![]() |
opbouwen...
en doen als zij eraan toe is! |
als een oude lul ;) ga ik dan maar is wat anders zeggen.. er is meer dan sex...
nu zal je waarschijnlijk zo staan te kijken >> :eek: :eek: maar geloof mij niets is fijner om gewoon een vriendin te hebben die je warmte en liefde geeft.. waarmee je lekker kunt knuffelen. waarmee je samen onderuit tegen elkaar gezakt een film oid kan kijken.. en nog iets.. misschien vind ze het wel fijn als je haar vingert oid.. dat soort dingen kan je natuurlijk wel doen.. tenminste als ze het wil.. |
Citaat:
|
Mja volgens mij ben jij alto(dus dat verklaar alles :p ) maar kerel als ik jou zou ik het rustig vragen. zeg ze nog steeds geen jah dan is er een optie Dumpen...... :o tenzij je natuurlijk echt van haar hou....want je zou er ook voordelen aan kunnen hebben je recht arm wordt gespierder ;) :p en als je van armen wisselte ook je linker :cool: Het is jouw keuze :o
|
15 is niet echt jong vind ik om ontmaagd te worden ofzo, dus waarom niet gewoon vertellen dat je die gevoelens hebt en dat je niks wilt opdringen enzo
|
Citaat:
wow in nederland denken jullie dus echt in hokjes hé :p ik ben helemaal geen alto,ik ben gewoon koen (cliché he)... wat bestaat er nog allemaal buiten alto's ? wil ik wel es weten (y) ontopic: ja ik zie haar morgen,es kijken hoe alles verloopt en mss vraag ik het dan de volgende keer,nu is het nog iets te vroeg denk ik... thanx ! |
nee kerel dat was gericht op reactie van bloody tears op het advies van haar :o niet op jouw :p was ff vergeten te qoute.Maar ik ga ff naar me vriendinnen :rolleyes: (krikken) :p laterz, su66es nog.
|
ah ok sorry dude ;)
|
Citaat:
Sex and money make the world go round. :evil: Als zij met je wil sexen doe het dan maar. En ze moet idd niet meteen op haar rug - er zijn genoeg andere standjes mogelijk ... :evil: |
je hebt toch 2 handen? als je ech omd r geeft dan w8 je wel...
|
sex heeft niets met leeftijd te maken
als zij er ooka l aan toe is op haar 15e dan doen jullie het toch maar ik zou er nog wel effe mee wachten omdat jullie nog niet zo lang hebben mnijn vriend en ik hadden er allebei heel erg over gepraat samen omdat het voor ons allebei de eerste keer was toen hebben we na 3 maanden het gedaan maar je hoeft het heus geen jaar uit tehouden maar als ze nog niet wilt dat ga je toch neit met iemand anders omdat zij no0g niet klaar is voor sex alos je echt van haar houd dan wacht je tot zij er ook klaar vo0or is.. want als je niet van haar houd.. waarom wil je dan sex met haar ik vind dat je het alleen mag doen als je echt heel veel voor diegene voelt :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus je zegt van jezelf dat je op die leeftijd nog niet echt van iemand kan houden ? (want ik ben binnen 10 dagen 17 jaar) ik denk dus echt wel dat je op die leeftijd al heel erg van iemand kan houden ! swat, ik ben vanmiddag met haar weggeweest en het was heel leuk, en idd,je kan al heel erg genieten van elkaar gewoon te knuffelen en in elkaars armen te liggen,niets leukers. er is ook wel wat meer gebeurt dan geknuffel & gezoen,en ik vroeg of ze er klaar voor was,en ze zei ja... en ze genoot er ook van,dat kon je zien (toen ik haar vingerde),maar toen ze me aan het aftrekken was,zei ze toch dat ze er mss niet klaar voor was,en toen zijn we gestopt... maar we hebben er tenminste over kunnen praten,ik heb sorry gezegd,en achteraf gezien had ik beter toch nog wat gewacht... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus laat mij maar doen, nog een prettige dag verder, doei (en kom niet meer terug) (y) |
Citaat:
en we stellen het goed samen,ze durft haar mening geven enzo,we praten erover,dus wat is het probleem ? ik heb idd het topic gestart omdat ik met een vraag zat,maar nu is het goed verlopen,dus hoef je me niet meer zo aan te pakken,denk ik... au revoir |
Citaat:
Jij bent gewoon vervelend :p |
Neok niet zo gefrusteerd. Als je het puur om de sex gaat zoek je iemand anders maar volgens mij gaat het je wel echt om het meisje dus wacht rustig af
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |