![]() |
Ja een hele vertruttelgeneratie loopt bij de psycholoog omdat ze moeite hebben met dat hun dikke teen groter is dan de andere tenen.
|
Je moet er ook gebruik van maken.
|
:D
Was dat maar. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Goedemiddag deze middag.
|
Het is helemaal geen goede middag.
|
hoezo niet?:p
|
Omdat ik iemand in de fik zou kunnen steken.
Alles zit even tegen :):):) |
Voorzichtig met vuur he.;)
|
Vertel eens een grapje :(
|
Mijn vorige post hier was een poging tot.:p
|
Hm nee net niet. Try again.
|
Ik doe met je mee, Lisaaah, iemand in de fik steken. Prima plan!
|
Gevaarlijke vrouwen hier.:p
|
Citaat:
|
:D Het was serieus.
|
Ben je ook boos op de wereld? Zullen we boze meisjesliedjes gaan luistern?
|
Ja. Ik ken niet zoveel boze meisjesliedjes. Heb je tips?
|
Middag.
|
Citaat:
You're so good to me I know but I can't change tried to tell you but you look at me like maybe I'm an angel underneath innocent and sweet Yesterday I cried You must have been relieved to see the softer side I can understand how you'd be so confused I don't envy you I'm a little bit of everything all rolled into one Chorus: I'm a bitch, I'm a lover I'm a child, I'm a mother I'm a sinner, I'm a saint I do not feel ashamed I'm your health, I'm your dream I'm nothing in between You know you wouldn't want it any other way So take me as I am This may mean you'll have to be a stronger man Rest assured that when I start to make you nervous and I'm going to extremes tomorrow I will change and today won't mean a thing Chorus Just when you think you've got me figured out the season's already changing I think it's cool you do what you do and don't try to save me Chorus I'm a bitch, I'm a tease I'm a goddess on my knees when you hurt, when you suffer I'm your angel undercover I've been numbed, I'm revived can't say I'm not alive You know I wouldn't want it any other way |
Hehe, ik heb hem op staan. (y)
|
:D (Y)
|
Kazet, hoe krijg ik mij pc sneller?
|
Citaat:
|
Nee zere neus, als je het hebt over softwarematige dingen is het simpelste dat je kan doen Windows opnieuw installeren. Je kan ook nog overclocken e.d. maar dan moet je wel een beetje weten waar je mee bezig bent.
|
:')
|
Oké, dat ga ik wel even googlen dan. ;p
|
Waarom ben je eigenlijk boos op de wereld, lisapisa?
|
|
Citaat:
Maar nu is het alweer beter want ik luister een lief liedje wat we misschien gaan doen op de bruiloft van mijn zus. /moodswing. |
Citaat:
:D Vrouw.Wanneer gaat je zus trouwen? |
Oh pas in juli maar ze had mij en een andere zus gevraagd iets te zingen en wat tips gegeven en ik was iets aan het luisteren wat i kniet zo goed ken.
|
Aha. (y) Heb je een goud keeltje dan of is het gewoon voor de leukigheid (wat een woord)?
|
Wat wil je nou dat ik over mezelf zeg :P Ze vond het leuk als het persoonlijk werd en ik heb geen fantastische stem maar zij vond het wel mooi als wij dat deden. :confused: :) Ah well, ;D
|
Aha. Wel tof.
Ik ga mijn apenpakje aandoen, pizza eten en werken. Ajuu. |
iemand in de fik steken? wat niet-lief.
|
Daaag missy :)
|
Oh, ik ben al klaar. :o Ik hoef pas over een uur weg.
|
Coco Pops, ik heb ze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo nou ik heb weer een goede daad gedaan vandaag.
|
Ik wil even zeggen dat het irritant is om achter een brakke laptop te zitten als je moeder achter de gewone pc zit.
Okekusjedoei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
A je wil gewoon een post in wsz plaatsen B je wil opscheppen over je chocopops en andere mensen hiermee pesten C je vond het wel grappig klinken, je hebt ze D none of the above. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |