![]() |
Citaat:
Oh en Ruud (ja weer aan jou;)): Als je in het weekend gaat kost het bowlen iets meer, zie tarievenlijst:p |
Citaat:
En schaatsen is ook nog exclusief het eventuel huren van schaatsen ;) Citaat:
Maar ik ben ook geen ster erin hoor :p Het is iig leuk :) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou een fb aub de stemmers van de dagen die eruit schieten(woensdag 29 december en zaterdag 8 januari) op een rijtje kunnen zetten? :o
|
Bowlen lijkt me ook wel leuk.:) Ik kan het totaal niet, maar dat maakt niet uit.:p 'k Vind het iig een leuker idee dan schaatsen.
|
Citaat:
Bowlen lijkt me ook wel leuk om te doen, is alweer een hele tijd geleden voor me dat ik het voor t laatst gedaan heb :) En t is volgens mij ook stukken socialer dan wanneer je gaat schaatsen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, oke. Gelukkig maar :p
|
bowlen lijkt me wel leuk:)
alleen ik zou niet weten waar we dat in utrecht kunnen doen :o |
Citaat:
de poll/aanal stemmen enz wijzigen... Zal haar iig een pm sturen, hoewel degenen die komen zelf ook neer kunnen zetten waar ze op gestemd hebben.. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kan 1 van jullie forumbazen een MM aanmaken? :o :) |
|
Citaat:
Of we laten Leonoor het gewoon doen. :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij bedoelen ze dat ze de namen van de mensen die op die data gestemd hebben op een rijtje willen hebben. Of begrijp ik het verkeerd? |
29 december: benchMarc, Dolores, Kenjirro, Kruimel, MadameMinke, mathfreak, Miracle, Nijn*, Ruudje, sonho, WolterB, Zjongen
8 januari: -Flip-, benchMarc, Dolores, duivelaartje, ********, Guusie, Kenjirro, metallica, MissCabaret, Paranoide, Ruudje, WolterB, yavanna, Zjongen |
Citaat:
|
Citaat:
Als we degene eruitfilteren, die niet gepost hebben in beide meeting-topics, krijgen we dit: 29 december: Dolores, Kruimel, mathfreak, Miracle, Nijn*, Ruudje, sonho, WolterB - 8 personen 8 januari: -Flip-, Dolores, ********, Guusie, metallica, Ruudje, WolterB - 7 personen Moeten we hier dan van uit gaan? Op de MM kunnen mensen nog altijd zeggen of ze komen of niet :o (inmiddels hebben er weer mensen gestemd... vinden ze dat leuk ofzo :confused: ) |
kunnen we niet beter een poll houden uit deze 2 data?:o
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: ik heb het liefste de 8ste maar ik zou eventueel ook kunnen proberen of ik de 29ste kan. |
Citaat:
Extra stemronde maakt denk ik niet veel uit...er moet nu gewoon maar n knoop doorgehakt denk ik :) Tja, dat krijg je als een FB m niet even sluit :p |
niet dat ik hier nu zo lang actief ben en dat de mensen me kennne oftewel niet erg welkom:p
maar vroeg me ff af waar je dan wou afspreken:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
29 december zie ik zitten, op 8 januari kan ik niet :)
(ik had niet gestemd (behalve 1 januari, omdat ik wilde zien welke zou winnen) maar als ik nog zou kunnen stemmen, zou ik ook 29 dec stemmen ;)) en ik vind schaatsen het leukste :)... |
Citaat:
Persoonlijk vind ik schaatsen ook het leukste... maar veel mensen kunnen dat niet zo goed en hebben daarom niet zoveel zin erin :o En daarbij is bowlen ook wel een leuke groepsactiviteit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niet op zaterdag :p... dan speel ik de 1e kampioenswedstrijd ;). En die andere is op woensdag en dan kan ik gewoon (y). [edit] anders nemen we van die klapstoeltjes mee voor mensen die het écht niet kunnen :D |
Citaat:
|
Citaat:
:D *blond* Die optie heb ik nou nog nooit gezien :)... maar ja, ik kan niet eens zelf een poll maken :D. |
Citaat:
Van die lompe stoeltjes hebben ze daar ook hoor :o :p |
Citaat:
Schaatsen vind ik wel goed, ff kijken of ik die ergens kan lenen weer. :o :) Zullen we het dan de 29ste doen? |
Citaat:
29 december... mij best :) |
Citaat:
|
Goed het wordt 29 december. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |