![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En dat Robbemond en Mans weg gaan is niet meer dan logisch. Ze zijn gewoon ten opzichte van de rest van de selectie niet goed genoeg. En Dibi was al een tijdje weg... |
Citaat:
Ben benieuwd of Wapenaar wilt komen, in VI las ik dat hij niet erg veel financieel wilt inleveren, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gok op Postma naar Vitesse :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liever oude Albert in doel zeker? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
P.S. die van der Ban is trouwens ook geen gezicht! Blijft aantrekkelijk hè; die McDonalds naast het stadion. |
Citaat:
|
Willem II heeft Giorgio Berkleef aangetrokken. De 18-jarige aanvaller, die wordt toegevoegd aan de beloftes, tekende een contract dat tot medio 2006 loopt. Berkleef doorliep de volledige jeugdopleiding van Ajax en kwam de afgelopen tijd uit voor RKC Waalwijk.
"Typische linksbuitens zijn schaars maar wel essentieel voor onze speelstijl. Wij hopen dan in de toekomst ook veel plezier te beleven aan Giorgio", aldus manager technische zaken Gerard Wielaert op de officiële website van de club uit Tilburg. www.voetbalzone.nl |
RAMON VAN HAAREN OP STAGE BIJ SPARTA
Ramon van Haaren werkt vanaf morgen een stage af bij Sparta. De verdediger van Feyenoord zal een week lang meetrainen met de Rotterdamse eerste divisionist. Als Van Haaren, die inmiddels volledig is hersteld van zijn langdurige blessure, in die week fit genoeg wordt bevonden, wil Sparta hem voor de rest van dit seizoen van Feyenoord huren. Er was dit seizoen al eerder sprake van een overgang van Van Haaren naar Sparta, maar die ketste destijds af op de twijfels die toen nog bestonden over de lichamelijke gesteldheid van de verdediger. Inmiddels heeft Van Haaren zich volledig fit getoond. Zo fit zelfs, dat hij tot vandaag nog op de passagierslijst stond voor Feyenoords trainingskamp in Gran Canaria. Maar in plaats van morgen met zijn teamgenoten in het vliegtuig richting het zuiden te stappen, maakt Van Haaren alsnog zijn opwachting op het trainingsveld van Sparta. Dit alles na overleg met- en toestemming van Feyenoord. ‘Want’, zegt technisch directeur Mark Wotte, ‘wij gunnen Ramon, die veel blessurepech heeft gehad in zijn tijd bij Feyenoord, een vervolg op zijn voetballoopbaan.’ |
JAAAAA!!! EINDELIJK DIE TRANSFER WAAR WIJ ALS FEYENOORDERS DEZE WINSTERSTOP OP HEBBEN GEWACHT!!!
TRANSFER CHONG-GUG SONG LIJKT AANSTAANDE Feyenoord en Suwon Samsung Bluewings zijn momenteel in de laatste fase van onderhandeling over een directe transfer van Chong-Gug Song. Ten einde de overgang van de 25-jarige rechtsback naar de Zuid-Koreaanse landskampioen zo snel mogelijk af te kunnen ronden is de Feyenoorder niet met de selectie meegereisd naar het trainingskamp op Gran Canaria. bron: feyenoord.nl dit is echt het betere nieuws :) |
Citaat:
|
Thomas Buffel tekent bij Glasgow Rangers
5/1/2005 20:52 Thomas Buffel tekende woensdagmiddag een contract voor 4,5 jaar bij Glasgow Rangers. Feyenoord incasseert 2,3 miljoen pond voor de Belgische international, ongeveer 3,3 miljoen euro. 'Ik ben zeer blij dat ik bij zo'n grote club heb getekend', verklaarde Buffel op de website van Rangers. 'Ik kan niet wachten op het moment dat ik mag beginnen.' Dat zou komende zondag al kunnen zijn, als zijn club het in de Schotse FA Cup moet opnemem tegen aartsrivaal en kampioen Celtic. 'Als de coach me nodig heeft, dan ben ik klaar voor zondag.' Naast Rangers waren ook Benfica, Stuttgart, Schalke en Anderlecht geïnteresseerd in de Feyenoorder. Maar alleen Rangers kwam tot een akkoord met de Rotterdamse club. Buffel, die eerder deze week nog aangaf meer interesse te hebben voor clubs als Benfica en VfB Stuttgart, besloot toch te kiezen voor de Schotse grootmacht. Buffel vroeg enkele oud-Feyenoorders om advies. 'Ik sprak met Giovanni van Bronckhorst omdat ik weet dat hij erg succesvol was bij Rangers en hij zei geweldige dingen over de club. Ik sprak ook met Pierre van Hooijdonk en ook hij was heel enthousiast over het leven in Glasgow. Voor mij was het een makkelijke beslissing om te nemen.' 'Het is allemaal heel erg snel gegaan. Afgelopen weekeinde kwmen de clubs tot een vergelijk en vandaag (woensdag, red.) hebben we de deal afgerond. Ik realiseer me dat ik middenin een verhitte kampioensrace terechtkom, maar ik wil iets doen om Rangers aan de titel te helpen.' De achterstand van The Gers op Celtic bedraagt drie punten. Manager Alex McLeish was vol lof over zijn aanwinst. Coach McLeish: 'De wereld ligt aan Buffels voeten. Ik weet zeker van dat de fans van hem zullen houden. Hij viel me voor het eerst op toen hij samenspeelde met Pierre van Hooijdonk. Daarna heb ik hem niet meer uit het oog verloren.' |
Citaat:
|
Song is een goede rechtsmidden/rechtsbuiten, maar de slechtste rechtsback die Feyenoord ooit heeft gekend...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja, de MacDrek kan nog wel handig zijn hoor. Tegen Emmen regende het en moest ik op een vriend wachten. Heb ik handig gebruik gemaakt van hun afdakje. :)(y) |
Vitesse heeft nui al een klein probleempje, Wapenaar mag haast niet weg en Postma is te duur.
ik ben erg benieuwd wie ze nu uit de hoed gaan toveren. Van mij mogen ze Gino ook een kans geven, al is dat wel tricky |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie v Marwijk eigenlijk wel bij Az belanden. off the record |
Citaat:
En die van Marwijk zie ik eigenlijk helemaal niet zitten. Liever een Booy of ten Cate ofzo. Maar ik weet natuurlijk niet of deze heren een optie zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ach Pi-Air, eind van het seizoen is ook goed hoor jongen :cool:
|
Citaat:
Dan blijft ie lachen en bier uitdelen. En de wedstrijd erop blunderen..... |
Citaat:
Maar die van der Ban wordt wel steeds dikker. Bij Haarlem was hij nog gewoon klein. Bij Dordrecht begon hij dikker te worden en nu is hij volgens mij dikke vriendjes met Christensen. Maar ja, wel minder blunders inderdaad. Citaat:
Alleen tegen ons moesten jullie ineens zonodig winnen en moest die Wintjes redding na redding maken. Dit jaar gaat de winst trouwens gewoon twee keer naar de rood/gelen! Citaat:
|
Citaat:
We hebben echt een goeie keepersopleiding, maar alle jonge talenten mogen vertrekken :( |
Citaat:
Deze Christensen? ;) Bij Top Oss heeft ook jarenlang een dikke kale midachter rond gelopen en Win de Ronlust hem ook wel, eet zijn bordje altijd leeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een wild stappende keeper de dag erop alle ballen pakt is hij een held, als hij ze door laat is het van Emmerik. Hij is overigens ook de enige speler die het aan durft om met een zaakwaarnemer bij een amateurclub aan te komen. |
Citaat:
En van Cambuur supporters heb ik wel eens begrepen dat Wim de Ron niet alleen van eten zijn buikje zo rond kreeg. Wat dat betreft wil ik wel eens weten hoe Hennie Meijer er in de tussentijd bij is gaan lopen. |
'de kont' is de 100kg allang gepasseerd heb ik begrepen...
|
Kalou naar Chelsea?
[ Feyenoord-Netwerk ] Volgens het boulevardblad Sunday Mirror heeft Feyenoord een akkoord bereikt voor een transfersom van maar liefst 10 miljoen pond voor een transfer van Salomon Kalou naar Chelsea. Kenyon en Abramovich zouden daarvoor persoonlijk onderhandeld hebben in Nederland. Voor een transfer zou Kalou nog wel een Nederlands paspoort dienen te krijgen hetgeen nog drie maanden op zich zou laten wachten. Dan is een werkvergunning in Engeland geen probleem meer. De aanvaller zelf zou nog geen akkoord hebben bereikt met de Britse topclub. |
ajax en gladbach in overeenstemming over komst Sonck(bron nos teletekst)
Ajax en Gladbach de club van Advocaat zijn in overeenkomst gekomen over de directe transfer van Sonck naar de Duitse club Sonck zelf moet het er wel eerst mee eens worden. Koeman zal blij zijn dat hij van de wangedrager af is :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het persoonlijk dus niet erg vinden als hij komt, maar hier in Alkmaar zijn toch veel twijfels. |
Feyenoord doet Henchoz aanbieding'
Uitgegeven: 13 januari 2005 13:15 Laatst gewijzigd: 13 januari 2005 13:17 AMSTERDAM - Volgens de Engelse krant The Guardian heeft Feyenoord een tweejarig contract klaarliggen voor Stéphane Henchoz van Liverpool. De Zwitserse verdediger (30) mag zich ook in de belangstelling verheugen van Glasgow Rangers, Bolton Wanderers en Southampton. Het contract van Henchoz bij Liverpool loopt deze zomer af. Klik hier ! "Ik weet nog niet waar ik ga spelen", verklaarde Henchoz tegen de BBC. "Mijn zaakwaarnemer is in gesprek met verschillende clubs. Het hangt allemaal van die onderhandelingen af." Feyenoord is daarnaast dicht bij het vastleggen van verdediger Cory Gibbs, die op proef meeging met de Rotterdammers naar het trainingskamp op Gran Canaria. De Amerikaanse international van Dallas Burn maakte een goede indruk en Feyenoord hoopt de transfer met de Amerikaanse Major League Soccer binnen een paar dagen rond te krijgen. www.nu.nl Zou een hele verbetering zijn (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |