![]() |
Citaat:
|
Ok. Ik luister toevallig Thriller van Michael Jackson... en de stem van die gast die op het eind ertussen door praat is echt hetzelfde als de stem van de G-Man! WTF..
|
G Man dood!
G-Man is vermoord door een gunship Ik was dus in die Highway 17 map, waar je G Man door zo'n verrekijker ziet praten met die Britse knakker die je die RPG geeft. Kom ik uiteindelijk aan bij die outpost, blijkt de G Man er nog gewoon te staan, reageert verder nergens op, kijkt gewoon voor zich uit. Ik besloot er verder weinig aandacht aan te besteden dus ging naar de kelder. Toen dat gunship kwam en random op de outpost begon te knallen raakte ie de G Man volop, zodat ie doodging. Zie plaatje voor bewijs http://img.photobucket.com/albums/v1...c/gmandead.jpg |
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarrem er zijn wel meer mensen die er achter zijn gekomen merk ik, check maar: http://www.ausfx.com/forum/index.php...next,next.html Gewoon een bug in het spel :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
na de teleport uit 'Entanglement' kun je hem mollen met je crowbar, moet je wel no-clippen :p
|
kun je met cheaten ook die opgevoerde anti grav gun krijgen? Het lukt mij iig niet :(
|
Citaat:
|
juist wel leuk! alles en iedereen weggooien
|
ja kunt hem wel krijgen door met een cheat (changelevel) naar 1 van de laatste levels te gaan en dan weer terug naar het 1e level te gaan, maar die levels zijn natuurlijk niet gemaakt op die gravgun
er was wel een console commando om de normale gravgun op te voeren tot 100000000000000000000000 dan had je hetzelfde effect, maardie code ben ik even vergeten |
physcannon_maxforce #
physcannon_maxmass # physcannon_pullforce # physcannon_tracelength # physcannon_cone # # vervangen door 99999999999 of zo. :) a.u.b |
dat was het idd
|
Kun je nog steeds geen combines mee oppakken.
|
als je de gravgun uit het laatste level in het eerste level gebruikt ook niet
|
sucks :(
|
Gaaf spel. (y)
Speel eigenlijk meer met CS: Source. |
Citaat:
|
Ellende. Hoelang komen die soldiers als je in de gevangenis op dat punt bent waar je 3 van die guns neer kan zetten en ze dan van alle kanten komen ? Het blíjft maar doorgaan voor mijn gevoel... of moet ik wat anders doen daar ? :confused:
|
Citaat:
Je gevoel voor strategie wordt hier getest. Er zijn wel truukjes om er snel langs te komen, but that just ain't fun. Blijven proberen. |
Citaat:
Er staan overal dozen, maak er hele rechts een hoek waar de guns staan, en zorg zo dat je op het 2e niveau komt. Zet daar boven 2 guns neer, eentje naar de drap die naar niveau 1 gaat, de andere aan de andere kant. Pak dan de derde spring op je torentje en zorg dat je bovenkomt. Pas als je hem neerzet komen de vijanden. Easy as pie. Anders gewoon beetje slim neerzetten... :) |
Het is me al gelukt - maar alsnog bedankt.
Héérlijk spel. (y) |
Ik heb een probleem: Bij mij ziet steam bij geen van de mods (SourceForts, Capture the Flag en Garry's Mod) geen servers, en als ik mijn eigen server danmaar wil opzetten sluit ie af met het windows-foutmeldingsgeluidje en geen enkele melding ofzo..
Heeft iemand dit ook en weet die hoe ik dit wegkrijg of ligt het aan mij en heb ik iets fout ingesteld ofzo? :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |