![]() |
ik ga misschien in god geloven als de mensheid ophoudt om hem te beschrijven als oude man met een lange baard etc... en het hele idee dat geloven in een man met een baard gepaard gaat met het leven volgens een boek... (is naar mijn mening best kansloos als je het zo leest)..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
UITERLIJKE SCHIJN !!! |
Citaat:
Helaas is de bijbel geen verantwoord bewijs. Nog losstaand van het feit dat het veranderen van uiterlijk een eigenschap is die de mensheid (biologisch gezien) niet heeft. Verandering van uiterlijk kan alleen worden bereikt door plastische chirurgie. Onzin dus. |
Citaat:
Dit soort bewering zijn ongegrond. Ik zou zelf gaan geloven, als er of een duidelijke fysisch waarneembare boodschapper/verschijning van God komt. Voor de mensen die nu naar Jezus gaan verwijzen zie bovenstaande link. |
Ik dacht altijd dat Jezus de zoon van God was, die als mens op aarde was gekomen, maar dat ie op zich niet echt een mens was.. dan is het toch ook logisch dat het er totaal niet toe doet hoe hij er als mens uitziet, dat is slechts z'n uiterlijk, wat ie eventueel kan veranderen.
Maar misschien heb ik het ook wel helemaal fout hooir ;) Iig, RanC.. waarom blijf je nou weer steken bij zo'n plastische chirurgie-verhaal. De boodschap van leonkorn is toch duidelijk, nl dat het uiterlijk van God of Jezus er niet toe doet. :) |
Citaat:
|
een soort weer-jezus als bij een weerwolf klinkt zo mogelijk nog onaannemelijker dan het gewone verhaal.
Toont maar weer eens aan dat de bijbel niet serieus genomen moet worden, met dank aan Leonkorn voor het helpen bewijzen hiervan. ;) |
met een man met een baard bedoel ik de personificatie van de (mogelijke) kracht in het algemeen..
|
Citaat:
(1) The Bible is true. (2) Therefore, the Bible is historical fact. (3) Therefore, God exists. |
Ik heb nu toch opeens zo'n ontzettende zin om godslasterlijke uitspraken te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als drugs gezond zijn.
|
Citaat:
Wat heb ik nou aangetoond ?? Je bent gewoon een vervelende puber waar niet inhoudelijk mee te discussieren valt en bij deze... ZOEK HET UIT !! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zie verder niet in waarom Levitating Nun twijfelt? |
Citaat:
naast dat namelijk niets... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*mist mee met GG* |
ik geloof niet , en ik zal ook nooit geloven. Als je in god zou kunnen geloven kan je in alles geloven
|
ik verbaas me elke keer weer over het grote aantal gelovigen op deze wereld.....
Waarom nou dat "geloof" in die god of die allah of weet ik veel....!!! Kunnen jullie "gelovigen" het niet af zonder god e.d.? |
Citaat:
http://www.nizkor.org/features/falla...o-emotion.html http://www.nizkor.org/features/falla...d-herring.html |
Citaat:
Je moet die jongen niet zo in een hoek drijven hoor T_ID.. :rolleyes: |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding |
Citaat:
|
Citaat:
God kan met niets vergeleken worden dat hij geschapen heeft. Met geen woorden kunnen we hem beschrijven, door te kijken zouden we hem nooit kunnen zien, zijn perfectheid is iets dat niet te bevatten valt in deze wereld. De profeet Moesa vroeg eens aan Allah: "Oh Allah, laat mij U zien" Allah gaf Moesa opdracht om op een berg te gaan staan. Allah liet een extreem klein deel van zijn Nur(licht) schijnen op een berg naast de berg waar Moesa op stond. De berg stortte in en Moesa viel flauw. Toen hij wakker werd was er van de berg niets meer te zien. |
Ik ga in god geloven zodra hij ineens naast me verschijnt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus kwam op aarde en zei dat god alles geschapen had enz. enz... En toen zij hij: das mijn vader he...
K zal pas in god geloven als ik of een ander BETROUWBAAR persoon hem in levenden lijve gezien heeft... en dus niet 2000 jaar geleden... :rolleyes: |
Als ik dood ben en voor de hemelpoort sta. En aangezien God volgens de gristenen zo'n geweldig lief en vergevingsgezind iets is zal hij het mij best vergeven dat ik nu niet geloof en mij gewoon toelaten.
|
Als hij drugs gezond maakt ben ik ook bereid met hem te onderhandelen.
|
Citaat:
On-Topic: NOOIT! Nee NOOIT, zal ik geloven! |
Ik ga nooit geloven, dat kan ik met zekerheid zeggen.
|
Citaat:
|
waarom moet je ergens in gaan geloven? :o
|
Citaat:
Wat je weinig noemt. Ik zie anders zat. Bovendien kan God nog zoveel prberen. Als jij niet wil lukt het ook niet |
Citaat:
Wat zie je dan zoal als ik vragen mag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |