![]() |
Ik heb ook zo'n koude voeten probleem, mn vriend zorgt wel dat ze warm worden :)
|
Ik heb verwarming in mn bed :D > niet echt veel last van gelukkig, en zo wel dan druk ik hem wel de andere kant op
|
Ik heb een elektrische deken thuis :evil:
|
Citaat:
oehh ja :D |
zo lang het voeten zijn vind ik niet dat romantiek juist wegvalt; lekker knus, zo'n voet opwarmen of je voeten laten opwarmen. Koude handen daarentegen...
|
Citaat:
|
*gil*
*wegdraai in deken* Einde romantisch en knusheid voor die avond Als er 2 dingen zijn waar ik niet tegen kan is het wel kouwe poten die 'romantisch' onverwacht tegen me aangedrukt worden terwijl ik een poging doe tot slapen en ik kan niet tegen winterpret. Winterpret! Mijn koude handen onder jouw warme trui. |
Citaat:
|
wij warmen elkaar altijd op :p
|
Citaat:
Ik zal het doorgeven aan mn vriendin :P |
Kweenie... vind het niet hinderlijk hor. Dan kruipen we gewoon lekker weg in het dekbed, dicht tegen elkaar aan (y)
Ze maakte me er wel een keer mee wakker, schrok me toen dood. Zij ook, want ze wist niet dat ik sliep (was in haar armen weggedoezelt) en ik vloog een halve meter de lucht in. Als troost mocht zij toen haar voeten warmen en ik lekker blijven liggen. Op een of andere manier is zij 's avonds degene die 'koud' is, maar 's nachts en 's ochtends wordt zij juist het kacheltje. Hoewel dat ook komt omdat ze soms mijn deken jat :P, naja... ook dan kruip ik er lekker bij :) Heeft ze ook nooit problemen mee als er dan zo'n koud vriendje tegen haar aankruipt. Zij had tenslotte die deken ingepikt :p |
Nou zolang ik mijn voeten maar beneden hou, en niet tegen zn buik aan leg ofzo!:P Maar hij heeft zelf ook wel s koude voeten, dus het is geen obstakel ofzo. En als hij geil is, houden koude voeten hem echt niet tegen hoor! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |