![]() |
Wat ik me afvroeg (voor de mannen): jeukt dat niet intens? Mijn vriend zal het in ieder geval nooit meer doen na een week van intense jeuk-kwelling
|
Ik heb er nog nooit jeuk aan gehad, misschien gebruikt hij wel hele verkeerde rommel voor het scheren met scheermes.....
|
Vind alles wel best, als het maar niet kaal is. Vind ik er echt niet uit zien. Beste is gewoon btje bijknippen, meer hoeft echt niet.
|
Ik scheer de schacht en balzak. Erboven houd ik het bij.
Het geoel? De eerste keer was het een verademing, later werd het steeds meer gewoonte. Verder kan het vlak na het scheren wel wat irriteren, maar hoe vaker ik scheer hoe minder last ik er van kreeg. |
het mooist vind ik het om het gewoon bij te houden, er hoeft voor mij niks kaal, dat vind ik geen gezicht.
|
ach, ik heb het liefst 1 of 2
het hoeft niet helemaal kaal ofzo, maar het is wel zo prettig om geen haren in je mond te krijgen...:p |
Citaat:
|
Niet alles weg maar gewoon netjes bij houden.
|
nounou, wat zijn we hier weer geemancipeerd... not .. :+
nja op moment is t voor mij optie 1, maar mijn happy trail gaat er echt niet af. ik vind het gewoon wat frisser, maar heb er ook geen moeite mee om af en toe boven de penis toch wat haar te laten staan.. (MITS het kort gehouden wordt.....) |
Wuahah als het maar geen amsterdamse bos is, beetje bijwerken kan geen kwaad toch
|
kortgewiekt en ballen kaal
hoppa! |
Citaat:
|
Idd lekker kaal!
|
Citaat:
|
wat bedoele de meiden met bijgewerkt...
hoeveel cm ongeveer?? |
Bijgewerkt. Kaal is werkelijk géén gezicht.
|
weetjewat? het maakt me echt geen ruk uit :) gewoon netjes bijhouden is oke.. die haartjes zijn wel schattig.. maarja.. als ie perse wil scheren.. dan doet ie het maar helemaal ook :p
PS: bijgewerkt is dus dat als je aan een haartje trekt dat ie niet uitrekt tot een centimeter of 10, maar een centimeter of 3 :) |
Citaat:
|
Ik vind dat mannen zich daar niet hoeven te scheren.. tenzij ze misschien extreem behaard zijn ofzo..
|
Bij mannen maakt het mij niet uit, zelf vind ik bij mezelf zo'n bos haar niet echt geweldig... :)
|
Citaat:
|
De ballen zo glad als een biljartlaken, de schacht ook glad en alles daarboven binnen de perken houden!
Hulde aan mach 3 scheermesjes :o |
Wat een verdeelde meningen hier. Ik denk dat ik me maar een kapsel laat aanmeten. :rolleyes: :D
|
Kale ballen is wel lekker zacht. De rest alleen kortknippen, anders krijg je stoppels en dan worden wij zo schraal.... (van stoppels op ballen voel je niks)
|
Citaat:
|
Blij van die haren af. Dat hoort bij een man zo'n kale snikkel is maar eng, ok aan de bovenkant beetje bijscheren dat het niet boven je broek uithangt, maar meer niet he, Gewoon niet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Balzak is nu kaal en dat voelt lekker! :eek:
Niet verwacht. (plus vriendin reageert er ook goed op) :o Greetzzz, Gent :cool: |
bijknippen, maar hoe scheer je in godsnaam je balzak zonder dat het pijn doet???
En bij meisjes kaal of streepje of gewoon kort |
Bij mijn vriend heb ik het graag gewoon, of zoals jullie het hier uitdrukken 'jungle'. Maar om eerlijk te zijn is het niet zooooo'n grote jungle haar hoor. Daarom dat ik het waarschijnlijk niet storend vind.
|
Citaat:
|
oioi..
moet jonge zelf weten.. zolang ut maar gin oerwoud is hou nie van haren in min mond |
Citaat:
OMFG :eek: :| |
Citaat:
|
achjah
je verveeld je wat doe je dan... ow wacht plaaqts is een topic over waar je je scheert anders omg lol lekker zinvol baas (y) :) najah |
helemaal kaal
|
Bijknippen!!
|
Bah kvind kaal zo lelijk.... Maar n heel oerwoud is ook weer niks.. bijgewerkt.. btje knippen en klaar is kees..
Lottj(ofzoiets) heeft wel gelijk. Het is zo ranzig als je ineens zown haar in je mond hebt.... :eek: |
Bijknippen en ballen/schacht kaal
half offtopic: hoe staat men tegenover haar bij de bovenbenen vooral vlakbij de geslachtsdelen (denk hierbij aan bovenbeen, kont, gedeelte tussen balzak en anus) |
Citaat:
|
ik scheer soms helemaal kaal, relax weet je wel (y) En geen idee, wat de vriendin ervan vindt, daarbij, doet me weinig (Y)
|
Citaat:
|
Ballen kaal, alles wat om de lul heen groeit ook kaal. Alleen erboven mag wel wat zitten, wat dan weer doorloopt in een flinke bos buikhaar. :evil: (y)
|
Jeukt als de tering als je kaal scheerd.
|
Citaat:
Ik vind het opwindend als alles weg is(optie 1 tm/4 dus), niet continue natuurlijk. Vind het leuk om af en toe eens verrast te worden :) Ik las net dat iemand z'n vriend het er niet meer wilt afscheren omdat het zo jeukt ? Bij veel meiden jeukte het ook in het begin, moet-ie gewoon even doorheen bijten. Zo erg is het nou ook weer niet :) Trouwens, jongens kunnen beter zien wat ze aan het doen zijn. Voor jullie is het een stuk makkelijker om te doen. [Edit] De eerste letter van mijn naam is ook leuk zo af en toe ;) [/Edit] |
Ik vind dat het in ieder geval moet worden bijgehouden, maar helemaal kaal vind ik nog beter (y). Ik ga niet door een onbeheerd bos lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |