![]() |
|
Ai:|
|
|
:(
wat een lelijke jongen |
Ik moest om lolcat lachen:) was wel lollig ;)
|
In Jong:
"Corrina heeft een heel bijzondere angst. Zij is namelijk bang voor God." Niet meer dan gezond, lijkt me. Edit: ok, dat neem ik terug, ze is best gestoord. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Matthijs van Nieuwkerk, Top2000 à gogo: "Amy Whinehouse is wel top10-materiaal" _O-
|
Citaat:
|
|
:D:D:D
|
Citaat:
|
:D :cool: Was gister op Canvas. (y) |
Citaat:
ot: http://failblog.files.wordpress.com/...uendo-fail.jpg |
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Oma en neefje zien een oude foto van een mooi meisje.
Neefje: "Ohhh... elle est si belle!" Oma: "C'est moi!" Neefje: "Ohhh!" Oma: "Tu pense que j'suis encore si belle?" Neefje denkt na: "Oui... mais... moins..." Hij was toen vier :D |
op het viva forum:
Citaat:
|
haha wat een whiner zeg :D
Citaat:
|
wtf ik vind het tina forum altijd zeer vermakelijk :o
|
Citaat:
|
Vaderland lievende Nederlanders?
Bestaan die? Ik dacht ze daar alleen in Amerika aan deden. Zijn wij te slim voor. |
van die heerlijke kwebbelkleuters die je soms hoort :D
mama: 'kijk, dat is het gemeentehuis' kindje: 'maar..wonen daar mensen? gemene mensen?' en ook: 'papa ging met me zwemmen in het diepe' .. *fronsje* 'en toen .. zette papa me op het trapje na het zwemmen, anders verdrinken we' 'en als we verdrinken, dan kunnen we NIET meer zwemmen!' *serieus wiebelend wijsvingertje* :D:D (L) |
Oma over mijn neef die zijn zoontje niet wil zien en syndroom van asperger heeft.
"Het moet eens een kerel word'n! Met zien syndroom van asperge, of syndroom van rode kool kan mie een niks skel'n, h'ejst vader! Arme Tigo da..." :') Sneu voor mijn neef, ik sta achter hem maar syndroom van rode kool.. nice! |
[sent while offline][HEATHEN] May the fleas of a thousand camels infest the arse of anyone who fucks up your year and may their arms grow too short to scratch it,.- happy new year
|
|
Lennart zegt:
hallo, wat doe jij hier? zegt: Ik maak een gat waar de regen binnenkomt en mijn gedachten stopt van dwalen. zegt: Nouja, ik maak 'm dicht. zegt: Dude, ik bedoel niet eens dwalen. zegt: Afvragen bedoel ik. zegt: Ja. zegt: Slaap lekker. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Neefje: "Ohhh... zij is wel mooi!" Oma: "Dat ben ik!" Neefje: "Ohhh!" Oma: "Denk je dat ik nog steeds mooi ben?" Neefje denkt na: "Ja... maar... minder..." |
|
Citaat:
Die laatste 2 zinnen kon ik niet lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
In de zendtijd voor politieke partijen, het CDA aan het woord.
Een pukkelige brugklasser legt uit wat 'respect' voor hem betekent: "Bijvoorbeeld als iemand in de klas gepest wordt, dan loop je erop af en zeg je: "hou daar eens mee op, zou je dat zelf leuk vinden?" |
> klik vervolgens IKBENEENSPAMSLET aan.
Uit het gesloten topic. Het deed me denken aan IKBENBABSNIET |
Citaat:
|
oh, nouja, in het deens is 'sá' 'zó(veel)' en daar leek het op, vandaar. Sorry :)
|
3 si Adverb (a) yes (used for emphasis or contradiction)
(b) so ( adjective); un travail ~ difficile such a difficult task; ~ bien que with the result that; ~ intéressant soit-ce, ~ intéressant que ce soit interesting as it may be, however interesting it may be :) |
Citaat:
|
|
:facepalm:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |