![]() |
deze wereld blijft me verrassen ;)
|
nou erik, das altijd beter dan verassen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger om mn zorgen te vergeten, maar die krengen zwemmen. Vluchtgedrag is een grote zwakte. Maar ik vind veel alcoholische dranken lekker en ik hou ervan in een 'aangeschoten' roes te verkeren, alcohol is de meest aangename drug voor mij. Ik gebruik vaak en veel, maar daarentegen zul je mij nooit strontbezopen in een of andere container terugvinden, of kotsend in een hoekje of totaal out. Ik heb een grens en die overschrijd ik zowat nooit, toch niet alleen met alcohol, daar moet al meer bij komen kijken. @ EliteZeehond, dan heb je gewoon geluk gehad, want het feit op zich dat je dronken je op straat begeeft is genoeg om in de cel te belanden. Openbare dronkenschap is ook verboden. Over het algemeen doen ze niet zo snel moeilijk, maar je hebt ook eikels :D |
ik drink geen alcohol.
tis niet lekker en niet chill. kvind er geen reet aan. |
Citaat:
@ type: hersencellen worden niet meer aangemaakt, zenuwcellen groeien niet aan ofzo. maar je hebt er tussen de 20 en 40 miljard (is nog niet precies bekend) dus je kan er wel een paar missen. ze sterven idd ook uit zichzelf af, daarom zijn oude mensen vaak verstrooid en vergeetachtig enzo. van alcohol sterven er bij overmatig gebruik (meer dan 2/3 glazen in een redelijk korte periode) een redelijk aantal cellen extra af, daarom heeft alcoholisme nogal een destructieve werking op je hersenen/zenuwstelsel, maar zo nu en dan dronken zijn en verder niet veel drinken is niet erg schadelijk. ohw waarom ik drink is omdat het lekker is en omdat aangeschoten zijn erg leuk is. |
wijn omdat het lekker is.
mixjes omdat die nog lekkerder zijn, zoals flugel. bier omdat het goedkoper is dan wijn en mixjes en je er toch wat effect bij voelt. |
Citaat:
Dat dus. |
Citaat:
|
omdat het duurder is dan wiet
|
Och, drank heeft het iets gezelligs en het is lekker. Dronken zijn is fijn, zeker als je je kut voelde.
|
mja misschien versterkt het wel je kutte gevoel en wordt je alleen maar depri, gezellig(Y)
|
Omdat wijn goed is.
Omdat wijn lekker is. Omdat je er godsheerlijk soezig van wordt en dat voelt chill! Omdat je erna lekker kan slapen. Omdat je dan een lame excuus hebt: Ja.. ik had teveel gedronken! OMDAT ALCOHOL ER NIET VOOR NIETS IS! |
omdat ik verslaafd ben :bloos:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |