![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe telefoon, ik voel me hartstikke hip :cool:
Wij herkijken Coupling. Awesome. |
Welke is het?
|
UK
|
Euhh.
|
De telefoon blondje
|
Citaat:
|
Citaat:
Sony Expedia Z3 compact |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg phonebuddies :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bevalt tot nu toe prima!
|
Mij ook al 1,5 jaar. (y)
|
Helloo
|
We hebben een nieuwe mat gekocht voor de katten om aan te krabben. Beetje kattenkruid om dat ding wat aantrekkelijker te maken en ze gaan lossssssss :D
|
Ik heb twee IKEA matten liggen, en hare majesteit vind ze ook helemaal geweldig (Y)
|
Wij hadden een klein tweedehands Perzisch ietsje liggen waar ze zich helemaal op uitleefden, maar dat ding was zo oud dat we een nieuwe mat hebben gekocht voor een paar euro. Werkt als een tiet (y)
|
Zelf in elkaar geflanste risotto :Cool: best knap voor iemand die niks kan zonder recept
|
Oh, Eline, hoe is t met het gejengel van de kat?
|
Ik had ook risotto vanavond maar dan van de vapiano :o
Wat een weekend. Nu thuis en nu hoef ik niets meer, ben echt zo moe. |
Wonen jullie eigenlijk samen Daantje?
|
Jep (neem tenminste aan mijn vriend en ik ;) ). In mijn poppenhuisje dat wel nog.
|
Citaat:
Vannacht ging dan weer heel erg goed :herp: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Vooral ideeën maar nog geen concrete plannen. Stond ook allemaal in de wacht omdat ik ziek was, niet wist of en hoeveel ik weer aan het werk zou komen en dus zou verdienen, ik toch geen energie had om in te pakken, te klussen en te verhuizen, etc. We zouden nu langzaam wel weer wat concreter kunnen gaan zoeken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Perks of kgb. |
In de nacht met een zonnebril? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat hebben jullie katten een hoop regels enzo. Ik heb er maar twee; Niet in de keuken en niet op de salontafel, voor de rest mogen ze overal komen, overal slapen en liggen, er ligt een blank stuk hout waar ze hun nagels aan scherpen en als de kattenharen regelmatig van een oppervlak verwijder blijven ze op hun favoriete plekje liggen.
|
Citaat:
|
Als ik later groot ben neem ik duizend katten.
|
Lucy is eindbaas <3
|
Jambers 20 jaar later vanaf morgen trouwens.
|
Ik keek nooit naar Jambers want VTM kwam bij ons niet op de tv. Dat was voor het plebs.
|
Hehehehe, ja dat is ook zo :D Maar maakt het niet minder leuk. Ik wil met jou nog eens alle Probleemwijken gaan zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Swag
|
499