weer een beetje tot rust te komen. Toen hij hier kwam hebben we nog even beneden zitten praten met mijn mama, en daarna op bed nog even geknuffeld, maar we waren allebei helemaal op. En toen we wakker werden moest ik hem na het ontbijt het huis uit trappen omdat ik weer moest leren. Pff, en ik wil juist nu zo graag bij hem zijn en ik heb zijn geruststelling nodig. Blugh. Maar goed, nog 3 weken en dan hebben we dat ook weer gehad..
|
@***Alia***: Klote hé.... Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar hoop dat t snel beter gaat. Kom op meisje!
@Dusjcrib(waar haal je het vanaf? ;) ): Dankje :) Het gaat weer beter, juh. Vanmorgen toen ik alleen wakker werd nog wel een beetje de balen van, maar ach. Toen dacht ik terug aan hoe lief hij was (stiekem, toch wel. Want hij was serieus in staat om evengoed naar mij toe te komen terwijl zijn vrienden ook heel belangrijk voor m zijn) en toen ging het weer. Vanavond zie ik hem weer. :) @Neko*: Kom op lieve meid... Laat zien waar je van gemaakt bent, je kunt het. Ook dit, ook dit doorzetten. Ik heb vertrouwen in je, kom op! Daarnaast wilde ik even zeggen dat ik nog vaak aan je brief moet denken (met name het stuk over je vriend) en dat jullie, volgens mij, een bijzondere en sterke relatie hebben. Met natuurlijk ups en downs, maar dat heb je toch, in elke relatie. Hij is het waard, laat hem binnen. Ook op de momenten waarop het klote is. En als ik me nu met dingen bemoei die me niets aangaan, sorry. :o Trouwens! Lowlands? ot: Vanavond BBQ met Beste Fruenden! Hoezee! Daarnaast is het vriendinnetje van mijn Allerbestigste Freund erbij, ik ben ontzettend benieuwd... |
@Secret Agent; Dankje, dat doet me goed. We hebben het er net even over gehad, en hij kende het gevoel wel. Maar hij zei ook dat hij er energie uit putte, omdat het dan weer een week minder lang duurde voordat het geblok allemaal over is. Dus nu ga ik proberen om er ook maar op die manier naar te kijken.
Lowland! Ja! Ik mail je vanavond wel even! |
Lekker dan. Ik ben vreemdgegaan, hij is belachelijk romantisch en nu heb ik gewetenswroeging en nog zo'n miljoen andere emoties.
Gelukkig zijn mijn vrienden stabiel en supportive :):) |
Citaat:
Supportive? Als in je gaat het hem wel vertellen? Mag ik hopen? Ik vind vreemdgaan zo'n kutactie (n) |
Ik heb vanochtend zijn moeder&stiefvader ontmoet. :eek::eek::eek:
Z'n moeder zei "oh dus dat ben jij" en z'n stiefvader zei "oh dus nu weten we eindelijk wie je bent" etc. :p En voor de rest de nodige beleefddoennerij en nice-to-meet-you's en daarna was hij helemaal zenuwachtig op weg naar huis e.d. maar wel blij dat het zo onofficieel gebeurd was. :p Hij wil dat wanneer ik zijn moeder beter leer kennen ik iets met haar haar doe en haar vertel hoe ze het beter moet doen omdat ze altijd met een pet rondloopt en hij dat helemaal niets vind. EUh, juist. :D Maar wel leuk, nu mijn moeder nog... m'n pa maak ik me niet druk om maar ik hoop dat m'n moeder geen foute dingen zegt enzo. :( En omfgzegt hij me gister "ja eigenlijk woon ik hier gewoon heh want gisteren vroeg je zusje of ik d'r nu alweeeer was en ik heb maar een smart-ass comment terug gemaakt, maar het is wel zo" ehm, ja. |
Lekker weekend samen geweest, vanaf vrijdag al, wat een luxe (en dat allemaal omdat de bussen niet rijden, haha). Vrijdagavond film gekeken maar ik ben halverwege in slaap gevallen en hij maakte me wakker nadat de film al een half uur afgelopen was en hij een half uur naar me had zitten kijken terwijl ik tegen hem aan in slaap gevallen was. Hij vond het zo lief dat ik hem zo kon vertrouwen dat ik tegen hem in slaap kon vallen. Zaterdag uitgeslapen en lekker niets gedaan en 's avonds film gekeken en met een vriend van hem spelletjes gedaan. Ik vind het zo tof dat zijn vrienden ook gewoon naar Rotterdam toe komen om iets met ons te doen, dan blijkt maar weer dat wij als stelletje ook leuk zijn voor anderen :) Vanmorgen moest hij vroeg op omdat ie een dagje is gaan toeren door Duitsland met de trein met vrienden (oa mijn exvriend) en vanavond heeft ie een borrel maar daarna komt hij weer hier slapen :) Vind het zo lief dat ie dan toch weer hierheen komt. Het is tof om samen wakker te worden, je eigen ding te doen en 's avonds toch weer tegen elkaar aan in slaap te vallen. Het is raar om zijn spullen hier te hebben maar hem niet. Lijkt wel een beetje samenwonen :)
En de laatste tijd zie ik hem weer wat vaker en dat doet me echt goed. En ik vind hem zo lief en aanhankelijk. Ik houd gewoon heel veel van hem :) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik kwam vanmiddag toevallig een hele stapel met teksten tegen die ik over mijn huidige relatie geschreven heb in dit deelforum gedurende de afgelopen jaren. Erg leuk om weer te lezen. Wel bizar ook dat ik toen al (zo'n 3 jaar geleden) schreef dat de relatie zo goed voelde en leek alsof het 'voor altijd' zou zijn. En dat is het nu nog :o
Ook leuk om zo weer eens te zien wat voor verschillende periodes we allemaal doorgemaakt hebben samen. In het begin (de eerste 1,5 jaar) zaten er best nog wel heftige periodes tussen waarin ik helemaal niet lekker in m'n vel zat, wat de nodige problemen in onze relatie gaf. Eigenlijk zaten we allebei nog volop in een ontwikkeling, waardoor onze relatie steeds veranderde en ik ook nog wel eens bang was dat die veranderingen zó groot zouden zijn, dat we uit elkaar zouden groeien ofzo. Maar als ik dan bekijk hoe het nu is... We zijn allebei nog steeds met veel nieuwe dingen bezig (logisch ook, gezien de leeftijd/levensfase waarin we nu zitten), maar onze relatie blijft al een hele tijd stabiel. Veranderingen zijn er nog wel, maar alleen nog positief. Niet meer van die dipjes die we hebben gehad en onzekerheden bij mij. We doen het goed samen en dat al 4 jaar :cool: |
Citaat:
|
Hmm, hijs weg en ik mis hem alweer :bloos:. Vandaag waren we wat rond aan het fietsen en terrasje gepikt en ineens kregen we zo'n gesprek over de toekomst wat we wilden bereiken en wat hij als beroep bij me vond passen en hoe we in ons leven stonden en onze prioriteiten in het leven. En hoe ik soms over mezelf dacht en mijn onzekerheid en waarom hij beter bij me past dan mijn ex ;). Zo'n gesprek wat je niet verwacht maar ineens dieper gaat dan je verwacht. Dat vond ik wel heel fijn :).
Daarna lekker voor hem gekookt en het smaakte ook nog precies zoals ik gehoopt had *O*. Daarna hem naar het station gebracht, maar halverwege smste hij alweer of het stil in huis was :D. Ik kijk echt uit naar onze geboekte vakantie, ben er aan toe! @ Morgan, ja ik laat het weer los en kan weer relax zijn :). Het had meteen een goede uitwerking op onze relatie :). Heb wel nog even die avond tegen hem aangehuild maar niet voor lang want ik wilde de avond niet verpesten. 's Avonds ging hij even in een ander bed naast mij slapen omdat ik me niet zo lekker voelde en echt moe was en slaap nodig had en toen stopte hij me lief in en zei hij dat hij van me hield :bloos:. P.s. En o vandaag zag hij er zo lekker uit in zijn nieuwe witte linne-achtige blouse met opgestroopte armen en grijze zomerbroek en chique riem en schoenen :o |
Citaat:
Citaat:
Het ligt er wel een beetje aan of je denkt dat het weer gaat gebeuren. Als je spijt hebt van wat er is gebeurd en je weet dat je het nooit meer zal doen... Dan moet je gewoon zelf met je gewetenswroeging omgaan en doe je hem niet onnodig pijn. |
Quis wil een lief. :)
|
Citaat:
|
En nou is het genoeg! flikker dan maar op stomme lul! :mad:
|
Ja duidelijk dat je het WEL moet vertellen. Eerlijkheid voor alles. Ik snap ook echt niet hoe mensen zoiets voor zich zouden kunnen houden.
Anyway OT: dikke kutzooi! Cliché maar waar, je kan blijkbaar toch geen vrienden blijven met je ex. |
Pfoeh hé, zelfs na 2,5 jaar zit ik hier gewoon met flinke vlinders/kriebels van een simpele 'hou heel veel van jou!'.
|
@ Secret Agent: thnx lieverd. Met mij gaat het wel ok hoor :) het is gewoon dat ik het herken dat ik soms in stilte best boos ben omdat ik eigenlijk wil dattie THUISKOMT :mad: maar als ik er wat van zeg en hij komt, dan voel ik me weer schuldig :o dus hou ik mn mond en doe mn best om geen steken onder water te geven.
En wat die vriendschap betreft --> dat speelt al maanden. Keihard genaaid door mn beste vriendin (niet sexueel :D) nog nooit heeft iemand me zo'n naaistreek geleverd. En dat is nou je beste vriendin :eek: of was, liever gezegd |
Oh oh... onze auto is net uitgebrand. Best jammer om dan gestrand te zijn op een tankstation in Belgie :p Maar heel prettig om te merken dat we dan nog steeds ontspannen met elkaar kunnen omgaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel t weekend naar elkaar lopen smachten. Net samen onwijs gezellig op een bbq van zijn collega die ik dan ook ken..maar nu ist ff kut.
Onderweg was hij half aangeschoten en terwijl hij zelf al zegt een alcohol prbleem te hebben, toch veel zuipen. Maar goed, ik terug rijden. Krijgen we een discussie over de redenen van vreemdgaan. Ik ben hiervoor max bedrogen en hij was juist diegene die een relatie had waar de meeste kerels zouden vreemdgaan. Heeft hij trouwens niet gedaan. Er kwam van beide kanten zoveel wroeging naar boven, dat ik merk dat we er beide nog niet helemaal klaar zijn. Hij zegt met vaste vriendinnen nog nooit vreemd te zijn gegaan. Toen moest ik hem even verbeteren.. Helaas krijg ik nu de volgende gedachten niet uit mn hoofd: ' waarom bij hun niet en bij mij wel ?' |
Alcohol probleem (n) maar het is wel een positief iets dat hij het zelf erkent.
Is hij dus bij jou wel vreemdgegaan? |
Ik ga het hem ook niet vertellen. Simpelweg omdat het niks toevoegt. Onze relatie is goed, er zijn geen aanwijsbare problemen en dus is er weinig om aan te werken. Door dit te vertellen schaad ik zijn vertrouwen alleen maar en wordt hij enkel meer onzeker.
Het is een lastige situatie. Die jongen is een vriend van mij die ik voor ik een relatie kreeg heel erg leuk vond. Vervolgens gingen we beiden nogal op in onze relatie (hij heeft een vriendin, ja.), maar toen spraken we af voor een avond met een platonische intentie. Totdat er op eens heel veel passie en liefde boven kwam drijven. En nu zitten we beiden vreselijk in dubio omdat we wel een 'goede' relatie hebben en dat niet kwijt willen, maar elkaar ook niet omdat het echt heel heftig is. Gevoelsmatig lijkt ons gevoel voor elkaar los te staan van onze relatie en dat maakt het nog verwarrender. ... |
Citaat:
En je kan het beter nu vertellen dan het verzwijgen met de mogelijkheid dat hij he tlater ontdekt, dan heb is waarschijnlijk een nog groter probleem, mag ik hopen dat je dat nu ook hebt als je het vertelt. |
ja hij erkent het wel en doet ook wel zn best, maar soms kent hij gewoon zn eigen grens niet.
En ja hij is bij mij wel vreemdgegaan in het begin van onze relatie. Lang verhaal, maar tis van beide kanten niet goed te praten. Hij niet dat hij dat gedaan heeft en ik niet dat ik het wil vergeten en hem niet gedumpt heb. Ik zit vast aan hem. Ik wil hem, ben nog steeds verliefd op hem, maar soms komt het gewoon weer boven. K heb het gisteren trouwens nog wel gevraagd. Waarom bij hen niet en bij mij wel? Heb ik je ertoe gedreven owso? Hij schrok ontzettend en verzekerde me dat het absoluut niet aan mij lag. En toch blijf ik denken: Jij bent degene die de keuze hebt gemaakt om je piel in haar te steken. Hij weet dat ik er zo over denk. Ach gezemel. Het blijft een situatie die moeilijk is en we gaan er beide mee om zoals we kunnen. Ik met mijn onzekerheid en hij met zijn aanhoudende schuldgevoel. |
Hmm, weer een lekker weekend geweest. Hehe, het voel die drie dagen per week net als samenwonen, heerlijk <3
|
Hij is net weg en zo schattig. Gisteravond hadden we afgesproken dat hij zou bellen als hij bij de Rabo zou staan, want hij wist niet meer waar BesteFreund woonde. Maar toen in een keer wist hij het weer en kwam zomaar de hoek omlopen! Woah, echt Kriebelmoment!
En gisteravond in bed nog heel lang heel melig liggen doen, tis tof. :D |
Citaat:
Als mijn vriendje stomdronken op vakantie met een ander zoent, dan hoeft ie mij dat echt niet te vertellen. Als ie maar gewoon zorgt dat het niet uitkomt. |
Ik snap dat echt niet, hoe kun je nou niet willen weten of je vriendje is vreemdgegaan?
Ik bedoel, het is toch niet voor niets je vriendje? Het leuke van een vriendje hebben (vind ik) is weten dat je op dat moment exclusiviteit hebt (al klinkt dit heel raar). Weten dat mijn vriendje alleen mij leuk vindt, dat hij alleen met mij zoent, dat hij alleen met mij sex heeft en dat hij het liefst naast mij in slaap valt. Als mijn vriendje vreemd zou gaan, zou ik dit zeker wel willen weten, omdat ik hem dan simpelweg niet meer op zijn woord kan geloven. Als hij zegt: 'Ik vind je mooi.', en ik heb de twijfel dat hij is vreemdgegaan, zal er bij mij altijd een stemmetje blijven zeggen: 'Net zo mooi als haar?' Nu kan ik hem nog op zijn woord geloven, iets dat ik zeker weet. Maargoed, mijn vriendje is al eens eerder (in een andere relatie) vreemdgegaan (erg, erg lang verhaal en fouten van beide kanten uit) en toen heb ik hem gevraagd: 'Mocht jij ooit vreemdgaan, dan wil ik dat wel graag weten!' En toen zei hij dat dat vanzelfsprekend was. Oh. Daarnaast wil ik nog even zeggen dat, wanneer je vreemdgaat, er in mijn ogen iets mist in je relatie. Het is iig niet goed. Anders zoek je de aandacht niet in die mate op bij iemand anders. |
Citaat:
OT: een beetje spanning zou geen kwaad kunnen :o |
Ja, jeetje. Het concert waar ik tien juli heen zou gaan is afgelast. Nu hoorde ik net dat het is verplaatst naar dertien juli. En dan kan ik dus eigenlijk niet :( Maar nu zit ik in dubio, want
a) wat ik dan wel heb kan ik eventueel afzeggen (al vind ik dat zelf echt reuzejammer) en dan kan ik ze toch zien :cool: (maar dus ook mijn ex tegenkomen, die ik nu eigenlijk helemaal niet meer moet zien) b) of ik kan niet gaan en dan dus ook het probleem met mijn ex tegenkomen niet hebben Wat dat met mijn ex is... er blijft aantrekkingskracht, en aangezien we elkaar niet zien en spreken, behalve bij concerten, waar dan weer niet zo verstandige dingen uit voortkomen... misschien is het juist wel slim om niet te gaan. Maar toch. Die band is zo fucking leuk <3 |
Citaat:
Als je weet dat daar niet zo'n heel goede dingen uitkomen, kun je je daar van tevoren op instellen, je erop voorbereiden... Of praat ik nou heel erge onzin? |
Citaat:
:D Ot: zucht, hijs weg en stiekem mis ik hem alweer een beetje :o. Maar ik mag niet zeuren met een week vakantie in het vooruitzicht :). Maar waarom kreeg ik dan toch het idee dat hij gisteravond een beetje kortaf smste? |
Citaat:
Mijn vriendje zou het daarentegen wel willen weten. En verder weet ik niet per se of er iets mist in je relatie als je vreemdgaat. Als het overdacht is, ja, dan misschien, maar anders.. Whatever, I don't care, ik bemoei me ook maar ergens mee. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |