Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Weerwolfspel #66 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1790098)

Bretlow 31-01-2010 11:51

Citaat:

Archont schreef: (Bericht 30141304)
Lees de regels goed anders zorg ik er persoonlijk voor dat je een van de eerste rondes eruit ligt. Want ik heb een hekel aan noobies die de regels niet kennen.

Eh.. het enige dat hij zei was dat hij meedeed. Ik vind deze reactie best wel overdreven :confused: En direct haantjesgedrag om je invloed te laten zien met je 'anders zorg ik er persoonlijk voor..blabla'. Doe even normaal -O-

Absinthe 31-01-2010 11:55

Citaat:

Bretlow schreef: (Bericht 30145190)
Eh.. het enige dat hij zei was dat hij meedeed. Ik vind deze reactie best wel overdreven :confused: En direct haantjesgedrag om je invloed te laten zien met je 'anders zorg ik er persoonlijk voor..blabla'. Doe even normaal -O-

Ik vind dat jij helemaal niet meedoet met het weerwolfspel en ook geen fb op DK bent en je dus niet zo hoeft aan te stellen :) Ik moet zeggen dat ik Archonts opmerking heel goed kan begrijpen, al brengt hij het misschien een beetje arrogant.

Bretlow 31-01-2010 12:09

Ik zei het als speler van het weerwolfspel. Ik speel wél mee en ben géén forumbaas.

egon 31-01-2010 12:11

nou ja, zo'n rare vraag van archont was het ook niet, als je freezers gedrag een beetje bekijkt!

Absinthe 31-01-2010 12:13

Citaat:

Bretlow schreef: (Bericht 30145270)
Ik zei het als speler van het weerwolfspel. Ik speel wél mee en ben géén forumbaas.

Oh, dat had ik nog neit gezien. Nou, goed.

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 30145284)
nou ja, zo'n rare vraag van archont was het ook niet, als je freezers gedrag een beetje bekijkt!

Ook dat ja.

WolterB 31-01-2010 12:13

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30145205)
Ik vind dat jij helemaal niet meedoet met het weerwolfspel en ook geen fb op DK bent en je dus niet zo hoeft aan te stellen :) Ik moet zeggen dat ik Archonts opmerking heel goed kan begrijpen, al brengt hij het misschien een beetje arrogant.

Oh, voor de duidelijkheid: ik ben dit niet :)

egon 31-01-2010 12:13

:"D

Absinthe 31-01-2010 12:14

:confused: Lekker verwarrend allemaal.

Biertank 52 31-01-2010 12:24

Och mwoa. :o

Spelleider 31-01-2010 13:17

Kom op jongens, is het nu zo moeilijk om niet offtopic te posten totdat het spel begint? :s Kappen daarmee.

Edit: Ter informatie: Bretlow is inderdaad niet WolterB, maar een compleet andere forumer.

Archont_temp 31-01-2010 13:59

Wordt wel iedereen wel gechecked? Misschien dat Tink er voor kan zorgen? Tenminste voor de rare en nieuwe namen.

Ik zie persoonlijk ook liever evilziener dan heks. En zeker nu we met zoveel spelers zijn. Is de vorige keer niet de keus geweest om het een heks te maken aangezien met weinig spelers toen en dat de wolven dan teveel macht kregen. Nu zijn de wolven dik in de minderheid en is een evilziener een sterkere en leukere speler dan de heks waar je in 9 van de 10 gevallen niks aan hebt.

Martiño 31-01-2010 15:07

Ja Archont, iedereen wordt gecheckt, ik weet hoe het moet. :) Dankjewel.

Nouja, als jullie allemaal zo graag een evilziener hebben, prima dan. Er zullen overigens wel 4 wolven zijn (tegenover 3 wolven de vorige keer).

kleinmeisje 31-01-2010 16:39

ik wil graag ook nog een keertje meedoen

Severus 31-01-2010 19:21

Je veux participer.

Spelleider 31-01-2010 19:40

Deelnemerslijst:

1. Mr Soija
2. Paranoide
3. Bretlow
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe
10. Freezer
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

Alle plekken zijn bezet! Mensen die mee willen doen zullen moeten wachten tot het volgende spel.

Archont_temp 31-01-2010 20:04

Sterk deelnemersveld, ik mis alleen VeGs nog ;)

freezer 31-01-2010 20:16

Citaat:

Archont schreef: (Bericht 30145671)
Wordt wel iedereen wel gechecked? Misschien dat Tink er voor kan zorgen? Tenminste voor de rare en nieuwe namen.

Ik zie persoonlijk ook liever evilziener dan heks. En zeker nu we met zoveel spelers zijn. Is de vorige keer niet de keus geweest om het een heks te maken aangezien met weinig spelers toen en dat de wolven dan teveel macht kregen. Nu zijn de wolven dik in de minderheid en is een evilziener een sterkere en leukere speler dan de heks waar je in 9 van de 10 gevallen niks aan hebt.

Probeer je te zeggen met Rare en nieuwe namen mij

Spelleider 31-01-2010 20:21

Niet meer offtopic posten alsjeblieft. Hier heb je het maar via privebericht of in het saai-topic over, maar niet hier.

Verder is het een gewoonte om bij onbekende spelers te controleren of het geen valsspelers zijn (bijvoorbeeld zogenaamde user clones). We willen gewoon weten of je niet stiekem iemand anders bent. Niks persoonlijk, standaardprocedure.

VeGs 31-01-2010 23:25

Citaat:

Allure schreef: (Bericht 30144546)
Dat heb ik nou ook altijd.

Ken het... :o

Ik doe mee.

Archont_temp 31-01-2010 23:42

Citaat:

VeGs schreef: (Bericht 30148209)
Ken het... :o

Ik doe mee.

Zullen we elkaar is een keertje met rust laten ;)

Biertank 52 01-02-2010 02:14

Wat is dit nu al een geniaal spel. :cool:

Toddish 01-02-2010 11:42

Ik doe mee

Absinthe 01-02-2010 11:43

Hell yeah! Dan hebben we weer eens 22 spelers (en wát voor spelers :cool: ) en kunnen we beginnen *O*

Allure 01-02-2010 11:49

Oldskool *o*

fizzle-fluffy 01-02-2010 11:53

Oh yeah *O* laten we beginnen!

sannverwijderd 01-02-2010 11:56

Gaaf! Ik heb er zin in :)

Barabas 01-02-2010 13:19

(y)

Archont_temp 01-02-2010 20:51

Let's the game begin :cool:

Sherlock 01-02-2010 20:51

is het niet dat je je functie binnenkrijgt voor het verhaal?

fizzle-fluffy 01-02-2010 21:10

Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken! :o

kleinmeisje 01-02-2010 21:16

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 30150919)
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken! :o

is dat een uitdaging? ;)

Absinthe 01-02-2010 21:19

*O* And we're off!
(zo zeg je dat toch? :o)

Sherlock 01-02-2010 21:20

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 30150919)
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken! :o

Ik vind dit zeer vervelend gedrag en maakt je alleen maar verdacht in mijn boekje.

Sherlock 01-02-2010 21:21

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30151000)
*O* And we're off!
(zo zeg je dat toch? :o)

Ja.

Maar officieel als het verhaal gepost is pas.

Uiconoide 01-02-2010 21:22

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 30150919)
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken! :o

:D

Wij hebben gauw uitgelogd toen we zagen dat de PM's met de functies er waren, en hebben dit profiel aangemaakt zodat eventuele functie-gerelateerde PM's het spel niet onverhoopt verpesten. (Je ziet de titel en de afzender namelijk in de pop-up, dus daaruit zouden we later in het spel, als we bij elkaar thuis zijn, kunnen afleiden wat de functie van de ander is.)

Buiten het weerwolfspel posten we dus onder deze account. Binnen het weerwolfspel posten we met de gewone accounts, en sturen onderhand de ander de kamer uit, zodat de beste vlegel niet stiekem gaat zitten kijken hoe & wat. Nu gaan we kijken wat we voor functies hebben. En daarna avondeten.

Kusjes,
Para & Uice.

PS. Eigenlijk hadden we net als Pip en Kazet samen moeten meedoen, maar helaesch, te laat bedacht. :omslachtig:

Bretlow 01-02-2010 21:22

Functie binnen! *O*

En eens met jasper over fizzle.

Syori 01-02-2010 21:22

Ik snap de opmerking van Fizzle ook niet echt. Er is volgens mij niemand die er vroeg in het spel uit wil, behalve misschien als ze dorpeling is omdat ze dat saai vindt, maar misschien is ze gewoon wolf en wil ze dat we denken dat ze dorpeling is. :p

Archont_temp 01-02-2010 21:25

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 30150919)
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken! :o

Is dit een abzgmomentje?

Absinthe 01-02-2010 21:29

Ik vind Fizzles opmerking ook vaag, maar persoonlijk ben ik eerder voor om de eerste ronde op Freezer of Bretlow te stemmen, omdat over beide accounts wat onduidelijkheid is over uc's enzo. Ik heb een paar dingen van Martin gehoord voordat dit spel begon, dat is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik weet het nu eenmaal.
Freezer vertoont uc-gedrag, maar komt onschuldig uit de ip-check, Bretlow zegt Wolterb niet te zijn, maar heeft blijkbaar wel speciale knopjes om zijn titel aan te passen. Daarnaast schijnt Tink gezegd te hebben dat hij wél Wolter is. Wolterb heeft een pm naar de spelleideraccount gestuurd dat hij Bretlow niet is. Wie Bretlow dan wél is, is mij onbekend.. Vaag.
Ik vind beide accounts het minste betrouwbaar uit de spelerslijst, dus waarschijnlijk gaat mijn stem naar één van die twee (y)

sannverwijderd 01-02-2010 21:31

Volgens mij ga ik heeeel achterdochtig worden van dit spel :D

Bretlow 01-02-2010 21:33

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30151064)
Ik vind Fizzles opmerking ook vaag, maar persoonlijk ben ik eerder voor om de eerste ronde op Freezer of Bretlow te stemmen, omdat over beide accounts wat onduidelijkheid is over uc's enzo. Ik heb een paar dingen van Martin gehoord voordat dit spel begon, dat is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik weet het nu eenmaal.
Freezer vertoont uc-gedrag, maar komt onschuldig uit de ip-check, Bretlow zegt Wolterb niet te zijn, maar heeft blijkbaar wel speciale knopjes om zijn titel aan te passen. Daarnaast schijnt Tink gezegd te hebben dat hij wél Wolter is. Wolterb heeft een pm naar de spelleideraccount gestuurd dat hij Bretlow niet is. Wie Bretlow dan wél is, is mij onbekend.. Vaag.
Ik vind beide accounts het minste betrouwbaar uit de spelerslijst, dus waarschijnlijk gaat mijn stem naar één van die twee (y)

Oke, dan zal ik het nog maar een keer duidelijk uitleggen. Bretlow is een UC van WolterB maar de persoon Wolter speelt niet mee, ik leen dit account van hem.

Absinthe 01-02-2010 21:35

Dat had je toch nog niet uitgelegd..

En waarom speel je dan niet onder een eigen account?

Biertank 52 01-02-2010 21:45

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30151115)
Dat had je toch nog niet uitgelegd..

En waarom speel je dan niet onder een eigen account?

Misschien is dat op een of andere manier onmogelijk. :o

Bretlow 01-02-2010 21:45

Omdat ik meespeel en dat was het :) Ik wil geen eigen account.

Absinthe 01-02-2010 21:47

Hm, nou ja. Ik denk er het mijne van... :p

Mr Soija verwijderd 01-02-2010 21:50

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30151064)
Ik vind Fizzles opmerking ook vaag, maar persoonlijk ben ik eerder voor om de eerste ronde op Freezer of Bretlow te stemmen, omdat over beide accounts wat onduidelijkheid is over uc's enzo. Ik heb een paar dingen van Martin gehoord voordat dit spel begon, dat is misschien niet helemaal eerlijk, maar ik weet het nu eenmaal.
Freezer vertoont uc-gedrag, maar komt onschuldig uit de ip-check, Bretlow zegt Wolterb niet te zijn, maar heeft blijkbaar wel speciale knopjes om zijn titel aan te passen. Daarnaast schijnt Tink gezegd te hebben dat hij wél Wolter is. Wolterb heeft een pm naar de spelleideraccount gestuurd dat hij Bretlow niet is. Wie Bretlow dan wél is, is mij onbekend.. Vaag.
Ik vind beide accounts het minste betrouwbaar uit de spelerslijst, dus waarschijnlijk gaat mijn stem naar één van die twee (y)

Niks geen vaagheid. Die creëer je zelf. De uc's zijn gecheckt, net zoals altijd, dus waarom dat nu ineens vaag zou zijn? En aangezien jij kennelijk meer weet dan de rest van ons, toch wel frappant dat jij het onduidelijk vindt. Lijkt mij duidelijk dat een ander zn account gebruikt. Maar verder vind ik het een beetje ongepast om niet-weerwolfspelgerelateerde ("vertrouwelijke") zaken erbij te betrekken. Subtiel verradersactie? ;)

Ik twijfel tussen Absinthe en fizzle. :)
Ik ga waarschijnlijk fizzle stemmen. Of ze wil dat we dr eruit kicken, of ze wil hinten iets goed te zijn (dan eten de wolven haar dus op), of ze is slecht en doet raar. Komt alle drie uit op 1 ding: aan de galg.

Archont_temp 01-02-2010 21:53

Godver jongens de eerste ronde is meestal random maar dat valt nu niet meer mee :P

Wat hebben we.

- Fizzle met de meest rare openingspost van het spel.

- Absinthe die 2 mensen eruit wil hebben betreft namen en geen herkenbaarheid.

- wolterb maar dan omgekeerd die mogelijk een permanent verbannen lid is en daarom onder wolterb speelt. (heeft die uc ook special powers??)

- en freezer een naar zijns zegwijze knul uit groep 7 met een slechte muzieksmaak.

En:

random.org :cool:

Absinthe 01-02-2010 22:01

@Soija; juist door die dingen die ik wist vond ik het wat onduidelijk worden. ;) Omdat het een het ander tegenspreekt, in elk geval in het geval van Bretlow.

Absinthe 01-02-2010 22:02

Citaat:

Archont schreef: (Bericht 30151231)

- en freezer een naar zijns zegwijze knul uit groep 7 met een slechte muzieksmaak.

:D

VeGs 01-02-2010 22:03

Citaat:

Archont
Zullen we elkaar is een keertje met rust laten ;)
Waarschijnlijk lukt dat alleen als één van ons direct gegeten of gehangen wordt. ;)

Even voor de duidelijkheid: hoor je niet minimaal 100 posts te hebben voor je mee mag doen aan dit spel?
UC's vind ik verder prima, al heb ik liever de normale account, of een 'echte UC' met voldoende stemmen. ;)

Anyhowz: ik stem niet random:
Mijn stem gaat naar Allure.

Waarom? Ik ga niet stemmen op nieuwe spelers, op oldschool-spelers die ik niet ken, en niet op actieve spelers.
Blijft over: spelers waarvan ik weet dat ze zich op de achtergrond houden.
Want: lastig te lezen, en rustige wolven komen altijd akelig ver.
Dus zolang ik geen concrete verdenkingen heb, ga ik voor rustige spelers.

Citaat:

Fizzle
Jongens, ik zeg niks over mijn functie, maar wel dat jullie vroeg op moeten staan om mij eruit te werken!
Dit is weer typisch Fizzle...
Compleet tegen mijn principes in: het zou me niet verbazen als ze bane is.
Normaal gesproken gis ik liever niet openlijk naar 'goede' functies, maar ik zou het zonde vinden haar direct te hangen om dit.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.