![]() |
Waarvoor was dat gesprek als ik vragen mag? :)
|
PNJ Hudson, reïntegratie traject :)
|
Citaat:
Ik weet nog dat ik ging soliciteren toen ik nog dreads had "enne.......... zitten daar nou beesten in?" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
PNJ Hudson? Is dat een onderdeel van Hudson, als in werving en selectie? Ik zit zelf nl. bij TMP Hudson :D
|
Citaat:
|
Citaat:
jup, ik geloof 't wel. er staat op 't briefpapier enkel Hudson iig. |
Mja zo heel veel heb ik er niet mee te maken, ben wel eens een paar keer op zo'n gezellige kantoorkolos aan de Amstel geweest om me in te schrijven enz.
Nouja misschien zien we elkaar nog eens rondlopen :P |
wellicht, als je ooit in de vestiging op de Thorbeckelaan in Spijkemaribo moet zijn. :p
|
:evil: Ontopic Slutty Ho's :evil:
Een zwarte baggy broek zwarte leren met bruinige en donkebruinige suede Invito schoenen zwarte sokken witte longsleeve rode hoodie |
Spijkerrok
Rode panty Zwarte nepmaryjanes Zwarte offshouldertrui Rode plastic oorbellen Zwarte jas |
- Donkere spijkerbroek, diesel
- Turkoois/turkwaas/turqouise polo, lacoste - Eronder witte polo, ook lacoste (van vriendinnetje) > Kraagjes wel up natuurlijk, hoort erbij :p - parelknopjes & kettinkje - haar in hoog staartje - geurtje: amor amor - slavenarmband en bijpassende ring, Esprit |
Citaat:
en de fashion nono award van het jaar gaat naar.... JOU! |
:D echt wel twee polo's nog wel en dan ook nog met de kraag omhoog! :nono:
|
- state of art pullover
- polo -vale spijkerbroek van blend of america - bruine etnies lo cot skateschoentjes -donald duck sokken -boxershort |
Witte afbrokkel verf schoenen Van Dalen
Lichtblauwe Diesel ravix + oude riem te wijde roze polo AT en over mijn schouder, de afdroogdoek gedrapeerd... Ridder is aan het afwassen [en kleren wassen en wasophangen]. Vrij nemen van school <3 |
te wijde grijze broek, turquoise (goede spelling?) polo vereniging blauw vest .. mijn ik bne tentamens aan het leren outfit
|
- donkerblauwe skatebroek
- zwart topje - zwart vestje - zwarte sjaal - zwart witte sjaal (ja, ja ik had het koud :o) - zwarte sokken - zwarte skateschoenen - en lichtroze ondergoed ;) |
witte reebok's
spijkerrokje witte minnie mouse trui zwart carharrt vest |
een spijkerbroek van miss sixty
een grijs capuchonvestje van replay puma sparco's |
Vandaag simpel:
- spijkerbroek - truitje met wijde hals - oude gympen en ik had het veel te koud..:s morgen maar weer een wollen trui;) foto (met zeppelin en ik sta beetje maf; op lekken checken): http://members.home.nl/c.i.vandenbos...20DSC_0576.jpg |
Roze polo,Lacoste
zwarte Ribbroek,D&g donkerblauwe allstars |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat lijkt me wel weer eens leuk om te vertellen... poeh!
rode sokken zwarte panty paars/zwart rokje Cure hemdje zwart vest |
Grijsblauwe spijkerbroek Diesel
wit hemdje Hennes roze/wit gestreept blousje RL donkerblauwe clipriem donkerblauwe instappers Hilfiger |
Mn hockey-outfit:
donkerblauwe trainingsbroek sokken nike (old-school, dus dat mag!) wit t-shirt, witte polo rood vestje |
rose polo esprit
rose vest only broek met zakken rose sokken c&a blauwe all stars, zie fototopic |
witte joggingbroek
zwart shirtje only blauw vestje mexx sloffen Geen zin om te douchen en fatsoenlijk aan te kleden. :o |
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg zelfde als daar (op rollingpolsbandje na)
(links) |
spijkerbroek met lichte wassing en uitlopende pijpen,Diesel
shirtje van g-sus :o all-stars dkny horloge ketting a.d broek |
wijde spijkerbroek
Zwarte riem rood strak shirtje met 'STFU!' blauw vest met witte strepen zwarte converse sokken. |
*spijkerbroek
*zwarte offshouldertrui *Zwarte ballerina's *zwarte colbert *zwarte sjaal ...ziekjes |
bruine replay rib-broek
bruine schoenen lichtblauwe lacoste polo met daaronder een witte longsleeve :cool: |
groenzwart gestreepte kniekousen
groen rokje zwart shirt (met zo'n wijde hals) totaal anders dan mijn stijl normaal, het rokje en sokken zijn dan ook niet van mij, k had een beetje lol met een vriendin |
wijde broek
jezussandalen [whaaa. zonzonzon. vanmiddag toch.] fel blauw t-shirtje met Asterix en Obelix opdruk haar opgestoken,met haarband in. koptelefoon ondergoed |
Campingsmoking :o
Zwart truitje Zwarte Puma's Ik heb hardgelopen in het bos vandaag en wel 50 kikkers gezien waarvan de helft dood. :( |
rood off-shouldertruitje
zwart hemdje eronder zwart ondergoed kort spijkerrokje zwarte panty rode schoentjes met witte stipjes en sieraden |
zwart groen rokje
groen shirtje zwarte hennes gympies (van vriendinnetje) zonnebril :cool: (nouja nu niet meer , maar vandaag wel) hele dag in de tuin geleerd :( |
grijs oldschool truitje
zwarte spijkerbroek chuck's dat was het wel weer ohja, slim fit mini boxer of zoiets... :s |
- Witte sokken
- BoXershort - Spijkerbroek - Riem - Shirt - Trui |
zwart plooirokje
zwarte panty zwarte hoge paladiums :o legergroen shirtje zonder mouwen getailleerd spijkerjasje zwarte sjaal |
een paardrijbroek en een oude zwarte trui met paardeharen
|
vanochtend had ik ook een paardrijbroek aan, een zwarte. met erop een rood shirtje natuurlijk ( want rood+zwart+ik= een gebruikelijke combi)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |