![]() |
Citaat:
En geef je nog even antwoord op m'n edit? |
Citaat:
Ik zie sommige mensen echt letterlijk ziek van jaloezie worden om de meest stomme dingen. Ik snap dat niet. Het is maar een zoen, jezus. |
Citaat:
En ja, voor sómmige mensen betekent een zoen wél wat. Dat kun je ook respecteren. |
Citaat:
Dat zeg ik niet, maar zoenen is geen seks, bij lange na niet. Zoenen is een inleiding, voor het eerste keer seks met iemand is geweldig, en dat is een erg sterk 'argument' (in de zin van persoonlijke drijfveren). Dat je niet mag vreemdgaan is louter rationeel, niet vreemdgaan is geen primaire levensbehoefte. Vooral alcohol maakt het dat je een stuk ontvankelijker bent voor 'uitnodigingen' dan wanneer je compleet nuchter bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou ik trouwens pissig zijn, zoals je eerder in deze topic schreef? |
Citaat:
Wat betreft dat pissig: laat maar, sloeg nergens op. |
Citaat:
|
nouja, als hij het uitmaakt snap ik het wel. Ik heb er zelf eens bij nagedacht wat ik zou doen en ik denk dat ik het niet uit zou maken.
ik vind ook dat sex iets totaal anders is dan een kus. en al helemaal als het een kus is waar je tog nix bij voelt zoals in mijn geval. Maar ik had al besloten om het hem te vertellen. ik wou eigenlijk gewoon ff weten of dat de goede beslissing is. Nu dan mijn volgende probleem: Hoe moet ik het vertellen??? als hij bij mij is, zodat hij zelf kan kiezen om naar huis te gaan of als ik bij hem ben? en kan ik het beter gelijk doen of tot het einde van de avond wachten? help me!! |
Citaat:
Waar je afspreekt, moet je zelf weten. Waarschijnlijk wordt het toch wel wat het beste uitkomt.. op zich valt er ook wel iets voor buiten te zeggen. Maar doe het dan ergens waar je rustig kan praten. :) |
nou ik ben vanaaf niet uitgenodigd door hem, ze gaan met zn allen bij een vriend zitten. dat weet ik omdat mijn beste vriendin met de beste vriend van mijn vriend heeft (snap je het nog?!) en zij werd gesmst toen ze nog bij mij zat... doet ie de laaste 2 weken wel vaker..hij nodigde me nie eens uit toen ie weekend al1 thuis was. jah of ik bleef slaen maar voordat we uitgingen was ik niet welkom. en je raad het missgien al: mn vriendin wel. terwijl zij juist aleen sexrelatie hadden en ik wat serieuzer.
maja, ik leg me er wel bij neer. ga er vooral nu niet over zeiken want ik wil hem een beetje te vriend houden ;-) waarschijnlijk is de eerste mogelijkheid om hem te zien dinsdagavond en dan zijn we altijd bij hem thuis.. buiten is dus geen optie. wel goed id btw!! word wel ongemakkelijk als ik hem voor die tijd op msn spreek, kan m natuurlijk altijd nog blocken tog? |
Citaat:
|
Vertellen en zorgen dat je nooit mee dronken wordt:p
|
gewoon vertellen. je kan het beter meteen zeggen dan dat de ander er weken of maanden later zelf achter komt. ik heb het 1x gedaan, alleen gezoend hoor, maar ik heb het de volgende dag wel meteen verteld. dan kan je er samen aan werken.
|
ik zou het eerlijk vertellen!!
|
wat een overdreven racties weer (n) iedereen die uitgaat en dan te veel drinkt kan zoiets overkomen :rolleyes: als het niets betekende en je kunt die ander niet eens meer herinneren en je hebt er daarnaast heel veel spijt van dan vind ik een KUS vrij onschuldig...
als je het zo kunt brengen, dan kun je zoiets eerlijk vertellen.. en als je vriend je om zoiets dumpt dan is hij stom (n) overigens, vind ik het wel vrij naief van je om je naar huis te laten brengen door een vreemde jongen, neem in het vervolg een taxi ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
barbiebitch:
Als je weer eens in zo'n situatie komt, zoek dan iemand op die je kent, zodat diegene je naar huis kan brengen. Het is niet zo'n goed idee om je door de eerste jongen die je buiten tegenkomt naar huis te laten brengen. Deze wou alleen zoenen, misschien kom je de volgende keer iemand tegen die veel meer wil. Dus let daar op, ookal ben je dronken.. blijf bij mensen die je kent. :) Als je denkt dat je vriendje erachter zou kunnen komen, dan kun je het beter zelf vertellen. Het is zo vervelend om er naderhand achter te komen dat iemand tegen je gelogen heeft, of al die tijd al iets achterhield.. Je kunt het beter gewoon zeggen en erbij vertellen dat je nooit meer zonder hem naar huis wilt fietsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker niet vertellen :)
Schiet je niks mee op alleen een grote bak ellende. |
Citaat:
|
vertellen!! nu heb je nog de kans dat hij het je vergeeft, als hij het later hoort dan nooit meer.
als zou ik het je nu ook niet vergeven :nono: (hoelang hebben jullie met mekaar??) |
Citaat:
maar toch: vertellen. |
we hebben 5 maanden met elkaar. eigenlijk als 6 maanden maar de eerste maand was het niet 'officieel' .
jah ik ben wel vaker met vreemde jongens meegefietst, maar toen was het gewoon gezellig en verder nix.. en dit was dus stom en ik zal het ook nooit meer doen . (nouja, nooit kan ik niet zeggen want dat weet je maar nooit maar ik ben het cker niet van plan!!!) en nouja, ik vin het niet stom als hij me hiervoor dumpt. leuk is anders maar ik begrijp hem wel. tis zon sgatje, ik denk echt dat ik hem hiermee zo erg kwets. Hij hecht meer waarde aan zon kus dan mij denk ik... |
Vertellen. En ik zou me voorbereiden op een single-bestaan vanaf nu. Ik zou het in ieder geval niet accepteren van mijn vriend, hoeveel drank er ook zou zijn.
|
Citaat:
|
ik zou het hem ook vertellen... in het ergste geval maakt hij het uit, niet leuk natuurlijk :s
ik weet zelf niet wat ik zou doen moest mijn vriend me dit vertellen. Een kus is natuurlijk iets anders dan seks, en dan nog terwijl je het niet eens besefte. Maar hiermee wil ik niet zeggen dat ik het goedkeur! Zou vooral boos en gekwetst zijn, denkik, maar ik zou het hem wel vergeven... of ben ik nu naief? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das wel beetje heel naief |
nooit meer drank aanraken..denk niet dat ik dat zal doen. en ik weet ook dat mn vriend dat niet van me zal verlangen..als ie dan nog me vriend is.
kep m vanmiddag ff gesmst dat ik hem wil zien omdat ik m wat moet vertellen. zijn reactie: je bent toch niet zwanger he?! en toen ik dat ontkende zei hij dat ie er ff van schrok. hopen dat ie in vergelijking tot dat het mee vind vallen en misschien daardoor vergevingsgezind is.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
zou een beetje hypocriet van me zijn als ik nou wil dat mn vriend me dit vergeeft en het later zelf niet zou doen tog? naief is het verkeerde woord, het is meer begrip ervoor hebben?! ik kan het juiste woord niet vinden. |
Citaat:
Goed, maar dan moet je niet neerzetten '' jij (en je klasgenoten) '' want daarmee bedoel je dat eerder naar mij toe dan naar hen. De jongens in mijn klas zijn dan ook gewoon erg kinderachtig en houden er wel andere rare meningen op na. |
Ik zou het hem ook zeker vertellen.Of ik het mijn vriend zou vergeven in dergelijke situatie weet ik niet, daarover kan je pas oordelen als je het zelf hebt meegemaakt imo.
Trouwens, op zich is een zoen niet erg, maar in een relatie is trouw toch één van de weinige dingen die je maar moet inleveren voor al hetgeen je in de plaats krijgt? Daar zou het mij eerder omgaan dan jaloezie. Aan de verleidingen kunnen weerstaan is voor mij toch wel het grootste teken van liefde... dit even terzijde :p |
Citaat:
|
vertellen is het beste ja..
maargoed dan wordt je gedumpt (y) the choice is yours :cool: |
Citaat:
Maar ik vind het gewoon heel raar: zíj gaat in de fout, en als die vriend het daarom uit zou maken, is híj de sukkel. :confused: |
vertel het hem.
drank is geen excuus :nono: :nono: :nono: en je vriendje is gevlogen. dan ben je vrijgezellig en dan mag je rotzooien wat je wilt!!!! |
Ik ga het hem ook vertellen!! Ik kan het niet voor hem achterhouden, zou niet alleen voor hem lullig zijn maar ik zou me er ook niet beter op voelen dus.
maar wie zegt dat ie me dumpt? hij kan ook mijn eerlijkheid waarderen, tog?? naja, dat merk ik vanavond wel. en ik wil helemaal niet met iedereen kunnen rotzooien, daar ben ik totaal het type niet voor. ik vin dit juist fijn, een lieve vriend aan wie ik alles kan vertellen en dat ik weet dat hij van me houdt. of hield in dat geval... :s |
Citaat:
|
Als je tegen schuldgevoelens kan dan zou ik het niet vertellen. Als de zoen -zoals je zei- niets te betekenen heeft zou ik het niet erg vinden geloof ik, maar je weet niet hoe hij reageren gaat.
Ik zou voor wat niet weet wat niet deert gaan. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |