![]() |
En Basjeeh en Bas zijn samengevoegd, goede zaak. :)
|
Citaat:
|
Ik heb hongah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe gaat het met je? |
Citaat:
Things are good. Hoe gaat het met jou? Je hebt nu toch al een paar maanden een baan he, bevalt het allemaal? Ga je nog verre reizen maken naar griekenland? |
ja, had een baan tot eind december een nu weer een andere tot 1 mei en heb alweer een sollicitatiebrief geschreven voor een volgende ;)
En ben net terug uit Wenen en aan het sparen voor een rondreis dus ga deze zomer niet heel duur op vakantie gok ik zo. En jij? want ik moet wel up to date blijven bij jou anders word ik weer uitgelachen :d |
Waarom zou je per se op vakantie moeten van de zomer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vertel eens iets over je vriendje? gaan jullie samen naar londen? studeert hij ook nog? wat is er zo leuk aan hem? foto? |
Ik pm je wel even :) Misschien wat handiger ;)
|
Ik wil ook een foto! ;)
|
Ik ook!
Oh wacht -O- |
En toen was het weekend alweer bijna voorbij. -O-
|
Ik heb een bloedlip.
|
Heeft LL je geslagen?
|
Nee, ik liet op een of andere manier de klep van de laptop op m'n lip vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan nu al op 2 manieren zeggen dat ik uit Nederland kom.
Olen Hollannista betekent "ik kom uit Nederland" en olen hollantilainen betekent "ik ben Nederlander". |
Citaat:
|
@ Kazet, prachtige taal! :D (fins toch, ehh?)
|
Citaat:
|
lehmä
Spoiler
|
Kor
|
Anders stoppen we even met in een gekke taal praten ja :(
|
Eens met Lisaaah, ik snap er niks van. :(
|
Had je de documentaire nog gekeken?
|
Citaat:
ik vind Fins ook net een fantasietaal |
Zaai 514 :P
|
Suomi on hauskuus!
|
Citaat:
Ik moet alleen mijn groepsgenoten nog overhalen want die bekeken de 1e 3 minuten en besloten toen dat hij wel heel erg lang was. (N) |
Ow ja je moet ook die stukjes met die kiendjes overslaan, het gaat om al die feitjes :P
Ik vond het echt fascinerend :D Hij was op tv en ik bleef maar kijken en kijken en heb teruggezocht wat ik gemist had en toen de rest nog eens opnieuw gekeken. Ik ben een beetje vreemd. |
Welke documentaire?
|
Citaat:
|
De documentaire geschikt voor vreemde mensen :D
|
Oi maamme, Suomi, synnyinmaa!
Soi sana kultainen! Ei laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa kuin kotimaa tää pohjoinen. Maa kallis isien. Sun kukoistukses kuorestaan kerrankin puhkeaa; viel' lempemme saa nousemaan sun toivos, riemus loistossaan, ja kerran laulus, synnyinmaa korkeemman kaiun saa. |
Finse volkslied :')
|
Ik heb eigenlijk niks met finland :P
|
Oh het lijkt wel Wes met Alane. :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |