![]() |
Soms.
En hierbij de prachtige lyrics van Zork: Het licht staat op rood, maar voor mij is het groen. Als ik hard genoeg rij, dan is het wel te doen! :D |
Citaat:
|
Meestal wel, maar we hebben hier gewoon kutstoplichten. :)
|
Meerdere antwoorden zijn op mij van toepassing.
- ja - alleen als er geen verkeer aankomt - ja, behalve als er polititie naast me staat |
Bijna nooit. Alleen met een uitzondering wel eens.
Ik voel me hier in Rotterdam best wel eens voor gek staan. Iedereen fietst zowat door, sta ik daar :| |
nee, ik ben braaf :)
|
Als het kan.
|
e) ik fiets zelden, zit liever in de auto
|
Ik fiets nooit
|
Als hij bijna op rood springt geef ik meestal extra gas omdat ik niet al te beste remmen heb :o
|
Ja, maar ik kijk (meestal) goed uit wat ik doe!
|
Ik niet, en ik heb geen medelijden als je kapot cq. aangereden wordt als je door rood hebt gereden. Dood door eigen schuld.
|
Als er geen verkeer aankomt. Ik ga niet op dat knopje drukken, wachten tot er een auto over die lus rijdt zodat zijn licht rood wordt en dan pas oversteken, als dat al veel eerder had gekund. Op grote kruisingen kijk ik wel uit.
|
Citaat:
|
Soms, maar niet vaak :)
|
Citaat:
|
alleen als er geen verkeer aankomt
|
ik ben allergisch voor fietsen...
fietsen is gay |
ja, behalve als de politie naast me rijdt:D :D
|
jah, als ik naar rechts ga
|
af en toe
|
Ja. maar het is wel minder geworden sinds mijn vriend me heel berispend heeft toegesproken omdat hij een paar keer zo geschrokken was :o
|
Als ik haast heb wil ik nog wel eens door rood rijden, maar sinds ik daar een keer voor ben bekeurd (wat een onzin(n)) stop ik meestal toch maar.
|
Soms als er geen verkeer aankomt zoals 's nachts na het stappen.
|
op de fiets nooit. op de scooter wel heel vaak
|
elke dag :p
mja nouw wij hebben zo'n kruispunt met een voetgangers pad ernaast, en dat voetgangerspad springt aan de overkant van de weg 3-5 seconden eerder op groen dan het gewone, en daar wachten wij niet op |
Enkel als er geen verkeer aankomt.
|
Jah...
Bij een stoplicht staan waar geen auto in de buurt is , is onzinnig :) |
net stond mn licht op rood en er was NIEMAND op het kruispunt... ben toch maar niet gestopt
|
Vaak. Maar ik kan het altijd goed inschatten wanneer het groen wordt voor de auto die 'k passeer, dus ik rijd zeg maar 'veilig' door rood. :o
|
Mijn eigen waarnemingen zijn veel betrouwbaarder dan die van de verkeerslichtcomputer;)
|
alleen als er geen verkeer aankomt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar dat is in amsterdam eerder regel dan uitzondering
logisch ook, want als ik voor elk rood stoplicht zou moeten stoppen doe ik er 5 uur over om naar college te komen ofzo |
Citaat:
|
Net zo vaak als dat ik door rood loop denk ik; soms.
|
"Alleen als er geen verkeer aankomt"
Wie fietst er wel eens als er wel verkeer aankomt dan? Doe dan "Ja, als er geen verkeer aankomt." en "Ja, altijd maakt niks uit of er wat aankomt." dan maak je het onderscheid duidelijker. Nu kun je "Alleen als er geen verkeer aankomt" en "Ja" bij elkaar optellen. (n) :s |
altijd, ik woon in amsterdam, heb een dikke vette mountainbike, en ik ken geen verkeersregels, niks beters dan kickend spookrijden over de ceintuurbaan.
|
Citaat:
|
Ja, bij de meeste stoplichten weet ik hoe die volgorde gaat, dus dan weet ik waarneer dat kan. Alleen als er geen verkeer aan komt, maar wie niet?
|
Citaat:
|
Mijn remmen doen het niet, mijn banden zijn een beetje leeg en de versnellingen zijn nogal gebrekkig. Bovendien heb ik geen verlichting, waardoor ik onnodig aandacht op me vestig, wanneer ik door rood zou rijden. Dus dat doe ik niet al te vaak, door rood rijden.
|
nee
ik doet dat niet omdat het op een druk kruispunt is waar altijd autos rijden.Heb namelijk maar 1 stoplicht op de fiets naar school |
ja..
maar sinds ik een bon heb gehad, rem ik toch af bij dat stop licht. en verder nog een paar stoplichten waar het echt niet kan.. maar voor de rest rij ik meestal wel door |
practisch altijd al is zie dat erniks aan komt,
heb een hekel aan dan wachten. |
nee, nooit
|
Alleen 's nachts, als er toch geen verkeer op de baan is
|
nee nooit, we hebben hiern iets een stoplichten :|
|
Hangt af van de situatie.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |