![]() |
Ik vraag me af hoe je aan bloed van een mens komt dan:P
|
Volgens mij niet levensgevaarlijk, maar door de hoge zoutconcentratie ga je je echt niet beter voelen lijkt me zo. Denk maar aan zeewater.
En met wondjes is het oppassen, zoals al vaker is gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bloed is lekker. Maar ik zou geen bloed van anderen gaan drinken. Muha.
|
Citaat:
|
Je kan ook een rietje gebruiken dan voorkom je, als je een beetje handig doorslikt, dat het in aanraking kan komen met enige vorm van wondjes in je mond.
EDIT: Nu ik mn eigen post lees, het moet echt niet gekker worden.. bloed drinken met een rietje http://images.sugababes.nl/smiles/bonk.gif |
Citaat:
|
Het drinken van bloed kán pas gevaarlijk worden wanneer het in je eigen bloedbaan terecht komt, in verband met een andere bloedgroep, besmetting met HIV, Hepatitis B enzovoort.
Wat betreft de "vertering"/opname van bloed, ik heb nog nooit iemand gezien die de pijp uit ging na het eten van een biefstuk (om even het voorbeeld van Sarah aan te houden) en Angelina Jolie leeft ook nog steeds in goede gezondheid. Die dronk het bloed van haar (ex)man. |
Nou weet je... Geloof het of niet... Maar ik heb iets met bloed drinken... Het smaakt op de een of andere manier behoorlijk lekker... Zelfs mijn eigen bloed....
|
Kom je mee, op een topic van bijna 10 jaar oud -_-
Effe een virtuele taart voor je: *Virtuele taart* Enne... Bloed drinken... Tja... als je het hebt, en weet wat het bevat... Kan best? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |