![]() |
wat doen al die d.nl mensen hier!???
flindur wat is er gebeurd? |
Mijn ding kan niet eens kloppen want ik luister ook nog CSS (Braziliaans) en Fixkes (Belgisch)! :bob:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben hier, want ik moet over een uur mijn opdracht inleveren, maar ik weet niets meer te typen :'(
|
Citaat:
|
Goedemiddag.
|
Ik heb het zo gehad met mijn kat! Nu heeft ie alweer 2 paar schoenen ondergezeken en gister al een kussen en van de week een tas. het is wel een paar keer per week raak verdomme :mad:
|
Is hij gecastreerd?
Of hm, misschien wordt hij territoriaal van de aanwezigheid van Kazet. Hoewel dat nu toch over zou moeten zijn. Of het komt doordat je je inrichting vaak verandert, daar willen katten weleens gestresst van raken want ze denken van 'wtf nieuw territorium, gauw alles weer markeren'. Offff misschien heeft hij iets van blaasontsteking? |
Hier, ik zou deze lijst even doorlezen, kijken wat van toepassing is op jou en die dingen proberen te veranderen: http://www.allemaalkatten.nl/kattenw...problemen.html
|
Die tip met valeriaan zou ik overigens niet doen.
|
Tijd voor een pastaontbijt.
|
Heeft Kazet iets te doen als jij weg bent, de kat zindelijk maken!
|
:(
|
Leuke kat. :)
|
Hallo. 'tissur Lisa?
|
er staan goede dingen op para, bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien ben ik al hypochonder en heeft mijn zus me nog iets extra's aangepraat net ;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vriend van me was laatst veel te dronken en kon de weg naar het toilet niet meer vinden. Toen heeft-ie in de gang van iemands huis staan pissen. |
Citaat:
Nou ik heb morgenochtend een heel moeilijk tentamen en daarna nog een deadline voor een paper ervan en ik moet naar mijn ouders dit weekend en ik heb gisteravond iets leuks moeten afzeggen om te leren maar nu hebi k nog steeds niks gedaan en voel ik me afschuwelijk en nu is iedereen ziek want alle dokters zitten vol. |
Zo, lekker bordje pasta.
|
Knuffel voor Lisaaah.
En blegh, het gaat weer veel te slecht met Victor. Zometeen maar weer naar de dierenarts. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Victor is een leuke hondennaam. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit nu op school :(
Heb een tussenuur :( |
Ik ben thuis. :)
Ben al uit. :) |
(8) Without an education you might as well be dead. (8)
|
Citaat:
|
awwww, puck heeft de hele nacht onder de dekens bij me liggen slapen. en tommie bovenop de dekens. <3
|
Tijd om de laatste James Bond maar eens te kijken.
|
Nina Simone's discography op 80%, (Y).
|
Citaat:
|
Mijn lymfklieren voelen aan als balletjes met een doosnede ter grootte vna een euro
|
Lekker.
|
Hmm, ik verveel me, maar ik heb ook geen zin om iets te doen aan mijn studie. Dilemma!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |