![]() |
Citaat:
Morgen weer naar school... Repeat chorus: het leven is kuuuuuuut, het leven is kut... |
en liefde is elleeeeeende...
*verzint er een vaag dansje bij* |
Citaat:
:D Hahahahaha |
*sleept DeVeroorzaker gewoon mee en besteedt geen aandacht aan zijn wanhopige hulpgeroep*
|
:o Ik durf echt niet :p
Had je mn email gekregen? |
Nu wel :D
ik zal hem koesteren... (en zonder dat iemand weet waarover het gaat: mooi :D). Wat niet durven, je hebt nix te durven :D Gewoon doen! |
yo man, ik kan nix zinnigs posten!
|
Citaat:
We all live in the yellow submarine yellow submarine yellow submarine. @ mutant: Dankje :o |
De waarheid mag gezegd worden :D
|
goed... ik verveel me... heb niks te doen.. ben nuchter..
oftewel..heeft iemand een digitale joint die door ene draadje gepropt kan worden? ...biertje mag ook :o *zucht* |
http://www.scansoft.com/realspeak/demo/
Dit is zo geniaal, een computer spreekt alles wat je tiept uit in een heele zoot talen :D |
*stopt allerlaatste kleine beetje nothernlight special in pijpje*
|
Citaat:
http://www.equalrights4all.org/potpr...mm01.joint.JPG Voor de mensen die het zouden willen denken, dat ben ik dus (gelukkig) niet! |
Citaat:
|
Citaat:
hoelang doe je er nog over... wel opschieten he? :p |
Hm ik heb echt gewoon nog 0,01 gram ofzo.. Kom ik ook niet echt ver mee nu.. dus ik verveel me gewoon, verder niks :D .
Ik wens jullie alleen een vredige en mooie avond toe! |
Citaat:
|
:D Peace, love en badeendjes (y)
|
Ik heb koppijn...
en de site van BB Allstars suckt. De helft werkt nog ni en ze is ongeschikt voor modemende mensen... maar ja België heeft der natuurlijk geen last van met telenet... |
*asprientje geeft*
|
*dankt*
waaaaaaaah... NIN op tv... You are the perfect drug...... *tript* |
Als je heele wazige muziek wilt horen, moet je eens "Melt banana" in typen bij kazaa. En dan met name de liedjes: It's in the pillcase, Area 877, Spathic!!
|
Area 877 is bij mij bestwel lachkick opwekkend op de een of andere manier :D
|
1 ik werk niet met kazaa
2 ik heb al fsol en the orb 3 ik heb een modem 4 ik tripte door de muziek op zichzelf, niet door het luisteren ernaar in een bepaalde toestand |
Verder dan 4 kwam je niet? ;)
@3 we hebben allemaal een modem :p |
Citaat:
mauwert |
Schuldig :p
:D Kga nog ff naar de koffiesjop. Tot straks ofzo (y) |
Citaat:
heb koppijn en morgen blokken beuh |
Citaat:
:eek: :D |
Citaat:
|
:o sorry
|
|
Blauwe pepsi?
Naja je plaatje doet het niet dus ik vind dit geen goed bewijs :D .. Hm ik zit nu aan de wijn bij et ontbijt.. :/ Straks toch maar dat laatste beetje wiet oproken .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rode droge. Hmm.
Citaat:
|
beetje wazig :)
|
stoned. (en te veel slaaptekort gheh... leuke combi)
|
welkom terug.
Ik zou kunnen vragen: hoe was het, maar ik denk dat die vraag overbodig is omdat ik het antwoord al kan raden :D, |
:p het was leuk
maar ik ben nog steeds wazig van lowlands trein reizen is vervelend |
ik ben bang van treinen :o
|
treinen zijn zo erg nog niet
bussen zijn hatig grmbl |
De never-ending-stoner-story klopt niet meer sinds Liefkleinmeisje er voor het eerst in poste :) . Bassie was net op zoek naar Bobbie en toen postte zij opeens dat Bobbie weer bij Bassie was.. ofzo :D . Magoe.
Lalala ik heb geen wiet meer. Lalala ik verveel me. |
tis niet mijn schuld :(
[smoesjes] ik schreef dat Bobbie Bassie zocht (of andersom) en dat hij hem tegenkwam in een steegje waar hij de hond uitliet. Maar toen postte iemand anders, dus moet ik het weer wijzigen. [/smoesjes] |
dat riekt naar smoesjes
|
nog aan ut naspacen van lowlands :D
|
Citaat:
hm nu moet ik gaan eten ik wil zwijntjes van lowlands of die loempia's die waren ook Goed |
Citaat:
|
hmmz ik at meestal maar pizza of die spare ribs (schrijf je da zo?) waren oik relaxed,..of eigenlijk at ik ook zo vaak niet, gewoon bieren
|
kzit nog in t LL ritme :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |