![]() |
http://tweakers.net/pricewatch/22225...-pro-600w.html Deze ga ik dadelijk maar bestellen denk ik tenzij hier iemand met clue is die me precies kan vertellen waarom niet en betere alternatieven aanbiedt. Mijn eisen zijn: stil, modulair, 80+ certificering :)
|
Citaat:
|
Overigens ben ik de eerste 5 jaar gewoon in de voorjaarsvakantie met m'n ouders meegeweest naar Denemarken. Alleen afgelopen voorjaar had ik het daar echt echt geen tijd voor.
|
Okee, ik ga weer, want dit heeft ook allemaal geen zin. Kusjes.
|
Op het MBO heb je wel herfstvakantie en voorjaarsvakantie :cool::O.
|
Citaat:
|
Daarom vind ik het ook zo stom! Ik wil verdorie ook wel een week weg, maar IK weet dan weer toevallig dat je niet "zo maar" een week kan missen. :'(
Ik wil ook een weekje vrij :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Moet jij niet werken of zo :roloog:
|
Citaat:
|
beetje continu zitten forumen onder werktijd en dat gaan klagen over ons luie studenten!:mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens word ik wel geacht 40 uur per week te besteden aan mijn studie :rolleyes:
Onze studiecoördinator of wie dan ook vroeg nog heel hoopvol wie er vorige 40 uur aan de studie had besteed :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik studeer niet volledig (30 ects per jaar) en ik studeer wel zo'n 30 uur per week :o huhu
|
Doe je netjes.:p
|
oei. Ik wil niet eens nadenken over de uren die ik in mijn studie heb gestopt. Dat zijn er echt ziekelijk ziekelijk veel :o
|
Ik hield het bij, want dat vond ik motiverend, en in het 3e jaar heb ik gemiddeld 42 uur per week besteed aan m'n studie :o wel 72 ECTS gehaald.
En laat ik de coschappen dan nog maar niet meetellen :P |
Citaat:
|
ik heb drie van de twee marlies dekkers elementen weten te behalen. In oosterhout geboren zijn, cum laude op dezelfde academie. Jammer dat ik de derde mis, het zakelijke instinct ;d;:d;:D:;D
|
Citaat:
|
en ik ben geen rotmens, dat ook
|
Oh. Misschien moet ik het ook bij gaan houden, misschien dat het helpt :cool:
Maar voor nu ben ik al begonnen met het opruimen van mijn kamer! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel het studeren nog even uit en ga de stad in om sokken en overhemden te scoren bij de we.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je googelt op 'Marlies Dekkers' is de eerste zin ook 'Marlies Dekkers is een Nederlandse mode lingerie ontwerpster'.
Mode lingerie ontwerpster. Jaja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Fitness
(Het is een Amerikaanse sportschoolketen met 400 vestigingen.) Citaat:
|
Maar waarom 4x9 (behalve dat dat 36 is)? Waarom niet 7x6 bijvoorbeeld? Dan kan je per dag zien hoeveel je hebt gestudeerd.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien heeft Sarah er wel een heel andere reden voor, dat weet ik niet. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de bedoeling was dus dat ik álle vakjes van die week inkleurde, en wat ik niet inkleurde de week erop inhaalde, niet dat ik zomaar wat vakjes inkleurde en als het leeg bleef was het ook goed :p ik deed het niet om te registreren hoeveel ik studeerde, maar om mezelf te stimuleren de 36 uur te halen. |
Ik overweeg nu eigenlijk om Engels weg te halen bij mijn talen bij facebook. Ik had als maatstaf genomen voor talen die ik daarbij zette 'talen waarin ik uit mijn hoofd het woord voor 'klokkenspel' weet'. Eigenlijk weet ik dat in het Engels niet, maar ik heb het er toch bijgezet omdat ik er wel communicatief in ben met iedereen voor wie Engels niet de geboortetaal is. Maar nu ben ik dat nauwelijks meer. :D Dilemma-dilemma.
Maar het is sowieso niet helemaal kloppend, want Bosch staat er ook niet bij terwijl ik dat heel prima kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
moeder: je bent grijs aan het worden! Nu weet ik zeker dat je mijn kind bent!
ik: uhm. Dat is toch meestal met moeders, dat die het wel zeker weten? moeder: oh ja. |
Citaat:
En Bosch is natuurlijk geen taal. :nono: /pet peeve |
choo choo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |