![]() |
Ik heb een parkeerbon gehad. :(
|
Citaat:
Neem dan ook de trein. |
De knoop doorhakken.
|
Citaat:
|
Ik ben nu een enorme woordenlijst aan het maken (y) (Héél belangrijk voor moi ;) )
|
mijn nonsensverhaal af maken :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn tekening afgemaakt en ingeleverd
(en ja, dat is belangrijk, want voor mijn vorige tekening had ik een 3,8 dus ik heb iets op te halen:o) |
Ik heb geforumd. ;)
|
Citaat:
als ik de zelfstandigheid op deze school niet aan kan moet ik na dit jaar naar een andere school, dus ik moet wel.;) |
Vandaag ben ik een held geworden!
Hoe dat zo? Leest! Ik was the lonesome cowboy aan het uithangen in de polder, samen met mijn knol; harige Haryy. Toen, plotseling......wat zag mijn oog daar in de verte?! EEN DIER IN NOOD! 'Harry, jongen', fluisterde ik ' die gaan wij redden, YEEEEHAAA!', en ik zette mijn vurig ros in een razende galop. Eenmaal aangekomen bond ik Harry aan een dubieus paaltje en stormde het weiland in, alwaar ik vervolgens een schaap bij zijn gore vacht greep, hem omdraaide, en hiermee van zijn wisse dood redde!! :cool: (Voor de mensen die het niet weten; een schaap gaat dood wanneer hij op zijn rug ligt, de stomme beesten kunnen niet zelf omhoog komen.) |
Gisteren op het gala ervoor gezorgd dat we op de foto gingen met 'ons' vriendengroepje, en niét met al die mensen erbij die de hele tijd om ons heen hingen, maar eigenlijk niks bij ons te zoeken hadden. Die mensen boos, een vriend boos, m'n ex boos... :rolleyes: Geeft niks, blijven lachen! *Flits* Daarna nóg een foto met die andere mensen er wél bij. *Flits* Zie maar welke foto je bestelt. Een vriendin van me was me i.i.g. heel dankbaar dat ik het zo geregeld had. :cool:
|
Naar de bieb gaan :)
|
Nog weer wat boeken gacatalogiseerd.
|
Al mijn wetenschapsvakexamens afgelegd :o
|
Citaat:
|
geleerd over het griekse theater .. poehoeboe
:o :eek: Maar ik word nog altijd gek want moet nog meer dan de helft leren :D :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Citaat:
:D :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben aan het verhuizen, min of meer. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
me have spoken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
let's have fun |
Citaat:
|
Citaat:
|
ADSL-abbonement aangevraagd!
|
Onderzoek... tenminste dat wil de uni graag horen.
Ehm.. geen idee eigenlijk. |
Citaat:
|
Naar de kapper geweest
|
Naar randstad gegaan en mezelf ingeschreven... I need work!
|
Citaat:
|
ik heb het uitgemaakt met de jongen waar ik 'iets' mee had.(Y)
ik ben uit huis gegaan, maar dat is alweer bijna 3 maanden gelden dus dat telt niet meer eigk. |
Examens afgelegd en dvd's gekocht en een webcam :)
|
Gisteren vreselijk belangrijke dingen gedaan:
vier cd's gekocht en m'n ogen laten meten (en er achter gekomen dat ze vreselijk achteruit gaan). En vandaag heb ik m'n haar geverfd, ook vreselijk belangrijk, want ik had een uitgroei, echt niet normaal meer :P |
Vandaag: m'n presentatie gehouden met toneel en dans :)
|
met iemand gepraat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |