![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn heel veel goede buitenlanders in nederland... heb zelf hele goede turkse en marrokaanse vrienden, maar deze man (als je em zo mag noemen) die Theo heeft afgemaakt als vee is gek!
Ik ben ervoor dat Allochtonen met een strafblad de deur uit worden gezet! hou me ten goede er zijn ook tal van slechte nederlanders! en dan nog ff een snaai naar het politie systeem in dit land... Mijn moeder werkt op een zwarte school in dordrecht Hier is nog maar net een schietpartij voorkomen... 2 meiden hadden ruzie een turkse en een marrokaanse.. moeder van marrokaanse op school(heel de familie hiervan heeft strafblad bleek) staat gwoon de directeur helemaal verrot te schelden waar de politie bij staat!!! :nono: :mad: dit moest ik ff kwijt over onze medemensen in dit kikkerlandje. gegroet, Smartie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond hem ook een eikel, maar vrijheid van meningsuiiting heeft ook wel wat |
Citaat:
|
Citaat:
edit: Bah! mensen die met excuus allochtonen komen aanzetten |
Citaat:
|
Citaat:
Dat jij dat aanvaardbaar vindt ligt gewoon aan het feit dat jij niet in God gelooft of gelovig bent. |
Citaat:
steek je middelvinger op en heb schijt aan. als iedereen dat gewoon zou doen, molsims, joden, atheisten, zou de werld er een stuk mooier uit zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij gelooft niet, jij komt in de hel. je eet varkensvlees :eek: jongen, zeik is niet zo. en heb gewoon schijt aan |
ik probeer van niet, maar met deze daden ga je er wel neigingen naar krijgen, ondaks dat bijna alle allochtonen in nederland gewoon normaal doen en hun best doen om zich aan te passen, maar laten ze deze daden ergens anders doen
|
Citaat:
|
Citaat:
zij vonden hem ook een een eikel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hoor natuurlijk hebben ze hier allemaal mee te maken :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Moslims die geshockeerd staan te wijzen: "omg, jij eet varkensvlees." :eek: Lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker vo0r hem .. missgien zeg j wel .. jhaa vrijheid van meningsuiting .. me reet
wat hij deed was DISCRIMINATIE en wat staat daarover in de grond wet eeh??? en ik geef toe .. di emarokaan heeft f0ut gemaakt .. hij moest van gogh neij gelijk sgiete en steke neej eerst ff paar rake kkklappen op s`n smoel .. en dan sgiete |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, in de grondwet staat dat iedereen die discrimineert zonder enige vorm van proces neergeschoten mag worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Viel het ook op toen Pim Fortuyn door een Nederlander was vermoord? Nee, toen niet nee. Dus ga met je slap racistisch gelul naar Ikea en praat daar wat met de beddengoed-verkoper.'
gepaste qoute(y) |
Citaat:
|
Citaat:
nu vraag ik me af waar je met je gedachten zit... geheel aangepast in nederland??!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dhr Van Gogh was tegen het extremisme binnen de Islam! |
en mensen als amAr-b verpesten het voor iedereen, zij zijn degene die haat creeeren
|
Citaat:
|
ooh hoor deze .. in nederlnad rond de 1,5 miljoen moslims . .en hij discrimineerd ze .. dan is hij t0g een kknazi eeh sukkel
|
Citaat:
*kuch*kennedy*kuch* |
Heeft één van jullie daarnet 2 vandaag gezien??!! en dan dat interview van die man met baard....
hij begreep de nederlandse taal niet helemaal volgens mij :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel maar alsjeblieft zeg :rolleyes: |