![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Nou taim for een wijvenuur bij het sportcentrum!
|
Citaat:
Citaat:
en je moeder. |
Ik wil een jaar pauze van mijn leven. Dat ik wel genoeg geld heb maar geen school en werk. Dan ga ik overal naartoe op vakantie en ontzettend goed leren koken, en een taal leren en een paar instrumenten leren spelen.
|
Citaat:
|
Ik ga maar eens beginnen met opruimen :(. Toedels!
|
Citaat:
Kermisconnecties ftw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weet je al waar? En via wie ben je bij ad hoc gekomen? hedde ge wel goede referenties dan ;) niet dat die kermisbaas van je slechte verhalen over je vertelt. edit : je bent zelf een hoer. |
Citaat:
|
Ik wil gewoon een baan van 4 dagen in de week en dat ik zelf kan bepalen wanneer ik werk en dan 3 dagen vrij en dat ik 10.000 euro per maand verdien.
|
Citaat:
|
oh en river cola van de aldi is VIES.
|
Citaat:
Oh, zij heeft mij al es op de kermis gezien, heb met haar zoon gewerkt en kan goed met haar opschieten. En ze weet waarom ik weggestuurd ben en dat Toon zelf ook niet zo'n lieverdje is ;) Je moeder is een hoer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ah oke dan is het goed :p Citaat:
|
;x owja soija
hij is toch niet zo chill als ik dacht.. -_- |
|
he davine heb je iets te doen? kom anders ff langs dan!
|
Citaat:
Dude, hoe vaak ben jij al verhuisd :p en mijn papa betaald de huur *O* (als ik maar oprot mentaliteit) Ik heb een rijbewijs! Alleen niet om in een auto te rijden :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
die collega's ook :D
|
Citaat:
Ja oke duisent keer maar dat was anders :p wut vet chill, willen ze je zo graag weghebben? :D (n) en het is betaalt met een t in deze zin bij de weg. |
Citaat:
Ga je dan zo weg en zo ja hoe laat ben je dan hier? |
Citaat:
Ik denk het ja, ze vinden het ook niet erg dat ik nu weer 2 maanden wegga :p Ja :eek: ik zie het nu en ik schaam me diep. Wat erg, uitgerekend van mijn hand! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga zo weg ja, dan ga ik eerst mijn moeder lastig vallen met mijn verhaal en dan kom ik naar je toe. Ik zal je smsen als ik bij mama wegga, dan duurt het een half uurtje ofzo voor ik er ben, ja? |
Citaat:
|
Citaat:
Is goed, ik lees het wel. tot straks! |
hoooooooooi.
|
Boodschappen ook weer binnen. (y)
|
Haaaay
|
It's now or neeeveer ♪
|
laaaaaaaast caaalll like i'm going dooooown ♪
|
ah man die gitaarsolo, de tering, niet normaal meer!
|
Missy! Je ava is geel :eek:.
|
alsof iemand een verhaal uitschreeuwt.
|
Grijs is uit.
|
haha ik ging zo erg uit mijn plaat dat het zweet op mijn rug staat :D
|
Citaat:
|
Bijna 500 :cool: Wie opent het nieuwe topic?
|
dat wilde ik net typen archont, ik denk dat wij voor elkaar bestemd zijn met deze telepatische dinges!
|
Maar ik zou je nooit durven af te pakken van kazet hoor ;)
|
497 voor de vorm.
|
nee dan gaat ie je in elkaar slaan.
|
498
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |