![]() |
Citaat:
|
Gaat Groningen winnen...
|
Nog een paar minuten. :)
|
Het is idd heel spannend nog!!
Ik word GEK!!!!!!!!!! :cool: :cool: |
Zo nu staan ze 9de. (y)
|
Het moet verdomme niet gekker worden. :cool:
Tot vorig jaar nog nooit in de Kuip gewonnen en nu 2 keer in 2 jaar tijd. Hoe de wedstrijd weet ik niet boeit me niet intresseert me niet, WIJ (GRONINGEN) hebben gewonnen!! |
Citaat:
Maar volgende week weer met beide beentjes op de grond... ;) |
Citaat:
|
kut psv, grrr
toch redelijk onverdiend en dom verloren. |
Crisis hier, jezus ik heb me helemaal kapot geergerd aan de fc. Het was echt triest voetbal, 2 partijen die in 90 minuten zo' n 5/6 kansen creeeren. De ploeg mist creativiteit, zelfvertrouwen en misschien ook wel kwaliteit. Als Niemeyer dan ook nog uitvalt is het helemaal niet meer te redden. RINI COOLEN! RAHIM OUEDRAHOGO KAN NIET VOETBALLEN!! Iedereen lijkt het te zien behalve Rahim en Rini zelf, 3 jaar proberen we het nou al met hem en het lukt niet, punt uit. Probeer dan ook geen andere posities en al helemaal niet centraal achterin! Zo kan ik nog wel even door gaan, maar er zijn nog wel 100 punten die verbeterd moeten worden en die ga ik nu niet allemaal noemen...wat een klotenvoetbal de laatste tijd, ja ik ben echt chagerijnig. Enige lichtpuntje was Kim Christensen die werkte als een paard en zijn draai geloof ik nu een beetje gevonden heeft. Laat die Touma alsjeblieft de ploeg een draai kunnen geven want dit was 90 minuten lang; 'he verdorie iemand in het blauw, laat ik de bal maar snel terug spelen op Paauwe'
en het was nog koud ook :p (en ik had mijn vanmiddag beter was anders kunnen doen, emilio weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel :p) |
Als Gruningen ook van Az weet te winnen heb ik toch wel respect voor ze :D Maar sowieso een goede prestatie van Gruningen! (y)
Verder is die Dinssdag (hoe je ook schrijft) een agressief ventje zeg. |
Citaat:
verder erg slecht gefloten van Bossen, hij ging naar de 4e man toe omdat heel psv protesteerde en de bank richting de 4e man liep. Pas toen de psv'ers wezen richtin 4e man ging Bossen naar hem toe |
Ik vond Dingsdag wat 'dom' overkomen eigenlijk.
Het was gewoon duidelijk te zien dat het een stoot op Sibon z'n bek was, geef dat dan gewoon toe en dat je fout zat. Dan kan ik respect voor een speler maar zoals hij reageerde..Flikker maar mooi op uit Nederland! (Er was toch intresse voor hem?) |
Citaat:
|
Citaat:
maar hij zegt dat ie niet de intensie had Sibon te raken, hij timede verkeerd en elke verdediger gaat met zn arm omhoog het duel in. en voor zover ik weet is er geen interesse voor hem, dus mag ie nog mooi blijven (y) |
Citaat:
|
PSV speelde zoals PSV al het hele jaar speelde.
Feyenoord was niet echt lekker bezig, wel een prestatie van Groningen natuurlijk, maar Feyenoord moet gewoon laten zien wie de baas is en de doelpunten maken. Willem II had dik moeten winnen, maar het wilde maar niet. NAC erg gelukkig gewonnen. Utrecht sterke wedstrijd, Twente was weer erg slecht aan het voetballen. En over de laatste wedstrijd kan ik alleen maar zeggen dat ik een seizoenskaart te koop heb. Volgend jaar beter ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga het zo nog terug kijken, maar vergeef me als ik het te verkeerd heb gezien, ik ben nog steeds kwaad op die kaartennaaiers van psv en die slappe zak van n Bossen
|
Die actie dat iemand op Amoah ging staan... Ik geloof dat t Ooijer was. Die mogen ze wat mij betreft ook nog voor minstens 1 wedstrijd schorsen. (n)
|
kheb nog niks nie van beelden gezien op tv, maar waarom kreeg die stilburger nou rood?? toen keek ik natuurlijk net ff nie.... twas een opstoot in het veld... hattie geslagen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarvoor zei hij zelfs dat Amoah zich lag aan te stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond dat Ooijer wel probeerde hem te ontwijken, maar goed zag ik het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je ziet toch dat als de "sterspelers" van Feyenoord (Castelen, Kalou) minder goed voetballen, dat niemand die zwakke plekken kan opvullen. Het lijkt net alsof Feyenoord alleen maar kan winnen als deze spelers goed spelen. Dat kan Feyenoord dus dit seizoen nog een hoop punten gaan kosten... Citaat:
PSV was weer degelijk, zoals altijd. Overtreding Dingsdag was gewoon rood, hij springt te laag, ziet gewoon dat hij niet aan de bal kan komen, en dus slaat-ie Sibon. Mja, waarom zou de 4e official geen dingen mogen vertellen aan de scheids die hij heeft gezien en de scheids niet? ;) Ooijer ging volgens mij niet op Amoah staan hoor, was niets smerigs bij. Maja, je kon het wel moeilijk zien, maar in eerste opzicht was het niets. Citaat:
Citaat:
|
Hehe wat een geweldige middag, de komende week kan ik weer met opgeheven hoofd rondlopen :)
Dit stond er op de rat: Ik heb de avond van mijn leven! Ik bel willekeurige nummers in Tilburg die beginnen met 013-53...... en 013-54......... en vraag: "Wat heeft Willem II vandaag gedaan?" Lachen !!! Moet je ook doen!!! :D |
Citaat:
Tuurlijk mag de 4e official zeggen dat de scheids fout zit, maar wel een beetje rara dat ie dat pas doet nadat ie heel PSV over zich heen heeft gekregen. |
Citaat:
Nog even over Vitesse - PSV, wat Sibon deed bij Dingsdag (wat is dat voor naam in godsnaam..maar goed..) was dus echt geen overtreding..(N) Dat gebeurt elke wedstrijd tig keer! |
Citaat:
|
Citaat:
(En zeg nou niet hij raakte m wel, want dat was zo'n ini-mini tikkie) |
Citaat:
|
Citaat:
Dan had Sibon zich niet aan moeten stellen. Wat Sibon deed was gewoon niks dat gebeurt echt zo vaak in een zelfde soort situatie, dat is gewoon om de bal tegen te houden. Dat is echt heel wat anders dan Dingsdag deed en met een vuist inkomen, bewust ook nog eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij vond de 'overtreding' van Sibon niet erg genoeg om voor te fluiten. Wat ik opzich een begrijpenlijke beslissing vond. Ik erger me altijd mateloos aan scheidsrechters die om elk kleinigheidje fluit (zoals bij Andorra - NL bijvoorbeeld). Maar de overtreding van Dingsdag was duidelijk rood, ik vond het trouwens goed dat de 4e official ingreep. |
Citaat:
ingrijpen 4e official was zwak, pas nadat psv ging zeuren riep hij de scheids, vandaar de woede ook van Sturing |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp dat Vitesse gefrustreerd is, maar ik denk dat je beter boos kunt zijn op die Dingsdag. Die doet met zo'n actie zijn eigen team tekort, ik zou het niet accepteren als er zo'n mafkees bij AZ zou rondlopen... Van Galen was er vroeger zo eentje. In die tijd had ik weinig respect voor die gozer als hij weer een smerige overtreding maakte. |
Citaat:
En tuurlijk baal ik van de actie van Dingsdag, zeker omdat ik weet dat het niet zo'n speler is en omdat we nu een probleem hebben in de verdediging. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |