![]() |
Her Ghost In The Fog! Wiee tell the tale like it is, Dani! :cool:
|
Ik hou zo van oude pm's teruglezen <3
|
En over 10,5 uur ben ik afgerond 30 :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn computer wil niet meer opstarten :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Q, je bent toch zo oud als je je voelt!!11!1 :P
|
Citaat:
Krijg je geen beeld en piept-ie in soort van Morse-code? Krijg je geen beeld en gebeurt er helemaal niets, hoor je dus ook geen fans aanslaan? Bevriest Windows tijdens het opstarten? Krijg je een blauw scherm en herstart de machine zich automatisch, hoewel dat herstarten optioneel is? |
Citaat:
|
@ dobermann en lentekriebel: sulfiet geeft hoofdpijn, met dronkenschap of slaperigheid hebben ze niets te maken. En in goede rode wijn zit geen sulfiet, maar ik weet niet wat daarvoor clasificeert als 'goed'. het heeft iets te maken met hoe het gistproces gestopt wordt.
|
Citaat:
|
Oh hij doet het weer :| even een back up maken :D
Hij ging aan, geluid ging aan, maar verder niks. Er gingen geen lampjes branden, het scherm ging niet aan, niks, noppes. Nu heb ik de stroom eruit getrokken en doet ie het weer :confused: |
Over een kwartiertje gaat een hulpverlener mij bellen of het wel goed gaat. Het gaat goed en daarom heb ik helemaal geen zin in gezeur. Nu twijfel ik of ik gewoon niet ga opnemen... Ik houd ook helemaal niet van bellen. Maar ik denk dat ik dan helemaal de poppen aan het dansen heb. Dusss
|
Citaat:
|
Het gaat goed ktnxbye :D
|
Citaat:
|
Ja niet opnemen is ook gewoon lullig tegenover de hulpverlener, die doet ook maar gewoon zn werk :o je kunt ook gewoon opnemrn en dan zeggen dat je geen zin in een lang gesptek hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.ombrerosseblog.com/2009/0...t-in-wijn.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik weet niet wie er dienst heeft... Argh.. Goed, ik laat degene aan de andere kant van de lijn het gesprek leiden. Ik geef antwoord op de vragen, zeg dat het goed gaat, zeg dat ik morgen geen gesprek nodig heb en als het te lang duurt zeg ik dat ik weg moet. Dankje voor het bellen, tot later, doei!
|
Worktaim, wederom. Kusjes!
|
Citaat:
|
Bert Jansch is overleden, noes!
|
Citaat:
:p punt blijft dat het niet de sulfiet is :o |
Citaat:
|
Citaat:
Punt blijft dat de slaperigheid er los van staat :p |
Iemand in de overigens volle trein zit Full Metal Jacket te kijken :cool:
|
Citaat:
|
Ik bleef nog 'even liggen' toen om half elf de wekker ging. En schrok wakker om half twee. -O- Nu moet ik me alsnog haasten!
Absinthe: hoe makkelijk is het een OV-fiets te huren voor meer dan 24 uur? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh nu is het 20 minuten later. Dan mag ik toch wel legitiem de telefoon niet meer opnemen? :o :D
|
Backup is bezig, ik ga maar even GA kijken ondertussen :o kusje
|
@dobermann: prima, maar dan kan ze zeggen: ik word slaperig als ik rode wijn drink en ik denk dat dat door de sulfiet komt. Niet: vrouwen worden slaperig van rode wijn door de sulfiet :p dat is dan niet alleen een aanname maar ook een generalisatie.
|
Hm, zo maar eens naar Starbucks. Hoor je dat, schoonzusjeeee? :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Komt goed! Tot straks!
|
Nu, ik ga mijn fiets ophalen bij de fietsenmaken (en heul veul betalen want er moest ook een nieuwe buitenband op :() en dan ga ik boodschapjes doen! Tabee!
|
Demigod van Behemoth is ook een puike plaat (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |